Sony KD-55X8507C

Sony KD-65XD9305
8,5 (6)

Marco, Apeldoorn 26-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

prachtige vormgeving, mooi beeld. Tevreden

Inmiddels een klein jaar verder en nu zie ik pas de link om een beoordeling te geven. Een beetje (heel erg) laat maar het is misschien juist wel leuk om te zien hoe de tv na een jaar nog bevalt.
Kort gezegd : alles super. Wat ik wel jammer vind (nu) is dat ik een Ultra HD speler wil kopen en nu is onze 4K tv niet voorzien van HDR. Wat gaan die ontwikkelingen toch snel :-( Ik dacht "4K is 4K". En toen ik de tv kocht wist ik al dat we ook een ultra hd speler zouden halen zodra beschikbaar.
Ik hoop dat een softwareupdate alsnog deze HDR kan regelen maar ik weet niet of dat wel met een update kan.

LoekieA 16-04-2016 Product paar weken in bezit

Mooie tv maar externe schijf afspelen gaat niet

Zoals anderen schreven, een zeer mooie televisie met prachtig beeld. Ook de bediening van de basisfuncties gaat intuïtief en is best makkelijk.

Toch een minpunt. Ik speel graag films af van een externe harde schijf en had tot nu toe een mediaplayer om dat te doen. met deze tv zou dat niet meer nodig zijn. Helaas, de tv vindt de harde schijf om een onduidelijke reden niet. Het het Sony-forum gevraagd naar een oplossing maar ondanks tips en adviezen van andere gebruikers, lukt het niet.

Nog een klein puntje.. de touch-afstandsbediening doet het afwisselend wel en niet. Heel irritant.

Annet Udding 23-03-2016 Product paar dagen in bezit

Super tevreden!

Altijd weer afwachten hoe een TV vanuit de showroom in de eigen woonkamer uitkomt en of je dan ook alle getoonde slimmigheden nog weet.
Deze TV heeft aan alle verwachtingen voldaan : prachtig beeld, mooie vormgeving en eenvoudig aan te sluiten.

Peter 11-03-2016 Product maand in bezit

Mooie televisie

Het is een zeer mooie televisie met een superscherp beeld. Het geluid is erg goed en de vormgeving is zeer strak.

jose 04-03-2016 Product paar dagen in bezit

Over duurzaamheid nog niets te melden, maar dat zal wel ok zijn
Genieten heel erg van de tv. Voor betere geluidseffecten hebben wij de tv via de geluidsinstallatie. Genieten maar. ook het beeldkwaliteit is super!!
over gebruiksgemak ook niets te klagen

Als digibeet moest ik eerst wat oefenen, maar alles werkt perfect.

Joke 25-02-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi strak scherm. Mooi beeld. Gemakkelijk in de bediening. Ophangsysteem is ook erg gemakkelijk. En de standaard als je hem wil laten staan ook erg mooi vormgegeven.

dennis 22-02-2016 Product maand in bezit

het is een mooi vormgegeven tv die makkelijk in het gebruik is. Wat mij enorm opviel was de helderheid en het geluid icm een soundbar is ruim voldoende. Mijn volgende tv zou weer een sony zijn maar ga ervan uit dat deze nog jaren meegaat.

Anita 19-02-2016 Product kwartaal in bezit

Super mooie televisie en heel gemakkelijk te bedienen.
Beeld is erg mooi, echt een aanrader!
Hij moet alleen regelmatig geüpdatet worden. Internet is snel en zit een aparte afstandsbediening bij.

Piet Rebel 13-02-2016 Product paar dagen in bezit

Na een maand te hebben gekeken ben ik zeer tevreden over
dit toestel en zal zeker een volgende keer weer een
nieuwe Sony televisie aanschaffen. Hoewel ik wel hoop
dat deze nog een paar jaar meegaat.

A 09-02-2016 Product paar dagen in bezit

Goede prijs kwaliteit gebruik vriendelijk door de touchpad-afstand bediening zeer scherp beeld door 4K techniek. Fantastische geluidsweergave. Kortom de techniek van Sony is fantastisch. Wist dit al geluid via Home Theater System van Sony pracht combinatie.

mulder 08-02-2016 Product paar dagen in bezit

Super fijne televisie. Goed scherp beeld helemaal met HD zenders. Er blij met deze aankoop! Zit ook een handige koppeling naar netflix op de afstandbediening.

Govert 08-02-2016 Product paar dagen in bezit

Dit is waar Sony voor staat. Vernieuwd en een prachtig design. Mooie kleuren en een goed geluid. 3D films super weergave.

koen de vry 07-02-2016 Product paar dagen in bezit

het is een top tv je kan er ook mee op het internet en youtube je kan er ook spelletjes mee spelen het is ook zeer mooi beeldkwaliteid

Wieslaw B 03-02-2016 Product maand in bezit

Super veel opties, Heerlijk geluid en beeld kwaliteit.
Ontdanks veel opties is het toch wel moeilijk te gebruiken en het werkt niet altijd goed (bijvoorbeeld tekst met spreekoptie invoeren). Prijs-Kwaliteit is hier prima. Mijn vrienden willen ook zo een hebben! haha

Tim en Thea 02-02-2016 Product kwartaal in bezit

Mooi vorm gegeven tv, geweldige beeld kwaliteit! Ook de vele mogelijkheden zijn erg goed te vinden. Echt een goede aankoop.

Bart M 02-02-2016 Product maand in bezit

Na veel gezoek uiteindelijk bij deze prachtige tv uitgekomen. Geluid gaat via soundbar voor Nog betere kwaliteit. Super mooi en helder beeld dankzij de 4K. Ook geweldig mooi dankzij een super strak design.
Ook zeer makkelijk te bedienen dus ik kan hem iedereen aanraden. Wij zijn er erg blij mee.

Sahin 30-01-2016 Product maand in bezit

Heel goede beeld en geluidskwaliteit. Maar android is niet zo gebruiksvriendelijk als een tablet.
In het algemeen is het een goede tv.

BENHMIDOU 30-01-2016 Product paar dagen in bezit

Mijn ervaringen met Sony is goed spul en is de Beste kwaliteit.Ja, je digitale ontvanger sluit je op de Google TV aan, en die gaat naar je tv.dat is super

klaas 25-01-2016 Product maand in bezit

Erg mooie beeldkwaliteit en zeer goed geluid. Hiervoor een 10 jaar oude plasma tv van Samsung. De techniek is erg vooruit gegaan. Het geluid is via de stereo set maar iets beter dan rechtstreeks van de Tv. Vergeleken met de andere merken gaf dit ook de doorslag. De 4 hd geeft een zeer scherp beeld!

mgrootel 25-01-2016 Product maand in bezit

Heb hem inmiddels 2 weken en ben er zeer tevreden over! Erg mooi beeld wat ik persoonlijk het belangrijkste vind van een TV. Vind het beeld een stuk beter dan bv de vergelijkbare 55" van Philips(7600 serie) die een vriend van me heeft. Echter kwa functionaliteiten heeft deze TV ook veel te bieden. Android TV werkt goed, er missen nog enkele dingen(PIP, opnemen op hdd) maar Sony werkt er hard aan(al 2 updates gehad in deze 2 weken die dingen toevoegde of verbeterde) en heb er vertrouwen in dat het goedkomt! Kortom, een tevreden gebruiker