Philips 43PUS6401 - Reviews

7,70 cm dikte
43 inch

vogel 03-12-2016 Product paar dagen in bezit

43 inch

bij FOKA rotterdam, hadden ze scherpste prijs!....goed advies! & voorraad, dus meegenomen....is wat "dikke" tv....waarschijnlijk door ambilight?!....maar na wat gepuzzel mbt. instellingen, juiste beeldinstellingen gekregen.......en ja hoor, voor prijs/kwaliteit verhouding....prima TV!!! beetje spelen met ambilight instellingen geeft extra dimensie/ sfeer/kijkplezier

Pluspunten

• ambilight
  • design

Minpunten

• "dikte"
  • voedingskabel (230) kort...

Thomas S 25-11-2016 Product paar dagen in bezit

Groot scherm

Uitstekend voormaat voor elke ruimte in huis. Mooie dunne strakke rand (grijs) geeft het een neutrale uitstraling. Philips logo steekt wel onder de rand uit maar is niet hinderlijk wanneer de tv op poten staat. Het voordeel van deze tv is de hoeveelheid aansluitingen aan de achterkant en deze zijn ook nog is mooi en functioneel weggewerkt.

Pluspunten

• Groot Scherm
  • Rand
  • Aansluitingen

Minpunten

• Philips logo steekt uit

Goede kwaliteit voor een koopje 24-11-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtige tv voor scherpe prijs

De Philips 43PUS6401 is een koopje. De TV is scherp en het ambilight geeft een extra dimensie. De mogelijkheden op de TV zijn fijn, het maakt de TV lekker flexibel. De prijs kwaliteit verhouding is uitstekend!!

Pluspunten

• Helderheid
  • Ambilight
  • 4k kwaliteit voor een lage prijs
  • Een hoogtepunt voor in de woonkamer

Minpunten

• De TV kan niet gedraaid worden op het statief

Arie 23-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie UHD Ambilight tv

Heb deze tv sinds gisterenavond binnen, maar wat een fijn apparaat. Onze vorige tv was nu ongeveer 5 jaar oud en nog geen smart tv. De beleving van Android TV icm met philips ambilight is erg goed. Het is onze eerste tv met ambilight en daar hebben we zeker geen spijt van. Daarbij is het design van deze tv erg mooi, de randen zijn erg dun.

Het geluid van de tv zelf is goed, maar niet super. Een soundbar of home cinema systeem is geen overbodige luxe

Het installeren van de tv zelf was zo gebeurd en vervolgens kon er direct een update voor Android TV doorgevoerd worden. Dit was ook binnen een paar minuten gebeurd. Mijn randapparaten werden in eerste instantie niet goed herkend. Maar na het opnieuw installeren van de tv werden alle apparaten in 1 keer herkend

Wel heb ik nog wat problemen om er voor te zorgen dat het geluid via mijn Home cinema systeem verloopt. Maar heb via de Philips ondersteuning website al wat tips/tricks gekregen, dus vanavond ga ik weer verder rommelen.

• Ambilight erg mooi
  • Goede prijs

Minpunten

• Installatie randapparaten niet direct goed

Stefan 12-10-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie beeld en gemakkelijk in gebruik

Mooie televisie en ideaal formaat. Niet te groot en zeker niet te klein. Perfect voor afstand tussen 2 en 4 meter. Geluid is niet slecht, echter voor een mooi Bass geluid is het beter om extern geluidsapparatuur te gebruiken.

Televisie heeft veel verschillende handige apps en internet is via Wifi draadloos aan te sluiten. Televisie had geen handleiding en voor het mooiste beeld wel handig om goed naar de instellingen te kijken. Bij snel bewegend beeld kleine haperingen ondervonden bij standaard instellingen.

Voor de prijs een mooie televisie, goed beeld en gemakkelijk in gebruik!

Pluspunten

• Kleuren
  • Uiterlijk

Annelies 23-09-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi scherm met mooi beeld

Mooi scherm en mooi beeld, prima prijs/kwaliteit verhouding. Binnen 10 minuten aangesloten en werkzaam. Erg tevreden over de aankoop.

• Beeld
  • Mogelijkheden
  • Afstandbed.+toetsenbord

Minpunten

• Steun minder mooi

Dirk 01-09-2016 Product paar weken in bezit

Prima TV voor een mooie prijs

Een TV met een mooie vormgeving, scherp beeld, gebruiksvriendelijk en voor ons perfecte inch voor de afstand dat wij van de TV zitten (330 cm). Een model van Philips waarmee ze voornamelijk gaan voor een grote afzethoeveelheid. Prijs/kwaliteit verhouding is goed.

Frank 26-08-2016 Product paar dagen in bezit

Prima TV

Een TV met mooi beeld, prima geluid, ideale afmeting. Gewoon een toestel die je aanschaft en waarvan je jaren plezier zult hebben.

Martijn 26-07-2016 Product paar weken in bezit

Top product voor een goede prijs

De tv heeft een goede beeldkwaliteit, wat veel rust geeft met het kijken. De vormgeving is eenvoudig, zonder toeters en bellen, maar goed. Voor mij is hij makkelijk te bedienen, geen ingewikkelde dingen.

Ronald 20-07-2016 Product paar dagen in bezit

Nieuwe Philips 43pus6401 Android tv

Een hele mooie 43 inch Philips tv met ambi licht 2 zuiver geluid met zeer helder beeld en heel veel mogelijkheden zoals Wi-Fi en bluetooth-verbinding en is zelfs via een smartphone en de Philips tv remote app te bedienen.

fred 19-07-2016 Product maand in bezit

led tv review

prima tv, alleen rare pootjes, verder goede prijs-kwaliteitsverhouding
prima tv, alleen rare pootjes, verder goede prijs-kwaliteitsverhouding

xcess_00747 19-07-2016 Product paar weken in bezit

Philips 43PUS6401

Twee van deze tv's gekocht voor in de kamer bij de kids. Met Horizon Go op de iPad kunnen de kids het gewenste programma zien op de tv. Het beeldkwaliteit is erg goed. De kids zijn er erg blij mee. Tot nu toe heb ik geen minpunten ervaren.

Teun321 18-07-2016 Product paar weken in bezit

Prima Televisie

Deze Tv gekocht helemaal blij mee maar er zijn een paar minpunten namelijk! het beeld verspringt regelmatig van preset. daarnaast is het OS niet super snel en tijdens het netflix kijken loopt hij daardoor af en toe een beetje vast. wat zeker niet door het internet komt. Het ambilight is daar integen super relaxed en zorgt daardoor voor veel rust. het geluid wat uit de tv komt kan je maar beter meteen uit zetten en een stereo aansluiten.

18 juli 2016 18-07-2016 Product kwartaal in bezit

Mooie Philips tv

Mooie vormgeving, scherp en helder beeld, makkelijk te bedienen en te gebruiken. Aan de kwaliteit zal het ongetwijfeld ook niet liggen!

Dani 17-07-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie slaapkamer tv

Geen grootte tv maar zeker ideaal voor de slaapkamer, beeld super scherp en prima geluid. De Netlix knop is ideaal

Pietje 16-07-2016 Product paar weken in bezit

Philips LED tv

Deze Philips LED tv nu al een paar weken in gebruik, het is een heel mooi beeld en prima geluid en gebruiksvriendelijk.

scherp en mooi van vorm geving 15-07-2016 Product paar dagen in bezit

bestekoop philips tv

De keuze van deze tv is de geweldige kwaliteit van het beeld, mooie natuurlijke kleuren en haar scherp. Ook wanneer er vanaf de zijkant naar wordt gekeken, verder de mooie vorm en de verder mogelijkheden o.a wifi apps. Verder is de tv makkelijk wat de afstand bediening treft en hij reageert zeer snel. Zeker een aanrader, sprong er dierect bij mij uit.

Coltan 15-07-2016 Product paar dagen in bezit

Philips 43PUS6401

Deze tv heeft een moderne mooie vormgeving. De ambilight is een super leuke toevoeging wat een echte bioscoopgevoel bij films geeft. Onze kinderen finden dat echt mooi en genieten ervan. Uitzonderlijk scherp beeld met natuurlijke levensechte kleuren en goede geluidskwaliteit. Ideale keuze ook voor natuurfilmliefhebbers. Was eenvoidig om te installeren en gebruiksvriendelijk. Is boven verwachting. Hooge kwaliteit voor een goede prijs. Ik ben echt tevreden en kan ik deze model aanraden.

Roel 15-07-2016 Product paar weken in bezit

Mooie ambilight TV

Een mooie TV, slanke design, mooie pootjes. Ambilight kijkt erg fijn. Installatie snel en makkelijk. Het beeld is mooi en rustig aan je ogen. Geluid niet bijzonder.

Vos 15-07-2016 Product paar dagen in bezit

strak vormgegeven TV

TV dikke week in bezit. Design strak. Beeld is erg goed en geluid goed. Over Android kan ik nog niet veel zeggen. Nog te korte ervaring.