Philips 49PUS6561 - Reviews

7,90 cm dikte
49 inch

Joke Lindewegen 03-11-2016 Product paar maanden in bezit

prima t.v

Heb er reuze schik mee,mooi beeld heel helder veel mogelijkheden,echt een aanwinst,kan hem bij iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• schitterend beeld

Minpunten

• gaat s morgens moeilijk an

Miesje 31-07-2016 Product paar dagen in bezit

Top product

Paar maanden geleden geïnformeerd naar een Philips tv. Vandaag toch besloten deze tv te gaan aanschaffen! Bij het aankomen bij de winkel toch overgehaald voor de Philips 49pus6561! Tot nu toe erg onder de indruk wat een prachtige tv! Echt aanrader voor iemand die een nieuwe televisie wilt aankopen

Luc 27-07-2016 Product maand in bezit

Philips Led

Ik vind het ambilight er beter op geworden.
Ik heb altijd een Philips tv gehad vanwege de ambilight, dit kijkt veel rustiger. Dit toestel 4k is bijzonder mooi kijken

gause 27-07-2016 Product paar weken in bezit

Top tv nog een keer in review

Al eerder review geschreven. Perfect beeld en bediening ook best. alleen navigatie internet net best / traag

deechteba 22-07-2016 Product paar weken in bezit

Nieuwe Ambilight TV

Mooi toestel met prachtig Ambilight en snaarstrak beeld. Makkelijke afstandsbediening, ook voor ouderen.

DJ 22-07-2016 Product paar weken in bezit

Prachtige Ambilight TV, Philips kan weer concurreren!

Met deze generatie tv's kan Philips weer concurreren qua beeldkwaliteit.
Top beeld, geluid echter niet top van dit apparaat, maar een soundbar erbij en dan is dat geen issue. Vormgeving is mooi, wel jammer dat hij geen draaibare voet heeft.
Ambilight geeft echt een 'bioscoop' ervaring, voor mij een must sinds mijn vorige ambilight tv, prachtige sfeer en kleuren.
Afstandbediening met toetsenbordje achterop werkt ook goed.
Kortom, een aanrader wat mij betreft!

Joke Lindewegen 15-07-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne televisie

Een fijne tv voor een goede prijs. de geluidskwaliteit staat gelijk met de beeldkwaliteit. het mooie ambilight licht vloeit mee met de felle en diepe kleuren van de programma's. scherp beeld en weinig poes pas maakt deze tv de kers bovenop een taart.
Ook ben ik goed geholpen door de medewerkers van Platte TV.

Joke Lindewegen 15-07-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne televisie

Gemakkelijk te installeren, met mooi beeld en goed geluid. Deze Philippe tv staat zeker boven aan mijn lijst van goede aankopen , ook ben ik fijn geholpen door de medewerkers in de winkel waar ik deze tv heb aangeschaft, ik zal in de toekomst zeker geen spijt van deze aankoop! top

Izzieiris 15-07-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie tv goeie functies

Mooie televisie mooi scherp beeld en de ambilight komt helemaal tot zen recht. Geluid is iets minder maar dat is meestal met platte tv. Enige jammere aan dit toestel is als er mensen snel bewegen krijg je er een waas omheen. Vormgeving is ook erg mooi van dit toestel.

Ron 14-07-2016 Product paar dagen in bezit

AMBI LIGHT geweldig

Gezocht naar een TV en in eerste instantie gekeken voor een Samsung. Nadat we verder hadden gekeken in de winkel zagen we een Philips staan. Gevraagd naar de verschillen. We zagen de Philips TV met Ambi light. Prachtig om te zien, maar wel de vraag gesteld of deze ook kan worden uitgezet. Dit werd bevestigd. Alleen na een paar dagen al vastgesteld dat we Ambi Light niet uitzetten het geeft een extra dimensie aan TV kijken. ook de programma's op TV zijn zeer gebruiksvriendelijk met als pluspunt dat kinderen spelletjes erop kunnen spelen zonder een spelcomputer erop aan te sluiten. Dus zeker geen spijt van deze aankoop

Kees 14-07-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldig beeld

Heb deze televisie nu een week in bezit,geweldige keuze geweest wat betreft vormgeving,beeld en geluid.

Ronnie 14-07-2016 Product paar dagen in bezit

Ambilight is geweldig

Voldoet compleet aan de verwachtingen. Ambilight is geweldig!! TV heeft veel opties die we nog niet allemaal hebben bekeken, maar eerste indruk is top! Geluid kan beter, maar valt zeker niet tegen. Al met al erg blij met aankoop!

aad 14-07-2016 Product paar weken in bezit

Zeer goede TV

Ik ben zeer tevreden met deze tv
het Ambilight geeft sfeervolle licht rond de tv
en ook het beeld is ontzettend scherp
deze tv iseen echte aanrader
goede prijs kwaliteit verhouding.

John Dorenbusch 13-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prima Philips tv

Ik heb de tv nog maar kort, maar tot nog toe zeer tevreden, net als over mijn vorige Philips tv's

okan 13-07-2016 Product paar weken in bezit

philips tv 49pus6561

mooi beeld , mooie kleuren ben er blij mee ,perfecte groote scherm voor in de woonkamer met een plant ernaast

leo 12-07-2016 Product paar weken in bezit

gewelidig apparaat met vele functies

9,6
super mooi met amblight, perfect beeld, dankzij de soundbar wel een geweldig geluid, draadloze subwoofer. alle gemakken heeft deze tv, zelfs een prominente sneltoets voor netflix op de volwaardige afstandbediening. mooi ding.

fantastische ambilight van Philips 10-07-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastische Televisie

De Philips Ambilight is een fantastische tv. Nog nooit heb ik zo graag naar de tv gekeken dan naar deze. Ambilight is zeer rustgevend aan de ogen en voegt een extra dimensie toe aan het tv kijken.

Benjamin Zwama 10-07-2016 Product maand in bezit

Nette televisie.

6,8
Het gebruiksgemak scoort laag omdat we niet snappen van internet enz. Dat ligt aan de achterkant is wel erg mooi, alleen is het in onze kleine huiskamer iets te veel. Daarom hebben we het vaak uit staan. Verder een erg mooie tv.

Mi 10-07-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een mooie tv!!

Wat een mooie tv zeg! Schitterend helder beeld en helemaal in te stellen zoals je zelf wilt (beeld/geluid/ambilight)
En een aanwinst voor de woonkamer.... strakke vormgeving. Top aankoop!

Peter 09-07-2016 Product paar dagen in bezit

Nieuwe Philips TV 49PUS6561

Gekocht op aanbeveling verkoopster, verder goed beeld en een mooie vormgeving. Omdat ik hem pas in bezit heb kan ik het verder niet beoordelen.