Philips 55PUS7101 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
6,20 cm dikte
55,0 inch

Beoordeling op basis van 44 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Daniel van der Kraan 11-10-2016 Product paar dagen in bezit

Fraai design, ambilight, mooi beeld

Ik was op zoek naar een 55 inch 4K scherm voor een redelijke prijs en aangezien ik Ambilight een echte toevoeging vind, kwam ik uiteraard bij philips uit. Mooi beeld bij 4K bronnen via Youtube, maar ook digitale HD tv is een erg mooi. Het vervelende is dat Youtube geregeld niet reageert en dan de tv een seconde of 30 vasstaat totdat de medling komt dat Youtube niet reageert. Heb dit probleem meerdere malen gehad nu, zowel via Wifi asl kabel. Erg jammer want voor de rest ben ik zeer tevreden. ik heb het toestel pas enkele dagen maar hier liep ik, en mijn vader die het 49inch model heeft gekocht, direct tegenaan.

Pluspunten

• Ambilight
  • Fraai design, dunne pootjes en lijst
  • Prima beeldkwaliteit

Minpunten

• Youtube en apps reageren slecht
  • Loopt hierdoor vast

ticheltjes 10-07-2016 Product paar dagen in bezit

wat een geweldige aankoop!!

na maanden zoeken naar de perfecte televisie voor ons zijn we dan eindelijk geslaagd!! Als je al verliefd op een televisie kon zijn dan zijn wij het. Wat een scherp en natuurlijk beeld en wat een rust aan de ogen als het ambilight aan staat!! Ontzettend blij mee!!

Denis 29-06-2016 Product paar dagen in bezit

PHILIPS AMBILIGHT

Een mooie TV met super scherp beeld en sfeervolle ambilight. Na een snelle installatie en aansluiten zie je gelijk hoe gedetailleerd het beeld is. De Ambilight zorgt voor een extra sfeer die je pas doorhebt als je hem uitzet. De Smart TV draait op Android zodat je via de appstore veel apps kunt downloaden. Voordeel is ook de snel toets naar netflix, deze is ook heel handig als je een film avond met vrienden houd. De hele familie is zeer tevreden en enthousiast!

Wil 16-06-2016 Product paar weken in bezit

Strak design

De tv heeft een strak design. De pootjes aan de zijkant maken het plaatje compleet. Je geniet van een haarscherp beeld en het geluid is redelijk tot goed. Het 3-zijdig ambilight zorgt voor een fantastische kijkervaring. De installatie is eenvoudig. Het menu van de tv is makkelijk te bedienen. Android op de tv biedt vele mogelijkheden. De achterzijde van de afstandsbediening heeft een toetsenbord wat handig is voor het bedienen van de smartfuncties.

Mevrouw Hoeben 13-07-2016 Product paar dagen in bezit

Blij met nieuw TV

Zeer mooi vormgegeven TV met hele dunne rand. Een sieraad voor je huiskamer, mooi met 3-zijdig Ambi-light. Zeer scherp beeld.

C van helden 12-07-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer tevreden

Inmiddels ruim een week de TV in huis, had geen betere keuze kunnen maken! Super mooi beeldkwaliteit en van alle gemakken voorzien

Anoniem 12-07-2016 Product paar weken in bezit

Philips 55PUS7107/12 review

Ik heb de tv nu een paar weken in huis en deze voldoet aan de verwachtingen. Mooi design, strak beeld en ook netflix en de apps functioneren goed. Voor geluidsliefhebbers is een soundbar aan te raden.

chrisje100 01-06-2016 Product paar weken in bezit

Philips 55PUS7101

Heel mooie tv.
werkt goed ik gebruik hem in samenwerking met een logitech harmony afstandsbediening dat werkt perfect het enige nadeel is als je iets van android opgestart hebt dat de volgende keer met de tv opstarten android crashed. dat kan je wel weer verhelpen door op ok te drukken maar dat is toch behoorlijk irritant.voor de rest een top tv met mooie kleuren. Geluid gebruik ik via sonos werkt perfect maar kan dus niet oordelen over het geluid van de tv . Verder gebruik ik ook nog een ps4 met de tv heb ik wel de easy link functie af moeten zetten omdat de ps4 ook aan ging tegelijk met de tv maar dat kwam door mijn harmony afstand bediening.
Verder een echte mooie functie de hue lampen die aangaan als de tv start helemaal geweldig samen met de ambilight .

Jacques66 30-05-2016 Product paar dagen in bezit

Schitterende TV met prachtig en haarscherp beeld!

Schitterend haarscherp beeld dankzij upscaling techniek van HD signaal naar 4K beeld. TV biedt gebruiksvriendelijke menu's om alles naar wens in te stellen. Ik gebruik de TV ook met mijn Philips Hue lampen voor extra Ambilight functie. Dit geeft nog meer sfeer. Echte aanrader!

Kruk56 01-01-2017

Mooie tv met fantastische beeldkwaliteit

De tv heeft een strak uiterlijk, het is een complete tv en de beeldkwalitei s fantastisch. Het geluid kan beter, maar met een Philips soundbar is het geluid ook heel goed. De tv is wel veel in storing. Tv werkt al een paar dagen niet meer. Er moet een nieuw moederbord in. Dit is de tweede reparatie in 4 maanden tijd.

Peter 29-11-2016 Product paar dagen in bezit

prachtige tv

Super mooie tv met een werkelijk fantastisch beeld zeker bij 4k filmpjes. Eenvoudige bediening met een mooie afstandsbediening met een qwerty toetsenbord, heel handig bij smart tv gebruik. Geen problemen met de software gehad tot nu toe!

Pluspunten

• beeld
  • fijne afstandbediening met qwerty toesenbord

Minpunten

• geen volumeregeling voor de optische audio uit

berny 14-11-2016

Mooi design super beeld.

Eenvoudige installatie en duidelijk menu.
deze tv heeft nog een scard aansluiting kan handig zijn.
super strak beeld en ook het geluid van de tv is goed al is een soundbar een aanwinst als je veel films kijkt.

Pim 09-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prima TV die er goed uit ziet

Tv ziet er goed uit, is snel geïnstalleerd en lijkt gebruiksvriendelijk. Afstandsbediening met toetsenbord is handig. Icm IC module ook geen andere afstandbediening meer nodig.

RoLa 08-07-2016

Geweldige Ambilight TV met een prachtig en haarscherp beeld!

Na reeds 6 jaar naar een Philips Ambilight tv te hebben gekeken wil je niet meer anders dan een ambilight tv. Deze tv nu een weekje in huis als volwaardige opvolger. Een fantastisch vormgegeven televisie met super beeldkwaliteit, mits je de instellingen van TV en de digitale ontvanger van de provider goed insteld. Prima in te stellen op het home cinema systeem, zonder vertraging een prima geluid. Android systeem gebruiksvriendelijk en duidelijk.

Marloes 04-07-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een wereld van verschil

Prachtig design, helder beeld, goed geluid, erg mooie TV. Formaat is geweldig voor de afstand van knze bank naar de TV, welke 6 meter is.

HarrieVVVVV 03-07-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldig toestel

Geweldig beeld, goed geluid, mooie strakke vormgeving. Gelukkig geen gigantische voet, maar twee mooie kleine pootjes. Driezijdig ambilight is gewoon prachtig. Geen enkel nadeel. Kopen, mensen.

Ed 02-07-2016 Product paar dagen in bezit

Philips 55PUS7101

Een fantastische TV. Ben erg gecharmeerd van het Ambilight systeem en mede daarom weer voor een Philips TV gekozen.
Mooi beeld, goed geluid! Afstandbediening is ook er prettig! Al met al een prima aankoop geweest tot nu toe!

Alex 02-07-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie aanwinst

De tv heeft geweldig beeld en zeer mooie vormgeving. Installeren gaat vrijwel vanzelf. Een zeer prettige kijkervaring. Ambilight is super.

Johan 02-07-2016 Product paar dagen in bezit

Ambilight tv Philips

Gisteren een nieuwe tv gekocht na onze ervaringen met ambilight weer voor Philips gekozen we zijn er erg tevreden mee installeren was heel eenvoudig en de beeldkwaliteit is geweldig mijn zoontje zit er nu met zijn Xbox op is er ook helemaal blij mee net als ons.

Jandin 02-07-2016

Top televisie

Dit is een mooie TV.
Simpel te installeren binnen 15 min super beeld.
Geluid aangesloten op een Sonos.
Goede aansluit mogelijk heden.
Met de 3 zijden Ambilight beleef je op een
schitterende manier Tv en Films kijken.