Salora 19LED1500

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Salora 19LED1500 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

gabor 03-08-2016

prima tv-tje voor in de caravan of camper

Geschreven voor: Salora 19LED1500

uitstekend tv-tje voor in je caravan. Mooi maatje, prima beeld en in zo'n kleine ruimte kun je niet klagen over geluid. De prijs kwaliteit verhouding voldoet precies aan de gestelde verwachting

Talska86 30-04-2016

Best aardig

Geschreven voor: Salora 19LED1500

Het is een leuke tv voor als je op kamers woont. De prijs is gunstig en het model is eigenlijk best strak. Het geluid is wat minder maar niet storend, veel eisend zijn is niet mogelijk met deze tv. Het doet wat het moet doen, ben er tevreden mee. Het is gebruiksvriendelijk, al moest ik de teletekst knop op de afstandsbediening wel even zoeken.

MarcoM 04-12-2015
Geschreven voor: Salora 19LED1500

Deze tv precies 1 dag in huis gehad vanwege slechte beeld en geluidskwaliteit. Prijs is zeer gunstig, maar verwacht dan ook niet te veel er van. De Samsung is een veel beter alternatief

Officiele reactie van Salora 07-12-2015

Beste MarcoM,

Wij betreuren het dat uw aankoop niet geheel naar verwachting was.

Mogelijk kunt u ons informeren op welke wijze de beeld- en geluidskwaliteit naar uw mening onder de maat was.

U kunt, mocht u hiertoe bereid zijn, eventueel ook rechtstreeks contact opnemen via info@salora.nl.

Bij voorbaat onze hartelijke dank voor uw input.

Salora.