Philips 55PUS6401 - Reviews

Tim 05-12-2016 Product paar weken in bezit

Philips 55 inch ambilight

Prijs-kwaliteitverhouding is goed, energie verbruik is goed. Uitstekend beeld. Genoeg mogelijkheden. Voldoende aansluitmogelijkheden. Mooi design. Geluid valt tegen. Bleutooth optie is ideaal voor beter geluid te creëeren.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Ambilight
  • Handleiding

Minpunten

• Geen toetsenbord

Lotte 04-12-2016 Product paar dagen in bezit

Goede kwaliteit veel kijkplezier

Erg fijne en grote tv. De tv kijkt erg fijn dankzij het ambilight ook zijn er veel mogelijkheden met androis tv het enige nadeel is dat er geen programma gemist apps op staan.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Kijkgemak

Minpunten

• Geen programma gemist apps

Jaap 20-11-2016 Product paar maanden in bezit

Een lust voor het oog

Blij met mijn keuze voor dit toestel, smalle randen uitmuntende beeldkwaliteit simpel in gebruik met duidelijke afstandsbediening. Na het zien van dit toestel bij mij thuis zijn er al meerdere mensen die hem gekocht hebben en ze zijn allemaal heel tevreden ermee. Ik heb hem gekoppeld aan een goedkope soundbar nu heb ik perfect beeld en geluid.

Pluspunten

• oogt heel mooi
  • ambi light

Minpunten

• geluid iets minder

C Groesbeek 08-11-2016 Product paar maanden in bezit

Super mooie tv met een prachtig beeld

Wij waren op zoek naar een nieuwe tv en dan een met een lekker groot beeld.
Mijn man wilde bij onze nieuwe tv ambilight hebben vanwege dat hij dat erg mooi vind en ik wilde graag een zilveren tv vanwege het interieur.
Toen kwamen we uit bij deze tv en na het kopen van deze tv hebben wij daar totaal geen enkele minuut spijt van gekregen, de tv is boven onze verwachting.
Het beeld is ontzettend haar scherp en vertoont zoals bij sommige andere tv`s totaal geen blokjes als je er te dicht bij zit.
De ambilight geeft mooie diepe kleuren op de muur dat zelfs rustgevend is voor de ogen ,dit had ik echt nooit verwacht dit gevoel te hebben mij leek het altijd heel storend, bij deze tv is dit totaal echt niet het geval.
De tv is heel makkelijk in te stellen en maakt makkelijk verbinding met onze cinema set.
Cinema set maakt net even iets meer dat beetje extra beter en warmere geluid dan alleen het geluid van de tv zelf.
Smartfuncties van de tv doen het erg goed en is ook makkelijk in gebruik.
Ik ben heel erg blij met deze tv en voldoet boven onze verwachtingen, ook andere mensen die bij ons op visite komen spreken over het prachtige beeld die deze tv heeft en hun zouden zeker overwegen om ook dit merk en type tv te zullen gaan kopen.
De bedoeling was om onze tv op te hangen, zodat hij mogelijk beter tot zijn recht zou komen, maar dat is bij deze tv totaal niet waar, waar ik de tv ook zet.. overal geeft het een super mooi haar scherp beeld en hoeft de tv niet eens opgehangen te worden om het tot zijn recht te laten komen.
De donkere kleuren worden in diep donkere kleur weergegeven zoals bij de kleur zwart, wat heel erg mooi is.
Wij zijn Super blij met deze tv en vinden de prijs van deze tv uitstekend, vooral de kwaliteit die deze tv geeft is de prijs voor ons als consument gelukkig aan de lage kant.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • super haar scherp beeld
  • goede prijs en zeer goede kwaliteit
  • maakt zelf verbinding met home cinemaset
  • diepe kleuren

Minpunten

• geluid is met home cinemaset is beter

Tim 31-10-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtige TV, Ambilight werkt zeer goed.

Na het wijzigen van wat instellingen ziet deze TV er zeer scherp uit, Ambilight is een hele fijne optie op deze TV, veel minder snel last van de ogen en voegt veel toe aan de gehele sfeer. Geluid uit de boxen is niet optimaal, een extra boxen set aansluiten is zeker aan te raden.

Pluspunten

• Scherp
  • Mooie grootte
  • Ambilight
  • Snel, apps werken zeer goed

Minpunten

• Ingebouwde Boxen

Paul 31-10-2016 Product paar maanden in bezit

Softwarematig zeer slecht

Tv springt midden in de nacht spontaan aan. Android systeem loopt continu vast. HbbTv valt uit, zenders vallen weg. De beeldkwaliteit is goed. Voor de rest is deze tv een ramp! Niet kopen...

Pluspunten

• Beeldkwalteit

Minpunten

• Android loopt vast
  • HbbTv valt regelmatig uit
  • Programmagids valt weg

Frits 12-10-2016 Product paar dagen in bezit

Grote TV voor een laag bedrag.

Helaas tijdens het zichttermijn retour. Ik kreeg het beeld niet naar mijn zin. Heb nu een Panasonic gekocht, aangesloten en zonder de instellingen te wijzigen, gelijk goed.

Jan Willem 17-09-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige Tv

Hele mooie televisie. Zeer makkelijk geïnstalleerd. Van een 40 naar 55 inch overgestapt. Supermooie beeld, heldere kleuren. Ambilight is ook heel mooi. Geweldige kijkervaring! Menu's en apps werken heel soepel. Netflix te bereiken via knop op de afstandsbediening. Voor de prijs een echte aanrader!

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Heldere kleuren
  • Soepel in gebruik

Richard 17-08-2016 Product paar dagen in bezit

Super scherp beeld

De beleving van deze televisie is enorm doordat de kleuren zo helder zijn en het beeld zo scherp, daardoor heb je soms het gevoel alsof je er midden in zit. Maar ook de verlichting aan de zijkant van de tv maakt het ook nog een stuk ruimtelijker. Wat ook erg leuk is, is dat je je eigen hue verlichting erop aan kunt sluiten. Verder is de bediening (menu) ook overzichtelijk, er is een makkelijk keuze menu waardoor je makkelijk alles kunt vinden, zoals YouTube of andere app's.

Pluspunten

• beeld

Th.Stolwijk 07-08-2016 Product paar weken in bezit

Fantastische TV

Ik kijk nu bijna 3 weken naar deze TV. Wat een supermooi beeld ! Bedieningsgemak is goed, heel veel mogelijkheden. Erg fraai design op de 2 slanke pootjes. Netflix werkt perfekt zonder de geringste hapering, de Tv is met een kabel op de router aangesloten ik kijk dus niet via Wifi. Netflix knop op afstandbedieng heel makkelijk.
Opnemen en pauzeren werkt goed, is heel handig. Echter de kwaliteit van het opgenomen of gepauzeerde beeld is niet fraai, soms gewoon slecht.
Ik denk dat dit komt doordat het via de USB poort de TV weer inkomt, je kijkt niet via de tuner dan.
Ben benieuwd wat anderen van de opnamekwaliteit vinden. Maar geen moment spijt van gehad, geluid gaat bij mij via de homecinema, dit kan ik niet goed beoordelen.

Jaap 02-08-2016 Product paar dagen in bezit

Blij met mijn keuze voor deze tv, echt een thuisbioscoop in huis gehaald, het geluid valt iets tegen maar eenmaal aangesloten op mijn soundbar kun je alleen maar kijken en luisteren met een glimlach op je gezicht, fantastisch

Oesha 20-07-2016 Product maand in bezit

Prachtig beeld

Ik was opzoek naar een grote tv voor een redelijke prijs en heb toen de Philips 55PUS6401 aangeschaft.
Eenmaal in huis en aangesloten kwam ik er achter dat de Wi-Fi van het apparaat het niet deed. Ik een update uitgevoerd die het probleem zou moeten verhelpen, maar ook na de update werkte dit niet. Ik heb de tv opnieuw geïnstalleerd, maar dit heeft ook niet geholpen. Ik heb de tv kunnen omruilen en met het nieuwe apparaat ben ik helemaal tevreden. Het beeld is prachtig! Een tegenvaller is de geluidskwaliteit, maar dit is optelossen met een soundbar. Ik geniet elke avond van de tv en ben er erg blij mee. Vooral het design van de tv is erg mooi en het ambilight brengt veel sfeer met zich mee.

Drielos 19-07-2016 Product paar weken in bezit

Schitterend design, super beeld!

De dunne rand om het scherm en het oplichtende philips logo onder het scherm maken deze tv mooi qua vormgeving. Ik heb de tv op een tv meubel in de woonkamer staan. Ook zonder hem dus aan de wand te hangen heb ik veel plezier van het ambilight. In het begin wel wat problemen met beeld juist in te stellen. Deze versprong regelmatig op een willekeurig moment, inmiddels door een software update is het probleem opgelost!

Al met al een pareltje van philips waar ik hopelijk nog veel plezier van zal hebben!

Jos Zon 17-07-2016 Product paar dagen in bezit

SCHITTERENDE KLEUREN EN VLIJMSCHERPE WEERGAVE

na aanloopproblemen bij de installatie, achteraf veroorzaakt te worden door de settopbox van de provider, helemaal enthousiast. Groot gebruiksgemak, op de,afstandsbediening een knop waarmee je rechtstreeks in de instellkngen k l mt, een netflixknop, en een lekker in de hand liggende bediening. Kleur is erg mooi op het toestel en de scherpte is gewoon niet te beschrijven. Een relatief goedkoop toestel, dat ook presteert wat het duurdere segment geeft.

Rkoer 16-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtige tv met fantastisch ambilight

Prachtige tv met geweldig ambilight. De installatie verliep makkelijk en vlekkeloos. De vormgeving is super, de beeldkwaliteit geweldig. Het geluid zou ik redelijk willen noemen, maar daarvoor gebruik ik een los geluidssysteem. Ambilight gaf voor ons de doorslag om voor deze Philips tv te gaan, Hopelijk de komende jaren veel plezier van.

Dave 16-07-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie TV voor mooie prijs

Een week in bezit. Mooie grote tv. Verschil met full HD en 4K zie je zeker! Makkelijk te installeren en te gebruiken! Veel mogelijkheden! Kortom een zeer mooie tv voor een hele mooie prijs!

UNTITLED 15-07-2016 Product paar dagen in bezit

55" 64001 UHD

over het algemeen redelijk tevreden, had voordien een 10 jaar oude plasma en was daarvan heel tevreden enkel verbruik was de rede om een LED tv aan te kopen

+ snelle installatie
+ zwart is zwart
+vele instelmogelijkheden
+++prijs -kwaliteit

- nog zoeken naar juiste kleurinstelling
- wifi verbinding is niet wat het moet zijn

Piet 15-07-2016 Product paar dagen in bezit

Schitterende tv met super ambilight

Binnen mijn budget een prima tv gevonden van 55 inch haarscherp beeld en ambilight. Het geluid is wat minder maar voldoende.
Aanrader !

Philcar50 15-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtig TV, beter dan wat ik had verwacht !!

9,4
Ik heb deze super tv pas gekocht en heeft mijn oude Philips HD ready vervangen. De beeld kwaliteit is superb !!. Het mooiste is de Android smart functie, dit werkt fantastisch en kan hiermee volledig gebruik maken van mijn multimedia collectie en ook nog extra internet TV kanalen bekijken, ik ben er heel erg blij mee !!
Ik raad deze TV zeker aan maar dan wel zorgen dat je andere luidsprekers hebben om aan de tv te sluiten, het geluid is niet zo mooi in deze TV.

Erik 15-07-2016 Product paar weken in bezit

Philips 55PUS6401/12

Goede fijne tv mooi groot scherm zeker niet te groot voor een kijkafstand van 5 meter. ambilight en design poten groot pluspunt