Philips 49PUS6501 - Reviews

Rik 16-07-2016 Product paar weken in bezit

Strak design, uitstekende beeldkwaliteit!

De televisie is erg gebruiksvriendelijk. Het design en de beeldkwaliteit zijn top. Het enige minpuntje is dat het beeld erg spiegelt.

Koos van den Oord 12-07-2016 Product paar dagen in bezit

Een zeer mooie TV voor deze prijs/kwaliteit.

Deze Philips 4K Utra slim LED TV met Ultra HD kwaliteit, biedt een kijkgenot die in mijn ogen voor het duurdere TV segment is weggelegd. Na een grondige oriëntatie bij Media Markt tot deze conclusie gekomen en hier gekocht. De Ambi Light 3 instellingen en mogelijkheden van deze TV geven een absolute meerwaarde en dimensie aan het kijkgenot. Ik ben zeer in mijn nopjes over deze aankoop.

Martijno 10-07-2016 Product paar dagen in bezit

Goede ervaring met deze tv!

Perfecte combinatie van goed beeld en goed geluid. Ik heb hem nu een paar dagen en ik ben zeer tevreden. Eerste keer Philips en ik denk ook dat ik nooit meer een ander merk ga kopen.

GJAC 25-05-2016 Product maand in bezit

Zeer mooie TV

Zeer mooie TV met een goed HD beeld, Ambilight en geluid.
Zeker een aanbeveling voor diverse gebruikers.

Nog wel te kort in gebruik om alles door te hebben genomen.

Jos King 27-04-2016 Product paar weken in bezit

Erg goede beeldkwaliteit

Mooie strakke TV met een erg goede beeldkwaliteit. Ambi light houd zelfs rekening met de kleur van de muur. Ondanks dat het een platte TV is is het geluid toch goed. Erg handig is dat ik nu mijn chromecast, mediaplayer (Boxee) en harddisk recorder niet meer nodig heb. Door simpelweg een USB harddisk aan te sluiten heb je op eenvoudige wijze een harddisk recorder, die dmv de elektronische programmagids kinderlijk eenvoudig is te bedienen. Daarnaast staan er allerlei standaard apps geïnstalleerd zoals NPO (uitzending gemist), Fox Sports, Youtube etc. Er is ook een app beschikbaar om mbv je tablet of telefoon de TV te bedienen.

Wielvis 06-01-2017 Product paar dagen in bezit

Uitstekend beeld prettig om naar te kijken

Heel mooie TV met uitstekend beeld en prima geluid. Makkelijk te bedienen met goede afstandsbediening. Een echte aanrader.

Pluspunten

• UItstekende beeldweergave
  • mooie TV

Minpunten

Rewiewer79 10-07-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi design met super scherp beeld

De televisie nu een aantal dagen in gebruik. Configuratie is erg makkelijk. Dit is de eerste televisie die ik heb met Ambilight, wat echt een mooie toevoeging is tijdens het televisie kijken. Standaard geluid uit de boxen zou wat verbetering kunnen hebben. Maar ik gebruik eigenlijk alleen de surround set. Dus minder erg voor mij. De Android tv is echt te gek. Tot nu toe zeer tevreden over deze tv die een super strakke weergave heeft.

john 05-07-2016 Product paar dagen in bezit

Super mooi product.

goed verpakt product, montage van de design poten is makkelijk, en de installatie procedure ging vlot en makkelijk.
dit is de eerste android tv die in mijn bezit is, de snelheid waarmee de apps en het menu werkt gaat een stuk sneller dan bij de vorige tv van een ander merk. Het beeld heeft een super weergave via het glasvezel netwerk. super mooie tv en een aanrader, veel tv voor de prijs.

Harberts Eindhoven 03-07-2016 Product paar dagen in bezit

Uitstekende aankoop 43PUS6501

Na 20 jaar een Philips tv te hebben gehad, toch weer een Philips gekocht. De Philips 43PUS6501 voldoet enorm. Waanzinnig beeld, erg makkelijk in het gebruik en wellicht zou het geluid iets beter kunnen.

Cees 27-06-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie televisie

Vroeger altijd de matchline serie gehad toen over gestapt op een plasma tv ivm spelcomputers van de kinderen. En nu na lang wikken en wegen over gestapt op een philips ambilight. Hij staat bij ons in een kast met een witte binnenkant zodat het ambilight mooi uitkomt. Het installeren ging probleemloos en was na 5 minuten gereed. Verder is het een mooi beeld en het geluid is beter dan van mijn oude tv. Tot nu zeer tevreden en heb nog lang niet alle mogelijkheden geprobeerd.

Philip 26-06-2016 Product paar dagen in bezit

Klasse Smart TV voor een redeliijke prijs

Deze TV van Philips heeft alles wat je zoekt bij een Smart tv zonder al te veel poespas. Mooi groot beeld, mooie kleuren en een goed geluid. Zoek je een smart tv zonder al te veel extra toepassingen, is dit de tv voor een redelijke prijs.

jessica 23-06-2016 Product paar dagen in bezit

mooie tv voor de prijs

Alles op de tv wat wij gekocht hebben zit er op dit wouden wij graag en geluid/beeld is ook prima de reden is ook dat wij deze tv gekocht hebben omdat er ambilight op zit en dit past mooi bij onze woon kamer dus puntje bij paaltje een hele goede televisi

Indykyra 18-06-2016 Product paar dagen in bezit

Supertelevisie

Supermooi beeld. Fijn dat de muurkleur achter de tv kan worden geselecteerd. Geeft een nog mooier ambilight effect. Makkelijke installatie.