Philips 40PFK5500

43 inch
Philips 43PUS6101

Ralph 27-06-2016 Product paar dagen in bezit

Top product

Heb de tv nu sinds een kleine week in mijn bezit. Super tevreden. Voldoet aan al mijn wensen.

Heb vooraf aan de koop goed onderzoek gedaan en wist uiteindelijk waar ik op moest letten. Voor mij persoonlijk was het erg belangrijk dat het een Android Smarttv zou zijn. Reden is dat het je genoeg vrijheden geeft om specifieke apps te installeren via de Google App Store. Voor andere merken was dat niet geheel duidelijk wat je wel en niet zou kunnen installeren. Ik wilde graag de app Kodi kunnen installeren en dat is gelukt zonder problemen.
Daarnaast in mijn leven al heel veel Philips TV's gehad en nog nooit echt ontevreden geweest. Ook nu niet. Philips levert een compleet kwaliteits product met altijd goed beeld en/of mogelijkheden voor het instellen van je eigen beeldvoorkeuren. Het geluid kan natuurlijk altijd beter maar dat geldt voor alle smarttv's zonder aanvullende audio hardware.

Had geen geld voor een duurdere oplossing dit keer met ambilight of een 4k TV. Maar het gaat om het beeld en dat is met 1080p HD gewoon super genoeg. Naar mijn mening is 4k mmoi voor in de winkel als demo en super voor de toekomst, maar is een HD smarttv al echt een prachtige gadget met super mogelijkheden.

Kan het iedereen aanraden.

Peter 27-10-2015 Product paar dagen in bezit

Super goede tv ben er erg blij mee- werkt goed zo als het hoort goed beeld en geluid .
Zeker aan te raden geef een 9 er voor.