Samsung UE32J4500AW - Reviews

6,90 cm dikte
32 inch

Evie Logaroudis 28-11-2016 Product paar dagen in bezit

“Geweldig goede koop”

Je kunt met deze tv heerlijk tv kijken prachtig beeld maar daarnaast ook apps erop zetten als netflix en youtube. Verder zijn de menu's heel overzichtelijk. Gebruikersvriendelijk.

mlamlam 23-04-2016 Product paar dagen in bezit

Goede prijs/kwaliteit

Voor nog geen 300 euro een 32 inch LED SMART TV, ingebouwde Wifi, USB, HDMI, digitale audio en LAN aansluiting. Deze Samsung heeft het allemaal. Helaas geen Full HD beeldscherm, maar uitgerust met een HD Ready paneel is het met een digitaal signaal beslist goed te kijken. Het geluid valt zwaar tegen, maar gezien de beperkte klankkast en de de relatief bescheiden afmetingen van de TV niet geheel onverwacht. Dit is enigszins te verbeteren met de Equalizer zodat het allemaal wat minder blikkerig klinkt. Opvallend is in elk geval de de TV zelf een behoorlijke lichtgewicht is. Het is amper voor te stellen dat Samsung een dergelijke lichte TV toch al deze functies heeft kunnen meegeven.
Vanwege mijn positieve kijkervaringen met een Samsung 55 inch TV weer opnieuw gekozen voor een Samsung voor in de slaapkamer. Het gebruikersgemak is van een 7 naar een 6 afgewaardeerd vanwege de trage reactie van de afstandsbediening. Verder dik tevreden over de beeldkwaliteit mits gekeken wordt met een digitaal signaal.