Philips 55PUS6561 - Reviews

8,50 cm dikte
55 inch

moniek 18-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtige tv!

De TV heeft een strak design en de ambilight rondom geeft je een extra beleving en veel kijkplezier. Hij is gemakkelijk in te stellen en de UltraHD geeft een fantastisch beeld, erg helder! Ik ben heel tevreden met de TV!

Pascal 16-07-2016 Product paar dagen in bezit

Phillips Ambilight

Was opzoek naar een nieuwe tv en ben uitgekomen op de phillips ambilight. Erg mooie tv, helder en super scherp beeld en een goed geluid.

JohnB 15-07-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een beeld

Op het moment dat je deze tv aanzet weet je dat je de juiste keuze hebt gemaakt.
Zelden zo'n beeld gezien. Ook niet bij televisies die een stuk duurder zijn dan deze.
Absolute aanrader deze tv.
Ook de vormgeving is door de pootjes zeer fraai.

vannidejo 14-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtige TV

Mooi beeld, mooie televisie, geweldig drie zijdig ambilight, makkelijk in gebruik. Bedieningsgemak is prima, geluid zou beter kunnen. Geweldig geinstalleerd door PlatteTV.nl. Absolute aanrader deze televisie.

maurits 14-07-2016 Product paar dagen in bezit

helder beeld en vormgeving

We zijn gevallen op de prachtige natuurlijke kleuren en het heldere beeld, welke goed overeenkomen met de werkelijkheid. Ook de strakke heldere vormgeving gaf de doorslag tot deze aankoop. De ambilight is erg sfeervol en verruimt het kijkgevoel. Het geluid ervaren wij als duidelijk en zeker niet blikkerig in tegenstelling tot vele andere TV's. Door het korte bezit van de TV, moeten we alle mogelijkheden nog ontdekken en kunnen nog niets zeggen over de duurzaamheid. We zijn er heel tevreden mee en genieten ervan. Het is zeker een aanrader.

Hans 10-07-2016 Product paar weken in bezit

Prachtig apparaat!

Het is werkelijk een fantastisch mooie tv, de vormgeving is strak en ook de meegeleverde pootjes zien er erg fraai uit. Ik heb bewust voor een philips gekozen ivm het ambilight en de realistische kleurweergave. Ik ben zeker niet teleurgesteld! Het ambilight is erg fraai en ook vrienden die op voorhand minder enthousiast zijn, nemen hun vooroordelen terug.

Ik heb wel wat problemen gehad met de aansluiting van de tv op een soundbar (ook van philips), maar dit bleek aan een verouderde HDMI-kabel te liggen. Verder is het grote aanbod aan apps leuk, maar ze willen nog wel eens vastlopen. Ik heb hier ook nog lerend in, dit zal vast ook komen door mijn beperkte kennis op dit vlak en het feit dat ik de tv pas een week in bezit heb.

Het geluid van de tv is natuurlijk beperkt, maar toch stukke beter dan ik had verwacht. Zelf heb ik toch een soundbar aangesloten om een mooier geluid te krijgen.

Fred 10-07-2016 Product paar dagen in bezit

waar voor je geld

deze 55 4k van philips heeft een zeer goede prijs kwaliteit verhouding het beeld is super en het ambilight maakt het helemaal af het geluid is goed en de reactie snelheid is ook snel daarbij ook nog de uitgebreide specificaties en het mooie design en je hebt de perfecte tv tegen een lage prijs tegenover de concurentie

Johan m 09-07-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer mooie tv

Zeer mooie tv super beeld makkelijk te bedienen
En de ambilicht heel mooi is net of de tv veel grooter
Is heel erg blij mee met de keuze voor Philips

J Smeets 09-07-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie televisie

Mooi, rustig beeld met name door de ambilight verlichting. Jammer dat we van de oude ambilight geen onderdelen meer kregen waardoor we gedwongen waren een nieuwe te kopen. Prijs/kwaliteitverhouding van de ambilight is prima, daarom wederom gekozen voor dit model.

Niels Bisschop 09-07-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige televisie

Een tv met veel mogelijkheden en een mooi uiterlijk. Het beeld met de ambilight rondom is een genot om naar te kijken!

mkhk 07-07-2016 Product paar dagen in bezit

Top tv philips 55pus6561/12

Zeer mooie,praktische en gebruikersvriendelijk toestel.
Ik heb dit toestel nu een kleine week in huis en ben er echt heel erg tevreden over. 4k is een geweldige belevenis en raad dan ook een ieder die toestel in overweging neemt om hem ook te halen.

Mo 07-07-2016 Product paar weken in bezit

Top tv voor een goed prijsje

Tv heeft veel mogelijkheden. Iedere dag kom ik nog super functies tegen in combinatie met androidtv en Ambilight klasse. Kijk nu films op hoog kwaliteit en super geluid.

wb12 07-07-2016 Product paar dagen in bezit

Uitstekende verhouding prijs en prestatie. Zeer mooi design.

Uitstekende verhouding prijs en prestatie. Zeer mooi design. Driezijdig Ambilight verhoogt het kijkplezier en voegt echt iets toe, vooral tijdens film kijken. Instellen van TV is vrij makkelijk.
Mijn (oude) Philips HD recorder (met DVD speler) kan via scart aan de TV, maar dan loopt de TV wel vaak vast (overschakelen van scart naar TV zenders geeft zwart beeld; op te lossen door TV uit/aan te zetten maar dat kan soms een tijdje duren).

Beste koop 05-07-2016 Product paar weken in bezit

Beste koop

Het televisie kijken is weer een genot.
Door het 3 delig ambilight is het kijkt rustgevend.
De kleuren op de achtergrond vergroten denkbeeldig het kijken en het kijkt heel rustig.
Geluid hebben wij ook uit geprobeerd en met volume 60 vervormde het geluid niet en klonk het nog steeds goed en zuiver.
Het kijken zelf is ook een stuk mooier en dat valt op als je bv iets met de natuur kijkt het is net alsof je een stapje verder in je tv kan kijken mooi realistisch en helder.
Met de spelletjes op de tv vermaken wij ons ook goed mee voor ieder wat wils.
Internet is even wennen maar dat gaat ons ook wel lukken.

Karim 04-07-2016 Product paar dagen in bezit

PHILIPS 55PUS6561

Mooie Ambilight aan 3 zijden, vormgeving zeer mooi, zilverkleurig met een dun randje en fijn vormgegeven voetjes. Een aanwinst voor mijn woonkamer!
Beeld is zeer mooi met 4k (YouTube & Netflix) en Android werkt ook fijn. Geluid is wat minder maar meteen een soundbar aangeschaft en geluid is nou toppie!
Al met al ben happy met mijn nieuwe tv en zou iedereen deze tv aanraden.

D 03-07-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastische tv

Ambilight is top, geluid gebruiken we niet (soundbar). Beeld is scherp, bediening makkelijk, vooral handig met netflix.

Romeo 01-07-2016 Product paar dagen in bezit

Ultra HD ervaring

Niet mijn eerste Philips TV maar wel mijn eerst Ultra HD tv.
Tv reageert snel, mogelijkheden icm Android zijn super te noemen.
De drie ambilight zijdes verhogen de kijkervaring.

Joey 01-07-2016 Product paar dagen in bezit

55PUS6561 philips android tv

Deze TV geeft zeer mooi beeld icm ambilight. Wel even goed afstellen!!
Geluid zoals vele platte tv's stuk minder dus schaf goede audio bij om kijkervaring te verhogen.
Goed dat er android tv is, maar er zijn nog wat bugs wat irritatie oplevert, android of philips probleem??

MH 29-06-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer mooie tv en makkelijk in gebruik

Heel mooi beeld icm het ambilight 3 maakt deze tv tot een genot om naar te kijken.
Door gebruik van het Android platform heel veel smart mogelijkeheden, welke door de quadcore processor snel werken.
Installeren is een fluitje van een cent, en verder is de tv heel makkelijk in gebruik, alles werkt erg intuitief.

Het geluid is acceptabel, maar ik gebruik een soundbar dus dat kan ik verder niet echt beoordelen.

Benkar 27-06-2016 Product paar dagen in bezit

Ambilight 3 en beeld super mooi!

Ziet er prachtig uit en het beeld is super mooi en de Ambilight3 heeft een grote meerwaarde. De vele apps zijn enorm makkelijk te bereiken via het Home scherm. Ook de mogelijkheid om een USB stick of ander apparatuur aan te sluiten is makkelijk. Heb de fabrieksinstellingen voor wat betreft beeld wel iets aangepast, kleuren waren te scherp/fel. Geluid, zoals bij veel LED tv, is matig. Philips Android Software is op moment stabiel, model 03-2016. Helaas bij mijn vorige TV niet en liep de Philips na het switchen met de smartfuncties wel eens vast. Dus na een paar dagen ben ik zeer tevreden met name over de beeldkwaliteit en ambilight functie.