Sony KD-75XD9405 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
5,20 cm dikte
75 inch

Beoordeling op basis van 1 review

Chriz 12-07-2016 Product paar dagen in bezit

Super groot en sublieme beeldkwaliteit

Sinds een paar dagen heb ik deze super grote, super prachtige tv van Sony. 75 inch is wel even wennen maar kan best bij ons. Ik heb ook nog gekeken naar een Oled tv maar die zijn boven de 65 inch echt onbetaalbaar voor mij.
Het beeld is echt super mooi. Wij hebben Ziggo via de kabel en zitten bijna 5 meter van het scherm af. Vanavond gaan we hem met de bijgeleverde muurbeugel ophangen. Deze muurbeugel heeft wel vrij kleine schroeven dus ik zou willen aanraden dat als je de bijgeleverde muurbeugel gebruikt (voor de 75 inch versie) je sterkere schroeven in huis haalt. Deze 75 inch versie heeft (als enige van de XD93\94 reeks )een full led backlite en dat zie je wel want het beeld is super helder en heeft een heel goed contrast. Indrukwekkende 4k filmpjes gezien via de youtube app. Echt het lijk wel 3d te worden als je er naar kijkt. Zo scherp!!! :-) Je kan de afstandsbediening trouwens ook gebruiken om bijvoorbeeld op stemcommando een youtube filmpje te zoeken. Super handig! Gamen via de PS4 is ook echt heel cool! De tv herkend trouwens na aanmelding ook de ps4 controllers dus die kan je dan weer gebruiken om de tv mee te bedienen. Ik kan nog wel een tijdje doorgaan over deze tv maar kort samengevat.: als je het geld hebt is er bijna geen beter led tv op de markt momenteel.