Samsung UE55KS9000 - Reviews

9,33 cm dikte
55 inch

Sinbad 07-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi Beeld

Deze TV gekocht vanwege eerdere goede ervaringen met Samsung.
Prachtig beeld, goed geluid en een hele snelle bediening.
Als extra voordeel een leuke cashback actie

Meijer 03-12-2016 Product paar dagen in bezit

zeer tevreden

deze tv is zeer snel vergeleken met de vorige samsung smart tv, ook de bediening is top, zeer scherp beeld, is eenvoudig aan te sluiten. geen zichtbare kabels meer

Wim 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

fantastisch toestel

fantastisch toestel zowel beeld als geluid, gebruiksaanwijzing is erg summier, maar zal op de site te vinden zijn alsmede op het toestel.

Pluspunten

• beeld
  • geluid
  • design

swan 11-11-2016 Product paar weken in bezit

prachtig design, geweldig beeld/geluid

Wat is samsung ver gekomen, wat een mooi product,geweldig helder beeld en dat er zoveel geluid uit zo'n plat scherm kan komen!

Pluspunten

• Beeld
  • geluid
  • design
  • interface
  • degelijkheid

Minpunten

• upscaling van low res beelden

Glomero 29-10-2016 Product paar dagen in bezit

Zee Scherp en elegante scherm

Hoogwaardig kwaliteit, zeer scherpe beeld, mooie volle kleuren...
een feest voor het oog...Ook bij bewegende beeld zijn er geen haperingen...gewoon adembenemend...Ook het geluid is super..

Pluspunten

• beeld
  • geluid
  • kleur
  • scherp

M.O. Cobanoglu 04-10-2016 Product paar weken in bezit

Mooi scherm goed kwaliteit

Beeld kwaliteit uitstekend en zeer scherp.
Zeer mooie vormgeving. Aansluiten is ook eenvoudig. het is prettig dat er een One Connect Box bij zit die het mogelijk maakt om alle externe apparatuur aan te sluiten via 1 kabeltje naar de tv

Pluspunten

• scherp beeld

Minpunten

• geen 3d

Cornel 02-10-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne curved tv

De TV is heel eenvoudig te installeren, menu's zijn duidelijk en intuïtief.
Beeld vind ik erg goed. Ben hier echt tevreden mee

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Mogelijkheden

Minpunten

• kan niet draaien op zijn voet

Eduard 18-09-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastische TV

Ik heb deze TV nu een week in huis, en nog niet helemaal bekend met alle mogelijkheden, maar beeld en geluid zijn fantastisch.

Johan 06-09-2016 Product paar dagen in bezit

Excellente beeldscherpte

Beeld kwaliteit uitstekend en zeer scherp.
Zeer mooie vormgeving. Aansluiten is ook eenvoudig. Door de vele mogelijkheden van instellingen is het even zoeken naar de goede instelling.

Hansd 05-09-2016 Product paar dagen in bezit

Schitterende beeldervaring

Hoewel het formaat wennen is, is het beeld onvoorstelbaar contrastrijk, diep en scherp.
Aansluiten is een fluitje van cent. Na 15 jaar kijken naar een goed toestel, nu weer een topmodel. Ik zeg: DOEN.

Pluspunten

• Kijkervaring
  • Scherpte
  • Makkelijk aan te sluiten
  • Het geluid is goed

eppelke 03-09-2016 Product paar weken in bezit

Waardeloze TV

Het enige wat goed is aan deze TV is het beeld, de software die er achter zit, is waardeloos.

Afstandsbediening is niet logisch te veel knoppen met dezelfde functie, bovendien weet je niet van te voren, wat de knop gaat doen

Bij sommige instelingen moet je alles resetten om het eruit te krijgen, te omslachtig

Van zenders die geen HD zijn, is het beeld zeer slecht, niet om naar te kijken.
Dat is dus ook zo met oude uitzendingen, als het bandopnamen zijn.

Geluid is van matige kwaliteit, dus je hebt een geluidsbalk nodig. Om er iets fatsoenlijks uit te krijgen.

Ik heb een Horizonbox, een Apple TV en een Samsung blu-ray speler. Als je een van de apparaten aanzet pakt hij automatisch de poort. Ik heb dit uitgezet, omdat als de horizonbox iets wil opnemen, terwijl je TV zit te kijken, spring hij op de poort van de horizonbox, dat is er niet uit te krijgen. De servicedeskmedewerker wil het er uit halen als ik toestemming geef om in te breken op mijn TV, dus op mijn netwerk. Daar begin ik niet aan. Dat is schending van mijn privacy. Daar hebben ze bij Samsung geen boodschap aan.
Ik heb gevraagd voor het pad in de software, dat geven ze niet, dus het moet een interne fout zijn, waar de gebruiker niet bij kan.
Ik kom me dus een HDMI switch te kopen om de poort uit te schakelen, als de de Horizonbox zich inschakelt. Overigens is de Horizonbox van Ziggo ook Samsung.
Als ik dit allemaal geweten had, zou ik hem niet gekocht hebben.

Pluspunten

• Goed HD beeld

Minpunten

• Zeer slecht SD beeld
  • afstand bedieningen
  • Systeemsoftware
  • Moeilijk in te stellen
  • Geluidskwaliteit

NBoogh 01-08-2016 Product paar dagen in bezit

Aanrader voor iedereen die op zoek is naar kwaliteit!

Wij zijn van een 40" Samsung tv overgestapt naar deze 55" van Samsung. De eisen waren Smart Tv, curved en kristal helder beeld en hij voldoet boven verwachting. De tv is onwijs plat en het beeld is werkelijk fenomenaal! Het scherm heeft nauwelijks randen aan de kanten en daarmee oogt het beeld gigantisch. De tv is van alle gemakken voorzien en het is prettig dat er een One Connect Box bij zit die het mogelijk maakt om alle externe apparatuur aan te sluiten via 1 kabeltje naar de tv.
Het menu is overzichtelijk, gemakkelijk te bedienen en bijzonder snel te noemen.
Er worden 2 afstandsbedieningen bij geleverd, een kleine en een grotere uitgebreide versie. De kleine afstandbediening is gemakkelijk te gebruiken en voorzien van de knoppen die je het meest gebruikt.
De voet waar de tv op staat is erg mooi vormgegeven en valt nauwelijks op. We gaan de tv nog monteren aan de wand maar de voer misstaat zeker niet.
Echt een aanrader voor iedereeen die op zoek is naar kwaliteit en finesse!

SUHD TV 30-07-2016 Product paar dagen in bezit

Top Televisie

Zeer scherp beeld, levensecht. Zelfs de hond denk dat er andere mensen in de kamer zijn ;-) hij gaat steeds tegen de kast staan om naar de tv te kijken. Super mooie kleuren en zeer scherp beeld zeker met netflix en u-tube.

THDukers 30-07-2016 Product paar dagen in bezit

middelpunt van je woonkamer

Na lang overwegen ben ik toch overgegaan naar een curved Samsung tv.Dit ook in overleg met mijn vrienden.Hierbij heb ik ook een curved soundbar gemonteerd.De wereld ging voor mij open wat een beeld en een geluid.De beeldsterkte past zich aan of de kamer nou donker of licht is.Ik denk of weet het nu al dat ik een topper in huis heb.

Rob 27-07-2016 Product paar dagen in bezit

Samsung EU55KS9000

TV net in huis. Zeer eenvoudig aan te sluiten en super strak beeld. Veel interactieve mogelijkheden, direct verbinding met je android apparaten. Geluidskwaliteit goed, diepte en volume kan beter.

Astrid Brink 21-07-2016 Product paar dagen in bezit

kijkbelevenis

Een prachtige curved tv met optimale helderheid en kleur, makkelijk te bedienen en met one connect niet meer moeilijk om kabels of usb-stick aan te sluiten, slechts 2 kabels in tv, de rest in one connect, die naast horizonbox ligt.
De beste aankoop die ik de laatste jaren heb gedaan!

John 17-07-2016 Product paar dagen in bezit

samsung TV UE55KS9000

Mooie vormgeving, helder geluid, mooi beeld. Eenvoudige bediening en gebruiksaanwijzing. Klasse TV apparaat.

Alex 13-07-2016 Product paar dagen in bezit

aanwinst voor de kamer

De TV hangt bij ons aan de muur wat eigenlijk jammer is, voor we hem op konden hangen heeft hij (niet werkend) een paar dagen op de voet gestaan en dat zag er super mooi uit. De meegeleverde one connect box zorgt dat er nog maar 1 kabel naar de TV gaat, dus geen losse kabels meer. De TV is mooi dun. Ook als deze niet aanstaat is het een fraai gezicht. Wij hebben de Bose Solo 15 erbij gekocht, die geeft mooier geluid dan de TV.

Ton 13-07-2016 Product paar dagen in bezit

UE 55KS9000l

Na 45 jaar Philips TV nu over op Samsung wat een super TV.
Mooi slanke vormgeving makkelijke installatie en bediening zeer scherp beeld.
Ik ben er heel blij mee.

wenn 09-07-2016 Product paar dagen in bezit

Top kwaliteitje

Super beeld en geluid. je kan er lang of kort over hebben. maar het is je geld meer dan waard. kost wat, maar dan heb je ook wat :)