Philips 55PUK7150

8,80 cm dikte
Philips 55PUS6101

Jermo 19-04-2016 Product kwartaal in bezit

Meer van verwacht

Ik had er duidelijk meer van verwacht, het beeld is goed maar geen topper, het geluid is ronduit slecht, ik heb er een soundbar bij gekocht omdat ik het niet meer om aan te horen vond, omdat ik de tv in de aanbieding heb gekocht voor €1100,- ben ik er wel tevreden mee maar is zeker geen €1500,- waard.

alexh 15-12-2015 Product paar weken in bezit

Prima televisie met superscherp UHD scherm en natuurlijk 3 voudig ambilight. De ingebouwde soundbar is ook erg fijn en de reden dat het geluid best goed is.

Nadeel is de philips software dat er in zit. De android versie van 15 oktober 2015 heeft een aantal mankementen waardoor de TV regelmatig crashed en opnieuw moet opstarten. Zal hopelijk zsm opgelost worden.

de Rooij 12-11-2015 Product paar dagen in bezit

De beeldkwaliteit is uitstekend. Ambilight maakt de kijkbeleving compleet. De grootte van het beeldscherm is niet storend in de huiskamer. De TV is zeer gemakkelijk in de bediening. De geluidskwaliteit is wisselend.

henri 30-10-2015 Product paar dagen in bezit

Super beeld en geweldig design
hier krijg je geen spijt van
geluid via audio geweldig het echte bioscoop gevoel
heldere strakke beelden met geweldig ambilight kleuren zoals het bij philips bedoelt is

Theo 30-10-2015 Product paar dagen in bezit

eindelijk daar istie dan de Philips 55 PUK 7150
mijn keuze voor een Philips Ambilicht min. 55 inch
stond al vast
alleen nog welk type laten voorlichten bij EP Toon Bergmans Zeeland
waarna de keuze snel gemaakt was voor de 55 PUK 7150
doordat Ziggo wat leverproblemen heeft na ruim 2 weken
van de week dan toch geïnstalleerd door Toon Berghmans
keurig netjes in en afgesteld en voor zover mijn hersencellen de info op kunnen nemen e.e.a. uitgelegd
wat een mogelijkheden daar moet ik nog wel ff voor gaan zitten
maar het beeld is geweldig en het Ambilicht fantastisch
de juiste keuze op de juiste plaats
de ingebouwde soundbar klinkt goed vergeleken bij mijn ouwe trouwe beeldbuis en ziet er mooi en strak uit
al moet je het denk ik niet vergelijken met een dolby surround home set
heb de tv op een muurbeugel laten plaatsen zodat je de tv helemaal naar voren kan halen en haaks op de muur kan zetten ideaal kost un paar centen maar dan heb je ook iets

ik ben helemaal tevreden over de Philips en
EP Toon Bergmans
en kan voorlopig weer lekker relaxed voor de tv hangen
al zal ik zo nu en dan wel een uurtje moeten oefenen
om alle ins en outs ervan te kunnen gebruiken

Nicky 27-10-2015 Product paar dagen in bezit

Een zeer mooi afgewerkte tv, bediening en installatie is erg makkelijk en als je de tv koppelt aan de Philips Hue lampen heb je een hele andere film beleving.

Bart 27-10-2015 Product maand in bezit

Geluid had ik iets meer van verwacht. Moet de tv best hard aanzetten om alles goed te verstaan. Verder een prima tv met mooi beeld en veel mogelijkheden.

brit 27-10-2015 Product paar weken in bezit

7,6
Sinds een aantal weken heb ik deze TV in bezit. Vooral het ambilight bevalt erg goed en voegt daadwerkelijk veel kijkplezier toe.. De vormgeving is strak. De afstandsbediending heeft aan de onderkant een toetsenbord dat erg handig is bij het gebruik van apps. Het geluid is prima voor een platte TV. Aan de achterkant van de TV zit ook een bass speaker die de diepte van het geluid versterkt. In het begin werkte Netflix nog niet, daar is nu een update voor uitgekomen waardoor dat nu ook werkt. Al met al erg tevredenen over deze TV en verwacht er nog veel plezier aan te beleven. Over de duurzaamheid is nog weinig te melden omdat ik de TV nog maar een paar weken in bezit heb.

Jan 21-10-2015 Product paar dagen in bezit

Wij zochten een televisie met een goed beeld en geluidskwaliteit met een driezijdig Ambilight. Wij denken dit met de 55PUK7150/12 het juiste toestel te hebben gevonden.

Jan D 15-10-2015 Product paar dagen in bezit

Een prachtige televisie met een even prachtig beeld.
Prachtige kleuren en een goed geluid.
Wij zijn zeer tevreden en hebben alle mogelijkheden nog niet getest.

Koen 13-10-2015 Product paar dagen in bezit

6,8
Echt een fantastisch beeld, waarbij de driezijdig ambilight van het film kijken een ware belevenis maakt. Android 5.0 werkt ook echt prima. Een vooruitgang met mijn vorige Philips smart tv, die dit nog niet had.
Wat wel heel jammer is, is dat de netflix app niet werkt. Mijn oude t.v. kon dit wel en dat mis je dan toch. Stremmen met je tablet kan wel

Dirk 11-10-2015 Product paar weken in bezit

Uitstekende televisie, prima beeld, goed geluid en voor wat betreft bediening heel intuitief. Geen handleiding nodig. Er is echter wel een minpunt, de Netflix App wordt niet ondersteund op dit moment, het is wachten op een update.

Henri 11-10-2015 Product paar dagen in bezit

2 dagen in bezit
Zijn er heel blij super strak scherp beeld volle kleuren relax ambilight
Goed geluid voor interne bron voldoende bioscoop via home cinema systeem
Instellingen meer als genoeg
Apps werken maar had graag de apps erop gewilt die wij graag willen BV spotify
Werken veel met Apple met Android tablets en Mob tel denk ik wat meer te synchroniseren.
Internetten op tv gaat niet lekker maar koop je hier een tv voor.
Mooi design super beeld goed geluid

Peter 09-10-2015 Product paar dagen in bezit

heb deze tv net een dag in huis en het beeld is fantastisch helder t.o.v vorige led tv. ook het geluid is sterk verbeterd door de soundbar eronder en aan de achterkant. de mogelijkheden moeten nog verder uitgezocht worden, maar er is veel mogelijk. Tot nu een juiste keuze geweest

ronald 07-10-2015 Product paar dagen in bezit

Zeer tevreden met aankoop, ben al jaren lang een zeer tevreden philips klant, beeld , geluid en vormgeving geven een schitterend geheel.

Patrick 25-09-2015 Product paar dagen in bezit

Al 8 jaar een ambilight tv daarom heel bewust hier weer voor gekozen. Beeld is fantastisch, ambilight met led en instellingen optimaal. Geluid redelijk. Installatie zonder handleiding eenvoudig. AB mag wat sneller reageren maar is acceptabel. Dus tot op heden top. Nou alleen Netflix nog onder de knop, maar sw is in de maak. Maar werkt prima via Apple tv..

marloes19900 25-09-2015 Product paar weken in bezit

Zeer goed geluid en beeldkwaliteit met ambilight.
Qua mogelijkheden ook veel, apps, tv gemist ect.
Makkelijk in gebruik en duidelijk aangegeven hoe alles werkt.
Ik ben zeer tevreden over het product.

kadbr1 20-09-2015 Product paar dagen in bezit

Het beeld van deze TV is fenomenaal goed. Ik weet niet waar het precies door komt maar bij de meeste uitzendingen krijg je echt een gevoel van diepte in het beeld (zonder 3d, dus). Kleur e.d. moet je wel even afregelen, is 'out of the box' wat flets naar mijn smaak.
Door de ingebouwde soundbar is ook het geluid heel goed voor een platte TV. Alleen bij films of concerten schakel ik nog over op onze surround geluidsinstallatie. Scheelt gedoe (en stroom).
Ambilight is en blijft een echte verbetering van het TV kijken. Het werkt weer wat fraaier dan op eerdere versies. Je kunt het zelfs doorschakelen naar Living Colors lampen maar dat heb ik niet uitgeprobeerd.

Het Android SmartTV interface vind ik nog niet echt een revelatie maar je krijgt allerlei appjes en het werkt redelijk snel. Je kunt zelf meer apps downloaden uit de Google Playstore. Een aardige is dat je, met een CI+ kaartje geïnstalleerd, Ziggo on-demand kunt bekijken zonder de Horizon box aan te zetten. Dat gaat met het rode knopje op de AB.

De minpunten
Een grote teleurstelling is dat Netflix nog niet blijkt te werken. Er zit notabene een aparte knop op de AB om de app te activeren, maar die werkt dus niet. :-( Volgens Philips Consumer Care "is er nog een probleem met de 7000 serie" maar zal dat spoedig opgelost zijn. Errug slordig! Uiteindelijk zou het in 4K moeten werken, maar wanneer?

Ook de Cloud app wil bij mij nog niet werken. Zou erg handig zijn om bijv. foto's in Dropbox rechtstreeks op je TV te bekijken. Maar dan moet het wel werken.

De AB vind ik wel wat zoeken, dat zal waarschijnlijk nog wel wennen. Aan de achterzijde zit een toetsenbordje maar dat blijft toch behelpen, is echt niet genoeg om internet surfen op je TV leuk te maken.

Aangenomen dat Philips de problemen in de Smart TV snel oplost is de eindconclusie: héle mooie televisie.

Oh ja, bij Franklin kost deze TV op het moment maar €1459

Giovanni 17-09-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb zelf hiervoor de 55pus8809 gehad kwa duurzaamheid is deze hopelijk verbeterd.
Want eerste indruk is meteen goed opstarten van tv snel.
Ook vormgeving strak ambilight in combinatie met heu mooi.
Persoonlijk vind ik het geluid wat minder dan de pus8809. Maar de puk7150 is natuurlijk iets dunner dus minder ruimte voor zwaarder speakers denk ik.
Mogelijkheden zijn er genoeg. Vooral de apps in combinatie met android.
Gebruiksgemak is erg makkelijk en overzichtelijk zelfs me vriendin kan het:).
Beeldkwaliteit goed mist de uitzending in HD wordt uitgezonden.
Duurzaamheid moet we nog even afwachten daar heb ik hem te kort voor maar heb alle vertrouwen in.
Al met al mooie tv zeker met ambi + heu dus laat de winter maar komen.

Ad 14-09-2015 Product paar dagen in bezit

De vormgeving is prima, het beeld is geweldig en op het geluid is niets aan te merken.
Wat alle mogelijkheden zijn moeten we nog achter komen.