Philips 55PUS6561 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
8,50 cm dikte
55,0 inch

Beoordeling op basis van 40 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Schalkie 02-01-2017 Product paar dagen in bezit

Schitterende tv

Ik heb deze TV aangeschaft via Platte TV. Mijn vorige tv was een Samsung Full HD. Ik vind het ambilight echter een toegevoegde waarde bij het Tv kijken dus kwam ik terecht bij Philips.
Dit toestel voldoet aan alle wensen. Het beeld is super. Het is vooral genieten als je een 4K demo bekijkt.
Het aansluiten was een fluitje van een cent. Ik heb het toestel aangesloten op een Horizon mediabox dus ik hoefde niet op zoek naar de zenders.
Ik heb niet eens zoveel aan de instellingen veranderd want ik vond de kleureninstellingen goed. (dat is natuurlijk een kwestie van smaak). Het menu is middels de afstandsbediening makkelijk te bedienen. Er zijn vele mogelijkheden om alles aan te passen.
Ik heb in mijn thuisnetwerk een NAS hangen en tot mijn verbazing pakte de tv ook de ondertitels van de films die ik daar op heb staan terwijl in de handleiding stond dat dat niet het geval was.
Het toestel speelt de films zonder problemen af dus dat is dik voor elkaar.
Ik heb het toestel aangesloten op een soundbar dus het geluid van de TV vind ik niet zo belangrijk. Het toestel hangt bij mij aan de muur (verhoogd het effect van het ambiligth). Het dunne randje geeft het toestel een chique uitstraling.
Al met al ben ik zeer tevreden over toestel en hoop ik er nog lang plezier van te hebben.
Ik ben meer dan tevreden over de prijs kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• beeld kwaliteit
  • snelle installatie

RL 04-01-2017 Product paar dagen in bezit

Prachtig, scherp beeld

We zochten een TV met Ambilight (die heeft alleen Philips). Beeldscherpte was uitstekend en de reviews op Kieskeurig waren allen lovend.

TV ziet er erg mooi uit, strak design en weinig toers en bellen, gewoon zoals een TV hoort te zijn. Het mooie is dat het voor ons storende Philips logo bij de instellingen uit te zetten is.

In eerste instantie werkte bij ons de Apps niet. Nadat we de TV opnieuw hadden ingesteld, werkte het allemaal vlekkeloos. Instellen is een fluitje van een cent. Aansluiten op ons Bose systeem en op KPN kastje verliep vlekkeloos.

Nadeel is bij KPN dat de TV de zenders niet kan overnemen en we geen gebruik kunnen maken van de ingebouwde TV-gids. En de afstandsbediening van KPN blijven we nodig hebben. Dat ligt meer aan KPN dan aan Philips. Over de TV zijn we zeer tevreden.

Pluspunten

• Zeer scherp beeld
  • Ambilight
  • Snel in te stellen en in gebruik te nemen

Minpunten

• Bij KPN kun je de zenders niet inlezen in de TV.

Henk Hofman 13-12-2016 Product paar dagen in bezit

Perfecte tv, groot en enorm goed beeld

Prima prijs-prestatie verhouding, mooi design en erg gemakkelijk met installeren. Ambilight is echt een meerwaarde.

Pluspunten

• Aandacht voor de klant
  • Mooie winkel met voldoende ruimte

JohnB 15-07-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een beeld

Op het moment dat je deze tv aanzet weet je dat je de juiste keuze hebt gemaakt.
Zelden zo'n beeld gezien. Ook niet bij televisies die een stuk duurder zijn dan deze.
Absolute aanrader deze tv.
Ook de vormgeving is door de pootjes zeer fraai.

Hans 10-07-2016 Product paar weken in bezit

Prachtig apparaat!

Het is werkelijk een fantastisch mooie tv, de vormgeving is strak en ook de meegeleverde pootjes zien er erg fraai uit. Ik heb bewust voor een philips gekozen ivm het ambilight en de realistische kleurweergave. Ik ben zeker niet teleurgesteld! Het ambilight is erg fraai en ook vrienden die op voorhand minder enthousiast zijn, nemen hun vooroordelen terug.

Ik heb wel wat problemen gehad met de aansluiting van de tv op een soundbar (ook van philips), maar dit bleek aan een verouderde HDMI-kabel te liggen. Verder is het grote aanbod aan apps leuk, maar ze willen nog wel eens vastlopen. Ik heb hier ook nog lerend in, dit zal vast ook komen door mijn beperkte kennis op dit vlak en het feit dat ik de tv pas een week in bezit heb.

Het geluid van de tv is natuurlijk beperkt, maar toch stukke beter dan ik had verwacht. Zelf heb ik toch een soundbar aangesloten om een mooier geluid te krijgen.

Karim 04-07-2016 Product paar dagen in bezit

PHILIPS 55PUS6561

Mooie Ambilight aan 3 zijden, vormgeving zeer mooi, zilverkleurig met een dun randje en fijn vormgegeven voetjes. Een aanwinst voor mijn woonkamer!
Beeld is zeer mooi met 4k (YouTube & Netflix) en Android werkt ook fijn. Geluid is wat minder maar meteen een soundbar aangeschaft en geluid is nou toppie!
Al met al ben happy met mijn nieuwe tv en zou iedereen deze tv aanraden.

Spaakje 15-04-2017

panel fout

strepen in beeld en zwarte hoeken. Na controle repariedienst is dit niet te verhelpen. Dus ik zit nu met de gebakken peren. Nieuwe tv die sechter is dan mijn oude en geld kwijt!

Maikel 04-01-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie 4k tv met ambilight!

Mooie televisie.
Prettig menu
Fijne afstandsbediening
Helder scherm
Prima geluid (maar voor films zou ik toch een extra geluid setje aansluiten)

Pluspunten

• Mooie tv
  • Makkelijk menu
  • Prima prijs

Leon 01-01-2017 Product paar dagen in bezit

Product nu een paar dagen in bezit

De TV heeft een mooi groot scherm het design is mooi en de dunne rand om het scherm is mooi en de ambilight rondom geeft je een extra beleving en veel kijkplezier. het beeld is fantastisch door het UltraHD scherm, super helder! Wij zijn heel tevreden met de Philips tv, echt een aanrader. Door de Maickel (verkoper) erop gewezen dat je een goede HDMI kabel moet hebben met bepaalde voorwaarden zodat je beeld nog strakker is.

Pluspunten

• Ambilight
  • Zeer mooi beeld
  • Zeer vriendelijke winkel personeel
  • Veel keuze in de winkel

Minpunten

• Extra HDMI kabel moeten kopen

velsen 03-11-2016

niet geheel tevreden

Helaas moeten constateren dat er bij lichte beelden lichte verticale strepen over het scherm zichtbaar zijn.
Bij donkere beelden zijn de strepen wat donkerder.
Het effect van de strepen wordt versterkt als het beeld beweegt ( bv. voetbalwedstrijden ) .

Martijn7 03-08-2016

Goede TV met super beeld

Zeer mooi beeld, 55" is voldoende groot in de huidige tijd.

Het drie zijdige Ambilight kijkt zeer lekker: zeker met concerten.
In eerste instantie lijkt de TV dik, maar hangend tegen de muur komt hierdoor de ambilight zeer goed uit.

De snelle processor maakt het een flexibel toestel.
Aanrader!

De tv liep vast bij de eerste update, met harde reset opgelost.

Mo0475 26-07-2016

Super tv met vele mogelijkheden

Mooie televisie heb hem nu al meer als een week, kom dagelijks meer functies tegen. Super tv met veel mogelijkheden, vooral de combinatie met android tv en 3 wegs ambilight. Ben super tevreden.

moniek 18-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtige tv!

De TV heeft een strak design en de ambilight rondom geeft je een extra beleving en veel kijkplezier. Hij is gemakkelijk in te stellen en de UltraHD geeft een fantastisch beeld, erg helder! Ik ben heel tevreden met de TV!

Pascal 16-07-2016 Product paar dagen in bezit

Phillips Ambilight

Was opzoek naar een nieuwe tv en ben uitgekomen op de phillips ambilight. Erg mooie tv, helder en super scherp beeld en een goed geluid.

vannidejo 14-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtige TV

Mooi beeld, mooie televisie, geweldig drie zijdig ambilight, makkelijk in gebruik. Bedieningsgemak is prima, geluid zou beter kunnen. Geweldig geinstalleerd door PlatteTV.nl. Absolute aanrader deze televisie.

maurits 14-07-2016 Product paar dagen in bezit

helder beeld en vormgeving

We zijn gevallen op de prachtige natuurlijke kleuren en het heldere beeld, welke goed overeenkomen met de werkelijkheid. Ook de strakke heldere vormgeving gaf de doorslag tot deze aankoop. De ambilight is erg sfeervol en verruimt het kijkgevoel. Het geluid ervaren wij als duidelijk en zeker niet blikkerig in tegenstelling tot vele andere TV's. Door het korte bezit van de TV, moeten we alle mogelijkheden nog ontdekken en kunnen nog niets zeggen over de duurzaamheid. We zijn er heel tevreden mee en genieten ervan. Het is zeker een aanrader.

Vahag 12-07-2016

Mooie beeld, mooi design, mooi Ambilight (vooral icm Hue!)

Ik was specifiek op zoek naar een Philips Ambilight TV, omdat mijn woonkamer is voorzien van Philips Hue verlichting. Nu communiceert mijn tv met de lampen in mijn woonkamer en komt Ambilight niet alleen uit mijn tv, maar uit alle hoeken van de kamer en dat is te gek! In combinatie met het perfecte beeld en het mooie geluid zeker een aanrader (de surround set heb ik nog niet aangesloten).

AmyT 10-07-2016

Prachtige tv!

Wij hebben de tv nu een week hangen! Wat een waanzinnig ding is het zeg!

Wij raden deze echt iedereen aan!

Fred 10-07-2016 Product paar dagen in bezit

waar voor je geld

deze 55 4k van philips heeft een zeer goede prijs kwaliteit verhouding het beeld is super en het ambilight maakt het helemaal af het geluid is goed en de reactie snelheid is ook snel daarbij ook nog de uitgebreide specificaties en het mooie design en je hebt de perfecte tv tegen een lage prijs tegenover de concurentie

Johan m 09-07-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer mooie tv

Zeer mooie tv super beeld makkelijk te bedienen
En de ambilicht heel mooi is net of de tv veel grooter
Is heel erg blij mee met de keuze voor Philips