Samsung UE48JU6000W

• Diepte 5,52 cm dikte
  • Schermgrootte 55,0 inch
Samsung UE55KU6470
9,3 (4)

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

mtermeulen 01-08-2015 Product paar dagen in bezit

Deze Samsung TV gekocht via de Mediamarkt deal. Mooi TV, persoonlijk vind ik de pootjes ook erg mooi. Beeldkwaliteit is super mooi, ben nog wel bezig met de ideale instelling qua kleuren, Samsung heeft zelf 4 beeldmodus erop staan welke voor de meeste gevallen prima zijn. Ik heb zelf al een paar filmpjes gezien in 4K en dat is wel waanzinnig scherp. Voor nu heb je er nog niet heel veel aan, aangezien de meeste uitzendingen in 1080P zijn, dit is trouwens ook superscherp.
Geluid valt mij niet tegen! Het is uiteraard niet te vergelijken als je het aansluit op een audioset maar het is zeker niet slecht. Daarnaast vind ik dat Samsung een erg prettige menustructuur heeft en heel makkelijk werkt.
Al met al een mooie TV welke al is voorbereid op de toekomst!

voorburg 28-08-2015

Mooie review, weet je of deze ook werkt in combinatie met ziggo en een CI-kaart?

mtermeulen 29-08-2015

Ik weet dat deze TV ook wordt aangeboden icm een cam module voor Ziggo, maar ik zou het voor de zekerheid nog even checken in een winkel of via coolblue die reageren altijd snel op vragen!

Tice 22-07-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb gebruik gemaakt van de mediamarkt actie (€888). Ik ben erg tevreden over de tv. WiFi werkt goed. De tizen software werkt prima maar Netflix en HBO apps werken nog niet (nog niet beschikbaar?). De beelden zijn supermooi, en HD-kanalen heb je echt nodig. Er zit wel een upgrader op die van lagere kwaliteitbeelden upgrade maar ik zap niet meer terug naar de niet-HD kanalen (lijken toch wat korrelig).

mtermeulen 01-08-2015

Sommige Samsung modellen waaronder dit type hebben problemen met Netflix is bekend bij Samsung en ze komen met een softwareupdate maar kunnen nog niet vertellen wanneer.

valentino 01-02-2016

ik heb hem sinds zaterdag ik snap er niks van. maar idd mooi beeld

Tice 02-02-2016

Inmiddels werkt de tizen software prima. Netflix werkt goed