Philips 49PUS7181 - Reviews

Martin 19-11-2016 Product paar dagen in bezit

Groot scherm met scherp beeld

Dit is onze derde Philps TV, wij vinden de ambri light geweldig en hebben daarom weer voor Philips gekozen en dit type heeft een soundbar aan de onderkant van de tv.

Pluspunten

• ambri light
  • soundbar
  • smart tv
  • makkelijk instelbaar

Hans 28-09-2016 Product paar weken in bezit

Aanrader

Goed geluid voor zo'n kleine ingebouwde soundbar, prachtige kleuren, een aanrader deze tv (sinds 3 weken in mijn bezit).

Hans 29-08-2016 Product paar weken in bezit

Prachtige TV

Deze TV ziet er erg strak uit, heeft een mooi scherp beeld en gemakkelijke bediening. Ambilight is even wennen. Geluid is prima, maar uiteraard niet vergelijkbaar met een soundbar.
Inschakelen duurt soms erg lang ( 1 minuut), softwarebug?
Afstandbediening ziet er niet erg robust uit (o.a. batterijklepje).

Pluspunten

• Strak design
  • TV draaibaar op voet
  • Intuïtieve instelling

Minpunten

• Omschakeltijd zenders
  • Afstandsbediening fragiel

quintje 15-08-2016 Product paar dagen in bezit

Uitstekend beeld en goed geluid.

Voor TV gekozen vanwege ambilight. Veel gelezen over deze TV's en er waren nogal wat opmerkingen over het geluid. Daarom voor dit model gekozen. Heeft een kleine vaste "soundbar" onder de TV. Ik wilde geen losse soundbar.
Het geluid is voor mij uitstekend. Is ook nog eens goed in te stellen naar eigen voorkeuren. Je moet accepteren, dat een TV niet de geluidskwaliteit van een geluidsinstallatie heeft.
Beeld is super. Had al een HD maar nu met Ultra.... scherpte spat van het scherm. Ook hier ruime keuze aan instellingen voor persoonlijke voorkeur.
TV is makkelijk te installeren. Menu is goed te volgen. Geeft bij de instelmogelijkheden aan wat dat onderdeel doet. Is wel gemakkelijk.
Zelfde TV zonder de vaste geluidsbalk (model 7101) oogt strakker, maar gezien het geluid heb ik dit er graag voor over.
Jammer alleen dat deze TV niet in een schermgrootte van bv. 43 of 46 inch is te krijgen. Zou echt een goede toevoeging zijn.
Prijs - kwaliteit voelt prima.
Gebruikershandleiding zit op TV. Ik vind het zelf nog altijd handig om deze op papier te hebben voor als je eens aan de slag wilt. Die krijg je er niet bij, maar moet je van de Philips site halen.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Uitstekend beeld
  • Menu duidelijk
  • Bediening goed

Minpunten

• Geen kleinere maat

Zeer tevreden 23-07-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer tevreden!

Op alle punten een zeer goede tv. Zeker een aanrader! Qua geluid had ik er met de soundbar meer van verwacht. Over het geheel een goede prijs voor een mooie tv.

Andre van Raam 20-07-2016 Product paar dagen in bezit

Philips ambilight, een plaatje om naar te kijken

9,4
Dit is mijn derde ambilght tv en wederom is het een verbetering ten opzichte van het toestel hiervoor. Het geluid uit de soundbar is beter dan de overige super platte tv's alhoewel ik moeite heb om het geluid goed te traceren, lijkt een meter brede soundbar met slechts 2 speakertjes??!! De grote speakers aan de achterzijde doen hun werk perfect met brede spreiding van het geluid (op standaard!)

Android werkt prima en veel programma's. Netflix onder de knop op de AB dus werkelijk one touch naar alle films en series.

Kortom: kan weer een paar jaar vooruit.

Tom 16-07-2016 Product paar dagen in bezit

philips 49 pus 7181

Het toestel is mooi van formaat. De kleuren zijn mooi en heel helder. De films komen door de mooie kleuren en de diepgang veel meer tot leven. En zijn daardoor spannender om te kijken. Het Ambilight laat de tv stralen, en maakt het beeld ook breder en groter. Daarnaast geeft het licht rust in de ogen met kijken.

H Breederland 15-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtige televisie!

7,6
En prachtig helder beeld,mooie kleuren,mooi ambilight, heel veel mogelijkheden en makkelijk te bedienen.

Annelies 14-07-2016 Product paar dagen in bezit

Ambilight geeft kijkplezier

Philips is de enige die Ambilight op zijn tv's heeft en dat is echt een pluspunt. Het geeft een extra dimensie aan het kijken. Vooral de meebewegende kleuren zijn erg goed.
Verder is de tv goed van vormgeving. De luidsprekers onderaan geven een beter geluid door als je enigszins moeite hebt om gesproken tekst te volgen.

LindenHeers 14-07-2016 Product paar dagen in bezit

Perfect Beeld

Het beeld is super mooi, erg strak.
De Ambilight voor 3 zijde ziet er erg mooi uit.
Geluid van deze tv is ook erg goed

JOS 14-07-2016 Product paar weken in bezit

Philips ledtv

Het is een mooie ranke tv. Het beeld is erg goed en zeer aangenaam om naar te kijken.
Is aan te bevelen.

Een tevreden bezitter 14-07-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie en goede smart tv

De apps zijn goed te benaderen.
Het beeld is vooral bij een aantal series en films van netflix enorm goed.
Voor de reguliere zenders is heeft het die beeldkwaliteit niet.
Ik had nooit gedacht dat ik ambilight prettig vind.

Johnny 14-07-2016 Product paar dagen in bezit

Perfecte TV

9,4
We zijn heel blij met deze tv: schitterend beeld, heel goed geluid, Ambilight (3-zijdig) vergroot het kijkplezier aanzienlijk, ANDROID met alle mogelijkheden,snelle opstart, ruim aantal aansluitmogelijkheden, zeer goede materiaalkeuze, draaibare voet, eenvoudige bediening, afstandsbediening met toetsenbord aan de onderkant.

M vd S 13-07-2016 Product paar dagen in bezit

Automatisch aanspringen

De tv ziet er goed uit maar het probleem is dat hij iedere dag een paar keer uit zichzelf aanspringt. Philips heeft hem na ruim een week teruggehaald maar na twee weken heeft Philips nog geen nieuwe afgeleverd bij de winkelier.

Jansen 13-07-2016 Product paar dagen in bezit

Een hele mooie tv voor een mooie prijs

Een geweldige led tv met de ambi light.
Is heel fijn kijken met het licht achter de tv.
En een super mooie beeld alles heel helder.

Vliet 12-07-2016 Product paar dagen in bezit

Nieuwe Philips TV

Omdat de tv pas enkele dagen in bezit is nog geen beoordeling van de duurzaamheid. Maar dit is de zoveelste Philips tv, met deze nooit problemen gehad dus ik verwacht ook hier dat het wel goed zit.
Zeer eenvoudige installatie. Prachtig beeld en de driezijdige Ambilight is een grote verbetering t.o.v. de tweezijdige die wij gewend waren.
Met de ingebouwde soundbar en sub woofer een veel beter geluid dan de gemiddelde moderne t.v.
Tot nu toe dik tevreden. De enige opmerking is dat er een dik boekwerk aan garantiebepalingen en andere informatie bij zit, maar een gedrukte handleiding ontbreekt, deze moet van de Philips site worden gedownload en deze is wel nodig bij de installatie.

Fam Janssen 12-07-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi groot en zuiver beeld

We hebben afgelopen week deze Philips tv gekocht en we moeten zeggen dat hij zeer goed bevalt . Het beeld is groter dan we eerst hadden maar we zouden niet meer kleiner willen . Wat betreft de beeld en geluid kwaliteit voldoet hij aan onze verwachtingen . Kort om we zijn erg tevreden .

Harry 10-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prima toestel, supersnel, met veel mogelijkheden.

Nadat de vorige TV het na 5 jaar had begeven hebben we opnieuw voor een Philips gekozen. De reden hiervoor was de beeld en geluidkwaliteit. Eenmaal geïnstalleerd was het wel even wennen en heeft het wel wat moeite gekost om het beeld naar wens in te stellen. Met de standaardinstellingen was het gras bij voetbalwedstrijden wel heel erg groen. Gelukkig biedt het toestel veel mogelijkheden om de kleuren optimaal in te stellen. In vergelijking met het vorige toestel, een 40PFL8605H/12, hebben we wat beeld betreft echter wel wat moeten inleveren. Het geluid is prima. Qua bediening is dit toestel echt een verademing. De TV gids, de apps en de helpfuncties, het werkt allemaal zonder problemen en supersnel. Dat waren we wel anders gewend. de android besturing lijkt een prima keus te zijn geweest van Philips. De MyRemote-app hebben we nog niet kunnen testen, maar lijkt me wel erg handig. Ook erg gemakkelijk is het QWERTY toetsenbord achterop de afstandbediening. Al met al zijn we erg tevreden over de aankoop.

JONG EN JE WILT WAT 09-07-2016 Product paar dagen in bezit

HELE MOOIE TV IS DIT

Gewoon schitterend design en goed geluid zelfs voor zo'n platte TV, 2 Winkels geweest maar deze verkoper was wel erg te spreken over deze Tv en ik ook wel, de ambilight vind ik heel prettig kijken en bediening is top helaas is de Afstandbediening erg onprettig in bediening en Philips zou daar wel wat meer aandacht aan moeten besteden maar kwestie van wennen hebben hem nog maar even verder kan ik hem aanbevelen aan ieder.

Chris 09-07-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige televisie!

Wat een prachtig mooie televisie! Uitpakken, in elkaar zetten en installatie is zeer eenvoudig. De gebruiksvriendelijkheid is perfect en alles wijst voor zich. We hebben speciaal voor dit model gekozen omdat de speakers aan de voorkant zitten, geluid komt naar je toe. Ambilight 3-zijdig is veel fraaier dat de 2-zijdig die we hadden.

Kortom een zeer gebruiksvriendelijke mooie TV met zeer mooi haarscherp beeld en goed geluid. Gebruiksvriendelijkheid, snelheid en gemak-> super!