Philips 43PUS6501 - Reviews

8,1

An 24-10-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldig beeld, voor even ...

Afgelopen woensdag deze televisie aangeschaft wegens ambilight en de kwaliteit van het beeld. Mijn vorige Philips televisie was na 6 jaar al kapot, maar ik wilde het toch nog eens proberen. Ik werd wel gewaarschuwd dat er storingen kunnen voorkomen in de software en een up-date aan te raden was. Eerste ervaring; Het beeld is prachtig, scherp en geweldige kleuren. Ambilight is een mooie toevoeging en installeren was gemakkelijk. Maar toen... helaas deed de TV na 2 dagen niets meer. Mijn vertrouwen in het merk is dan toch wel weg. Snel ingewisseld omdat het nu nog kon en toch maar voor een ander merk gegaan. Helaas na 10 jaren Philips....

Pluspunten

• Beeld
  • Vormgeving
  • Ambilight

Minpunten

• Werking /duurzaamheid

Sandra 12-10-2016 Product paar dagen in bezit

Top TV, mooi beeld

Mooie prijs kwaliteit verhouding. Prima beeld en geluid. Makkelijk te installeren. Kijkt heel prettig

Pluspunten

• Helder beeld en geluid
  • "plug en play", makkelijke installatie

Bas 10-10-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtig scherm

Prachtig groot scherm, super makkelijk in te stellen, zeer uitgebreide optie lijst, alles snel ingesteld, en heerlijk tv kijken. Ambilight is ingebouwd en geeft een mooie achtergrond weer. Perfecte televisie!

Pluspunten

• 4K resolutie
  • Makkelijk in te stellen
  • Prachtige weergave
  • Zeer veel mogelijkheden
  • Netflix ingebouwd

Minpunten

• Geen gebruiksaanwijzing in de verpakking

Wim 03-10-2016 Product paar maanden in bezit

teleurstellend

Tijdens aanschaf was ik vol verwachting over de PUS serie waarbij de problemen in de PUK serie zouden zijn opgelost. Ik heb de tv een maanden gebruikt, maar ben echter toch voor een Sony gegaan (ook een Android OS). Het Ambilight en de Android OS zijn 2 grote pluspunten. De eerste dagen was ik erg onder de indruk van de beeldkwaliteit maar na een aantal weken veranderde dit tijdens het kijken naar EK voetbal.

Bij veel bewegende beelden (bijv. voetbalwedstrijd of actiefilm) laat het scherm 'artifacts' (vlekken) zien. Dezelfde klacht is ook terug te lezen in andere reviews van de verschillende Philips modellen. De tv is tweemaal ter reparatie aangeboden geweest gezien dit volgens Philips niet zou moeten. Maar het euvel bleek niet hersteld te kunnen worden. Helaas heb ik 2x vijf weken de tv moeten missen. Uiteindelijk heeft Philips gecrediteerd wat wel weer netjes is gezien dit buiten de bedenktijd was.

Ik vond het erg spijtig om afscheid te moeten nemen van Philips, met name het Ambilight is een grote toevoeging aan de beleving. De 49 inch modellen hebben meer variaties waarbij mogelijk de artifacts niet verschijnen, dit kan ik niet bevestigen.

Pluspunten

• Ambilight
  • Vormgeving
  • Android TV
  • qwerty AB
  • 4x hdmi

Minpunten

• artifacts in beeld
  • OS niet altijd stabiel
  • voet is onhandig
  • geluid

M 26-07-2016 Product paar dagen in bezit

TV-genieten

De Philips Android-TV met UHD type 43PUS6501/12 is gekocht bij een vestiging van BCC in Son.
Beeldkwaliteit van het toestel is perfect en haarscherp door het hoog aantal pixels. Ook de geluidskwaliteit kan elke kritiek doorstaan. Bediening is ook voor de leek eenvoudig Voor degene die echter hogere eisen stelt (bv internet, games spelen etc.) geen probleem. Het toestel beschikt over Ambilight dat de kijkervaring ten goede komt.

shaolin8 24-07-2016 Product paar weken in bezit

Prachtige TV voor een leuke prijs!

Wij hebben deze TV nu een maand in ons bezit en het beeld is fantastisch! Super scherp en er is een prachtige vormgeving.

shaolin8 24-07-2016 Product maand in bezit

Prachtige TV voor een leuke prijs!

Scherp en duidelijk beeld! Prachtige vormgeving en een leuke prijs voor wat je dan in je bezit hebt. De bediening is ook erg simpel en gemakkelijk.

Eric uit Uitgeest 23-07-2016 Product paar weken in bezit

Review Philips 43pus6501 tv

Wij hebben de Philips 43pus6501 tv nu twee weken in ons bezit.
Wij zijn bijzonder tevreden over het prachtige beeld van deze tv. Ook de vormgeving van de tv met de hele smalle rand rondom de tv, in combinatie met het ambilight, is prachtig.
Kortom, wij zijn bijzonder tevreden over de tv.

GroteGeer 20-07-2016 Product paar weken in bezit

Philips 43PUS6501 - Zeer tevreden.

Toestel 2 weken in bezit. Sinds vandaag de laatste firmware update Wk 1626.1: SW 1.14.31 -> Deze update is eigenlijk spraken van een upgrade van de gebruikersomgeving / user interface. De beoordeling is hierdoor per onderdeel 1 punt hoger door mij gewaardeerd. Alle menu opties zijn nu logisch èn super soepel te gebruiken. Er is goed naar de gebruikers geluisterd, top!

Martin 17-07-2016 Product paar dagen in bezit

Onze 2e ambilight

Omdat onze 1e ambilight onlangs na 7 jaar ermee ophield zijn we ons gaan oriënteren op een nieuwe tv. Uiteindelijk toch weer voor een ambilight gekozen vanwege het extra licht aan de zijkanten, rustiger beeld daardoor. Erg tevreden met de beeldkwaliteit en met alle
mogelijkheden.

Prachtige 4K tv 15-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtige Tv

Uiterst tevreden over de televisie. Prachtige ervaring Ambrilight beelden zien net levens echt. Geluid had wat beter gemogen hij kan niet erg hard dat is jammer voor de rest werkt alles super allerlei apps zoals youtube werken goed.

Ronald de Mooy 15-07-2016 Product paar weken in bezit

Ambilight toch wel mooi

Eerste keer een Philips tv gekocht vanwege prachtig beeld. Ik had niet gedacht dat ambilight zo een meerwaarde zou hebben! Apps werken voorals nog goed en tv is makkelijk in te stellen. TV is een sieraad in oms huis.

Susanne 14-07-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie televisie

7,4
Ik heb hem pas kort in huis, maar de eerste indruk is prima. De televisie is mooi vormgegeven. Mooi beeld. De geluidskwaliteit kan beter, maar dat is eigenlijk inherent aan dit type televisie.

André 14-07-2016 Product paar dagen in bezit

Ambi light moet wel even wennen

Nieuw tv gekocht en natuurlijk gelijk proberen om aan de praat te krijgen. Hadden wel daarvoor Philips service nodig om duidelijk te krijgen dat HDMI poort 3 gebruikt moest worden. HDMI 1 gaf alleen beeld en geen geluid. Verder mooi vormgegeven toestel met scherp beeld.

DvR 12-07-2016 Product paar weken in bezit

Philips Amibilight Ultra HD TV

Uitstekende beeldkwaliteit en enorm gebruiksvriendelijk. Ambilight geeft vooral 's avonds een rustige kijkervaring.

B Meeuws 11-07-2016 Product paar weken in bezit

Mooie TV, prachtig beeld

Na wat opstartproblemen met aansluiting van digitale tv via HDMI kabel.(Geen geluid via aansluiting 1/2, wegvallen van ingangen 3/4 wanneer daar ingeplugd) kunnen we nu ten volle genieten van de TV. Beeld is haarscherp en ook de ambilight voegt ook waarde toe.

kijkster 75 plusser 11-07-2016 Product paar weken in bezit

Goede keuze

7,6
Na ruim 10 jaar toe aan nieuwe aankoop. Veel toestellen bekeken en keuze gemaakt om het mooie scherpe beeld. Jammer dat er geen duidelijke Nederlandse handleiding bijzit, om het op je gemak na te kunnen lezen wat de verder mogelijkheden van het toestel zijn.

mathieu 11-07-2016 Product paar dagen in bezit

aanschaf 43PUS6501

7,4
Televisie gisteren gekocht en hij bevalt tot nu toe erg goed. Dingen die opvallen zijn:
-afstandbediening heeft een netflix knop die er goed reageert.
-android werkt soepel je loopt er makkelijk doorheen.
-Op de achterkant van de afstandbediening zit een toetsenbord.
- heeft een mooi beeld.
- voldoende aansluitingen op de achterkant.
- jammer dat de tv niet rondom ambilight heeft.
- geen handleiding meegeleverd.

Kortom een aankoop waar ik tevreden over ben.

Karin 11-07-2016 Product paar dagen in bezit

Waanzinnig goed beeld

9,6
De nieuwe tv, natuurlijk met ambilight, is een genot om naar te kijken. Dit geldt voor het beeld alsmede de vormgeving

van Leeuwen 07-07-2016 Product paar dagen in bezit

Goede TV voor schappelijke prijs.

Goede tv voor een schappelijke prijs. Veel mogelijkheden door de integratie van Android TV.
Af en toe wel artefacten te zien die waarschijnlijk ontstaan bij de upscaling naar UHD. Ook is de backlight in sommige donkere beelden te zichtbaar (backlight bleeding).