Philips 49PUS6561 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
7,90 cm dikte
49,0 inch

Beoordeling op basis van 73 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Oguzhanmelus 29-06-2016 Product paar dagen in bezit

Uistekend tv

Tv pas sinds een paar dagen in bezit maar nu al voor mij een geweldig product. Er zijn zoveel mogelijkheden waar je gebruik van kan maken. Uitstekend beeld kwaliteit. Jammer dat de zwarte kleur ietsjes dof is. Het is een android tv waardoor me tv als een tablet functioneerd. Afstandbediening is makkelijk te gebruiken voornamelijk de qwerty toetsenbord aan de achterzijde. Naast de tv een soundbar van philips aangeschaft en deze twee producten samen veranderen je woonkamer in een thuisbioscoop. Kwaliteit van de tv ten opzichte van de prijs is geweldig.

Sijboltie 20-06-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtige ambilight tv van Philips

9,6
We zijn zeer gelukkig met deze prachtige ambilight tv van Philips. Jarenlang hebben we gebruik gemaakt van de Philips ambilight modeltype: 42pf9966. Dit is de eerste generatie ambilight, waarbij we nooit problemen mee hebben gehad. Na 11 jaar gebruik nemen we afscheid van deze zeer betrouwbare tv. Met deze vertrouwen die we hebben opgebouwd, hebben we weer gekozen voor de nieuwste 2016 model Ambilight Philips tv, model: 49PUS6561/12. Zeker een aanrader dankzij de drie ambilights (zijkenten en bovenkant). Betere beeldbeleving dankzij de ultra HD beeldkwaliteit. Ook heeft deze tv smart tv met besturingssysteem Android TV. Tevens heeft de afstandsbediening een qwerty toetsenborg aan de achterkant. Dit is een pluspunt!

B.Bijl 17-03-2017 Product paar weken in bezit

Prima TV

Deze Philips tv heeft een goed beeld na enige afstelling, veel instellingen, smart aparte netflix knop
deze werkt zeer snel, beeld van netflix is prima.
Nadeel van deze tv is het opstarten, dit duurt veel te lang, ene keer start die gelijk op TV, de andere keer moet die eerst android helemaal laden.
Dit kan te maken hebben dat ik de TV nooit op standby laat staan, ik ben hier geen fan van.

Pluspunten

• Prima beeld
  • Netflix knop
  • Ambilight

Minpunten

• Te trage opstart

Bronno 16-03-2017

Goede TV

De TV is erg prettig in het gebruik. Snelle interne computer, scherp beeld en de ambilight is echt een ontzettende aanwinst.

Josien 11-01-2017 Product paar dagen in bezit

Philips 49PUS6561 tv

Mooi tv voor een betaalbare prijs. Precies wat ik van verwacht. Ambilight kijkt erg lekker door dat het aan driekanten mee kleurt.

Pluspunten

• Beeld scherpte
  • Ambilight aan 3 kanten

Michel 31-12-2016 Product paar dagen in bezit

PHILIPS 4K ULTRA HD TV MET AMBILIGHT

Na wat (uit)zoekwerk besloten de PHILIPS 49PUS6561 4K ULTRA HD TV bij Foka aan te kopen.
Mooi strak design en ook nog geweldig beeld, de ambilight maakt het plaatje kompleet
Eenvoudig in gebruik met heel veel mogelijkheden.

Pluspunten

• Ambilight
  • 4K Ultra HD
  • Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Philips logo had minder opzichtig mogen zijn

Dikhaags 31-12-2016 Product paar dagen in bezit

Ambilight it is........

Alweer de derde ambilight tv op rij. Het blijft een mooie uitvinding. Nu met aan 3 kanten deze extra future. Smart-gedeelte is 100% sneller dan onze vorige tv. Ook netwerk, bedraad en draadloos, smartphone app, alles werkt vrij intuitief. Beeldkwaliteit is standaard al mooi, met alle mogelijke instellingen kun je jezelf een paar dagen vermaken, en dmv diverse filters en gadgets is de scherpte en diepte van het beeld verbluffend. Het enige minpunt tot nu toe is het geluid, dat toch een beetje blikkerig blijft

Pluspunten

• Beeld
  • Vrij toegankelijk
  • Uitgebreide ingebouwde help

Marianne 27-12-2016 Product paar weken in bezit

Puur kijkgenot en het Ambilight is prachtig!

Ik had vooraf niet gedacht dat ik ZO blij kon worden van een nieuwe televisie :-)
Maar nog dagelijks word ik zó blij van onze PHILIPS 49PUS6561 UHD televisie!

Voor we deze televisie aanschaften heb ik goed op internet gezocht naar reviews van deze televisie, maar deze bleken er nog niet veel te zijn. Waarschijnlijk omdat de televisie nog te nieuw was en nog niet veel mensen hem al aangeschaft hebben? Of omdat ze de moeite (nog) niet genomen hebben een review te schrijven? Om deze televisie bij een groter publiek bekend te maken en het kijkgenot niet alleen voor onszelf te houden maar we deze zeker ook aan anderen gunnen: Mocht je twijfelen, niet doen! Koop hem gewoon! Hij is werkelijk prachtig!!

Deze televisie heeft alles wat wij in een smart-tv zochten. Door het UltraHD heb je prachtig beeld (zelfs bij "gewoon" tv kijken, die niet als UHD worden uitgezonden en zelfs YouTube filmpjes).

Het driezijdig Ambilight geeft echt veel toegevoegde waarde. Vooraf dacht ik dat het misschien wat druk zou zijn, die lichtgloed achter de televisie, maar zelfs nu na drie weken kijkgenot zeggen de kinderen (en wij) het nog vaak tegen elkaar: "Het is net of we in een privé bioscoop zitten... het is ZO mooi!" Het geeft een veel rustiger gevoel als je televisie kijkt (ik betrap me er soms zelfs op dat ik naar de mooie kleurengloed achter de televisie kijk in plaats van te volgen wat er op het scherm zelf is). Het is nu net of de bewegingen van televisie doorgaan op de muur,

We maken gebruik van de vele apps op de televisie (tot nu toe vooral Youtube en Nieuws-apps) en deze werken prima! Zelfs onze (jonge) kinderen (8 en 7 jaar) kunnen goed overweg met de knopjes van de afstandsbediening en de functies op de televisie zelf. En dan hebben we nog niet eens NetFlix... (waar standaard een knop van op de afstandsbediening zit).

Wij kunnen deze televisie iedereen aanraden. Zelfs als hij uit staat is hij nog mooi, door zijn platheid, het strakke chroom kleurige randje en de chique pootjes. Voor deze prijs kun je deze prachtige kwaliteit niet laten staan! Dus twijfel niet langer en schaf hem gewoon aan :-)
(En nee: ik heb geen aandelen Philips ofzo, maar ben gewoon een zeer enthousiaste gebruiker van deze televisie!)

Pluspunten

• Ambilight
  • Scherpte van het beeld
  • Zeer helder beeld
  • Mooi vormgegeven televisie
  • Mooie grootte (49 inch)

John12345 22-12-2016

Prachtige 4K Ultra HD TV voor een gunsige prijs

In eerste instantie ging ik kijken voor de 6401 maar in de winkel zag ik het verschil in beeld, vooral de rust met een 100Hz model en daarom is deze, de 49PUS6561/12 het geworden. Het 3 zijdig Ambilight is in de praktijk gelukkig minder heftig dan waar ik voor vreesde en je kunt het op vele modi instellen. De kritiekpunten die ik tot nu heb gelezen kan ik NIET onderschrijven. Misschien dat de instellingen nog verder verfijnd kunnen worden met een kalibratie maar dat komt nog wel. Audio kwaliteit vind ik niet zo belangrijk, wij gebruiken een soundbar voor al het geluid in de woonkamer, dus ook voor de TV.
Installeren ging heel makkelijk, hij vond zelf de software updates en voordat ik het wist draaide het geheel. Installeren van apps gaat ook snel. In vergelijk met onze vorige Smart TV heeft deze wel ARC, scheelt weer een (optisch) kabeltje met de soundbar en de interactie tussen soundbar en TV is nu ook een feit.

De ondersteunings informatie op de Philips website vind ik zeer prettig, overzichtelijk en duidelijk.

Joke Lindewegen 03-11-2016 Product paar maanden in bezit

prima t.v

Heb er reuze schik mee,mooi beeld heel helder veel mogelijkheden,echt een aanwinst,kan hem bij iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• schitterend beeld

Minpunten

• gaat s morgens moeilijk an

Miesje 31-07-2016 Product paar dagen in bezit

Top product

Paar maanden geleden geïnformeerd naar een Philips tv. Vandaag toch besloten deze tv te gaan aanschaffen! Bij het aankomen bij de winkel toch overgehaald voor de Philips 49pus6561! Tot nu toe erg onder de indruk wat een prachtige tv! Echt aanrader voor iemand die een nieuwe televisie wilt aankopen

Luc 27-07-2016 Product maand in bezit

Philips Led

Ik vind het ambilight er beter op geworden.
Ik heb altijd een Philips tv gehad vanwege de ambilight, dit kijkt veel rustiger. Dit toestel 4k is bijzonder mooi kijken

gause 27-07-2016 Product paar weken in bezit

Top tv nog een keer in review

Al eerder review geschreven. Perfect beeld en bediening ook best. alleen navigatie internet net best / traag

Harmina67 25-07-2016

Dit product is alles wat ik wil, en voldoet aan mijn eisen.

Deze TV geeft een helder en duidelijk beeld, en een mooi geluid, vooral de grootte van het scherm, (123 cm/49),
geeft aan elk programma, veel kijkplezier.

deechteba 22-07-2016 Product paar weken in bezit

Nieuwe Ambilight TV

Mooi toestel met prachtig Ambilight en snaarstrak beeld. Makkelijke afstandsbediening, ook voor ouderen.

DJ 22-07-2016 Product paar weken in bezit

Prachtige Ambilight TV, Philips kan weer concurreren!

Met deze generatie tv's kan Philips weer concurreren qua beeldkwaliteit.
Top beeld, geluid echter niet top van dit apparaat, maar een soundbar erbij en dan is dat geen issue. Vormgeving is mooi, wel jammer dat hij geen draaibare voet heeft.
Ambilight geeft echt een 'bioscoop' ervaring, voor mij een must sinds mijn vorige ambilight tv, prachtige sfeer en kleuren.
Afstandbediening met toetsenbordje achterop werkt ook goed.
Kortom, een aanrader wat mij betreft!

vannidejo 19-07-2016

Prachtige TV

Een prachtige TV met uitstekend beeld en makkelijk te bedienen. Geluidskwaliteit zou iets beter kunnen.

Joke Lindewegen 15-07-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne televisie

Een fijne tv voor een goede prijs. de geluidskwaliteit staat gelijk met de beeldkwaliteit. het mooie ambilight licht vloeit mee met de felle en diepe kleuren van de programma's. scherp beeld en weinig poes pas maakt deze tv de kers bovenop een taart.
Ook ben ik goed geholpen door de medewerkers van Platte TV.

Joke Lindewegen 15-07-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne televisie

Gemakkelijk te installeren, met mooi beeld en goed geluid. Deze Philippe tv staat zeker boven aan mijn lijst van goede aankopen , ook ben ik fijn geholpen door de medewerkers in de winkel waar ik deze tv heb aangeschaft, ik zal in de toekomst zeker geen spijt van deze aankoop! top

Izzieiris 15-07-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie tv goeie functies

Mooie televisie mooi scherp beeld en de ambilight komt helemaal tot zen recht. Geluid is iets minder maar dat is meestal met platte tv. Enige jammere aan dit toestel is als er mensen snel bewegen krijg je er een waas omheen. Vormgeving is ook erg mooi van dit toestel.