Philips 49PUK7100 - Reviews

3,70 cm dikte
49 inch

John1971 26-05-2016 Product paar dagen in bezit

LED TV voor eerst

Na defect plasma scherm, nu overgestapt op LED. veel gezocht en vergeleken. Uit eindelijk is het deze geworden.

Via een duits vakblad HiFi TEST kreeg de TV een dikke 8. Dus had ik wel vertrouwen. Het design is erg mooi. Het beeld is bij heldere beelden duidelijk. Wel gekalibreerd want uit de doos is het scherm te onatuurlijk. kleuren zijn mooi. Een nadeel is backlight bleeding. dat vind ik toch een storings factor bij led schermen. Helaas is OLED mij nog te duur. dus accepteer ik het nadeel maar voor 2 a 3 jaar. het ambilight effect vindt ik echt een nieuwe kijk ervaring.

Klaas 03-02-2016 Product kwartaal in bezit

5,8
Mooi beeld alleen met soundbar mooi geluid
toestel wil vaak niet aan dan moet de stekker er uit
als je geluk hebt doet hij het dan weer maar soms ben je wel een kwartier tot half uur aan het klooien om hem aan de praat te krijgen.
up date uitgevoerd geen verbetering

Pucci 02-01-2016 Product paar dagen in bezit

Al een tijdje deze op het oog, zat te twijfelen tussen Sony 49 inch en de Philips met ambilight, qua beeld verschillen ze niet zo veel maar het ambilight maakt echt het verschil. Het geluid is goed te doen, maar voor een vollere geluid ga ik toch een Philips soundbar aanschaffen.
Beeld is echt prachtig, lijkt net alsof de weervrouw voor het scherm staat. Nu het nieuwjaarsconcert aan het kijken, prachtige beelden alsof je erbij bent, scherp en helder! Een aanrader deze tv

Peter 15-11-2015 Product paar dagen in bezit

Aansluiting van het modem op de TV was even zoeken, in het bijzonder na een signaalupgrade van de provider. Wat heeft geholpen is het apparaat terug te zetten naar fabrieksinstellingen en daarna opnieuw te beginnen

Frits 11-11-2015 Product paar weken in bezit

Had enige problemen bij de installatie, maar dat lag aan Ziggo. die een fout had gemaakt met de activatie van een verkeerd kaartnummer.
De Philips 4K/Android televisie voldoet uitstekend, vergeleken met mijn andere Led/HD TV's is de weergave inderdaad nog scherper ondanks het feit dat er een beperkt aantal programma's in HD worden weergegeven, laat staan in 4K.
Geluid valt alleszins mee gezien het feit dat de speaker rechtsachter is gemonteerd.
Fijn is ook dat door de hoekpootjes en het dunne frame het toestel veel kleiner oogt, had wellicht toch de 65 inch kunnen aanschaffen.

Marco Tiberius 10-11-2015 Product paar weken in bezit

7,3
De tv geeft erg mooi beeld en is gebruiksvriendelijk.
Echter aangesloten op een playstation of laptop zit er een vertraging in het beeld. Hier had ik geen last van bij mijn vorige TV en is duidelijk merkbaar als ik Call of Duty speel.

Wil 05-11-2015 Product maand in bezit

Mooie TV que design met perfect beeld. Bediening werkt erg makkelijk, ook het android menu werkt makkelijk. Verder bevalt de ambilight heel goed.

Zara 29-10-2015 Product maand in bezit

Prachtig design. Ambilight geeft extra dimensie aan tv kijken. Netflix gaf wat problemen maar door update functioneert alles nu perfect.

Madelief 28-10-2015 Product maand in bezit

Het is een erg mooi beeld met goed geluid.
Ambilight is een toegevoegde waarde om het kijken aangenaam te maken. Verder heeft de een strak design.

Saar 19-10-2015 Product maand in bezit

Via de ING rentepuntenwinkel deze mooie Philips TV aangeschaft. Beeldkwaliteit en geluid zijn ruim boven verwachting en hebben dan ook niets op aan te merken. De strakke design van de TV past ook makkelijk overal bij.

OwT 18-10-2015 Product maand in bezit

Een hele mooie tv, zeer scherp en met oneindige mogelijkheden door het Android-besturingssysteem. Hierdoor kan je allerlei handige apps op je TV zetten. Zeker icm de Google Chromecast ideaal. Ook de 3D functie is erg leuk.

huize de Jong 18-10-2015 Product paar dagen in bezit

Een pronkstuk in je huiskamer.
Alleen het opstarten ( aanzetten ) van de tv duurt wel lang. Je krijgt eerst het teken android te zien en na plusminus 1 minuut springt ie dan op de zenders die je hebt ingesteld.

Dennis 17-10-2015 Product paar dagen in bezit

Prachtige led televisie met oneindig veel mogelijkheden. De nieuwe android tv software werkt over het algemeen goed. Soms loopt deze vast en moet de tv herstart worden. De netflix app werkt out of the box niet, deze moet je updaten via de appstore. Ben benieuwd naar de 4k content die de komende periode uitkomt.

Klaas 16-10-2015 Product paar dagen in bezit

Super scherp beeld en veel handige functies. Makkelijk om te internetten etc. De TV loopt echter wel eens vast bij het opstarten.

GerritV 12-10-2015 Product paar weken in bezit

We hebben de Philips Smart TV 49PUK7100 aan de muur gehangen. Het ambilighteffect is werkelijk schitterend. De kleuren zijn heel helder en het beeld is superscherp. Enkele instellingen zijn we nog aan het finetunen. Zo kun je aangeven welke kleur je achterwand is zodat het ambilight zich aanpast. Tijdens de installatie werkte onze HDMI-kabel in eerste instantie niet mee. Maar dit was ook in te stellen. Door hier even mee uit te proberen lukte het toch om beeld te krijgen via de Humax mediabox van Ziggo . De mogelijkheden van de Philips TV zijn legio. Bij de afstandsbediening zit er een querty-toetsenbord op de achterkant zodat je met de smart-tv redelijk snel kunt invoeren. Het design is ook prachtig.

Giezen 11-10-2015 Product paar weken in bezit

Prachtig Toestel.
Beeld en geluid zijn prima! Reuze handig te bedienen.
Minpuntje is dathet Philips embleem een led-lampen bevat.
Dat jun je echter uitzetten

bert69 10-10-2015 Product paar dagen in bezit

Geweldig product beeld kwaliteit uitstekend geluid prima formgeving
prima aansluitingen zoals een soundstage zeer gemakkelijk

serum 09-10-2015 Product paar weken in bezit

Mooie tv met goed beeld, MAAR ik snap er helemaal niets van de mensen die het over mooi geluid hebben want het is werkelijk triest de transistor radio in de keuken geeft een beter geluid!!!

dan hoor ik niemand over het internet, de browser blijkt (nu al) verouderd hetgeen op de marktplaats site wordt aangegeven HOE KAN DAT Philips nu al meerdere keren contact gehad en wat denk je WE ZIJN ER MEE BEZIG????? dit is werkelijk belachelijk waarom breng je zo,n tv uit ???

in de handleiding staat uw kunt uw computer wel wegdoen want dat kan allemaal met deze tv???
volgens medewerker van Philips was dit wel wat overtrokken? maar waarom zet je dit dan in de handleiding???? al met al diep triest Philips.

Olga 09-10-2015 Product paar weken in bezit

Tv gaf meteen na aankoop storingen door uit te vallen met strepen in beeld. Dit blijkt door de nieuwe update te komen. Nu na contact te hebben gehad met de helpdesk lijkt het nu opgelost te zijn.
Beeld is super scherp, ambilight is heel fijjn en geluid is super!

aartsann 07-10-2015 Product paar weken in bezit

Deze Philips televisie is erg mooi met een goed geluid en uitstekend beeld alleen jammer dat Netflix het niet doet