Philips 50PFK6550

49 inch
Philips 49PUS6561
8,5 (48)

Wouter Evers 12-11-2015 Product paar dagen in bezit

De Philips 50PKF6550/12 is een mooi vormgegeven televisie.
De mogelijkheden zijn oneindig. De beeld kwaliteit met HD is geweldig, dit in combinatie met de ambilite aan de achterkant geeft televisie kijken weer een nieuwe dimensie.

Gielen 11-11-2015 Product maand in bezit

Het toetsenbord op de achterkant van de afstandsbediening werkt prima, maar ligt niet heel prettig in de hand. Als je veelvuldig gebruik wilt maken van een toetsenbord zal je hier echter wel een normaal toetsenbord voor halen. Geen echt probleem dus.
De tv geeft verder prima geluid en erg mooi beeld.

Dominique 08-11-2015 Product paar dagen in bezit

Mijn vorige TV was ook een philips met Ambilight (2 zijde) en omdat ik dit prettig vindt kijken heb ik wederom gekozen voor een philips met Ambilight. Deze versie is echter veel beter dan de oude die ik had en het kijken wordt nog aangenamer en intenser met de 3 zijde ambilight. Beeld kwaliteit is erg goed zoals je van een philips tv mag verwachten. Wanneer je eenmaal een tv met soundbar heb uitgerust dan klinkt de standaard boxen in de tv niet zo super maar het voldoet. Er zijn veel instellingen wat ik prettig vindt om totale controle te hebben maar ik kan me voorstellen dat dit voor andere weer niet zo fijn is. Heb zeker nog niet alles ontdekt maar dat komt dik in orde en ik ben blij met mijn aankoop.

Mike Lucker 04-11-2015 Product paar dagen in bezit

Jarenlang een zeer oude philips tv gehad en het beeld is ongekend luxe. Wat komen de beelden mooi de woonkamer binnen en geven een rustig gevoel

gerda 02-11-2015 Product paar weken in bezit

wij vinden het een enorme mooie gebruiksvriendelijke tv met een heleboel mooie mogelijkheden.

wij zeggen doen.

Romina 31-10-2015 Product paar dagen in bezit

Een mooie televisie met een strak design. Het heeft een duidelijk, maar rustig beeld en tal van gebruikersmogelijkheden dankzij het Android systeem. Het 3D Ambilight maakt de ultieme televisiebeleving compleet!

Psmidt 30-10-2015 Product paar weken in bezit

Het was eerst even spelen met de instellingen voor beeld en geluid, maar als dat eenmaal goed is is het volop genieten! Omdat hij op Android draait is de internetverbinding goed op snelheid. Ook het ambylight zorgt ervoor dat het tv kijken nog intenser is. Hij is zeer gebruiksvriendelijk en qua prijs-kwaliteit verhouding is prima!

Kelly 29-10-2015 Product paar dagen in bezit

de prijs kwaliteit verhouding is erg goed. Mooi groot beeld. De tv is erg snel en de ambilight is echt een hele mooie beleving. Erg blij met deze aankoop.

Bianca 27-10-2015 Product paar dagen in bezit

Prijskwaliteit-verhouding is prima. Fijne televisie met voldoende mogelijkheden. Ook het ambilight is leuk. De kleuren zouden iets scherper mogen zijn.

Fred2510 26-10-2015 Product maand in bezit

Deze tv is echt een aanwinst in ons huis, past goed bij het interieur en het ambilight is gewoon geweldig geen schermerlamp meer nodig zoveel licht.

Janneke Bos 25-10-2015 Product paar dagen in bezit

Prachtige vormgeving en prachtig beeld en geluid staat mooi in de kamer iedereen kan vanaf elke hoek het beeld zien . Ook kan je makkelijk andere appartuur aansluiten.

Marcel 21-10-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie televisie met veel mogelijkheden. Prachtig, scherp beeld en vooral het 3-zijdig ambilight geeft een mooi effect.
Ik kan deze televisie aanraden. Zeker ook gezien de prijs.

Collin 19-10-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie strakke uitstraling en super beeldkwaliteit. Geluid laat beetje te wensen over, opgelost met een losse soundbar. Zeer tevreden over aankoop van deze tv

palawim 18-10-2015 Product paar weken in bezit

De geluidskwaliteit vind ik minder goed en heb het geluid geplust met
een een Boston microsysteem.
De beeldkwaliteit is goed maar wordt perfect met de ambilight.
De mogelijkheden en gebruikersgemak is eenvoudig.
Als 74 jarige had ik vrij snel de hoofdbediening en afstellen onder de knie.De extra mogelijkheden zoals internet moet ik nog uitzoeken.
De vormgeving is mooi en de duurzaamheid zal in de praktijk moeten blijken.
ik ben overtuigd dat ik een goede aankoop heb gedaan.
groetend wim

Ada 17-10-2015 Product paar dagen in bezit

zeer mooie tv prachtig beeld en mooi ambilight.
makkelijke bediening goede vormgeving en prima geluid past in ieder interieur

Theo van Gestel 17-10-2015 Product paar dagen in bezit

Fijne TV met zeer scherp beeld, fijne vormgeving en ruime mogelijkheden. Ik heb de TV gebruikt op de beurs van de Ondernemers Vakdagen en kan niet anders zeggen dat hij ook daar zeer voldeed.

KarinvanKranen 14-10-2015 Product paar dagen in bezit

De 6500-serie heb ik nu een paar dagen in huis. Het is een geweldige televisie met een ontzettend scherp beeld. Tevens is het design op een erg zorgzame en duurzame manier gecreëerd. Het geluid ondersteun ik met een Home Cinema set, maar de kwaliteit van het geluid is van een dusdanig hoog niveau dat dit niet nodig is voor de beleving.
Een ander ding waar ik zéééér over te spreken ben is het Ambilight, dit is gecreëerd op een niveau die zeer natuurlijk is. Tevens is deze af te stellen op de kleur van de muur achter de televisie. Ik ben er in ieder geval zeer over te spreken.

Ruud 11-10-2015 Product paar dagen in bezit

Leuk formaat, 3 zijdige ambilight voor extra beleving, mooie grijze behuizing en witte achterkant. Coole afstandsbediening met toetsenbord op de achterkant. Handig met ingebouwde Googlecast voor het afspelen van youtube of chrometabblad. Software is niet Philips sterkste kant, werkt allemaal niet heel gebruiksvriendelijk en zelfs niet soms, maar daar heb ik de tv niet voor gekocht. 3d nog niet kunnen gebruiken want er worden geen brillen bijgeleverd. SOmmige functies moet ik nog gaan uitvinden. Afstandbiedingapp op mijn telefoon werkt niet!? Ik heb deze tv gekocht omdat ik ambilight en een grijze behuizing wilde en de nederlandse economie te stimuleren.

SplitT 04-10-2015 Product paar weken in bezit

Sinds mijn vader in 1956 zijn eerste Philips buizenradio kocht (Type B5x62A, die nu nog steeds bij ons speelt) is onze familie Philips fan. De keus voor de nieuwe platte TV 50PFK6550 met een ongekend contrast dankzij de Micro Dimming Pro techniek was snel gemaakt. Ook ons vorig Philips model had al ambilight, was een van de eerste toestellen en staat nu op onze slaapkamer. Omdat ik graag met mijn kleinkinderen filmpjes kijk via You-Tube is de Android via Internet mogelijkheid een prachtige uitkomst. Kortom 100% tevreden!

Jan 30-09-2015 Product paar dagen in bezit

Vanaf vandaag zitten we thuis in de bios. Nog wel even wennen omdat het beeld erg veel groter is dan onze vorige Philips. Wel weer gekozen voor ambilight. Rustgevend aan de ogen.