Philips 49PUK7150

Philips 49PUS6551

Ronald 16-05-2016 Product kwartaal in bezit

de opstart kampioen

6,3
Wat een mooi toestel en wat een mooi beeld! Ja als deze het doet, geeft deze een fantastisch mooi beeld. Houde rekening met een aantal keer per week de stekker eruit en opnieuw opstarten. Apps lopen vaak vast, ook de netflix app loopt vaak vast.

Afgelopen zaterdag een update geïnstalleerd. De televisie gaf aan dat dringen geadviseerd wordt deze update te installeren. Na de update knippert de televisie rood, blauw en groen, meer doet het niet meer. De helpdesk van philips adviseert minimaal 6 uur van netstroom en dan opnieuw proberen!! Pardon, jullie verkopen televisies die wel 6 uur van de netstroom moeten als ze weeeeeer eens een keer vastgelopen zijn?

Maar goed, weinig keus, dus ook dat geprobeerd. Maar na 6 uur geen resultaat . Ben nu een reparatie aan het opstarten met Phillips.

Schandalig dat een toestel met zoveel mankementen en tekortkomingen op de markt gebracht wordt.

Dikke min voor phillps voor deze televisie.

pgerming 18-12-2015 Product jaar of meer in bezit

Klachten Philips 49PUS7909 15 december 2015

Ik heb de tv nu ruim een jaar, maar niets anders dan problemen.
Ondanks 5 opeenvolgende software updates zijn er nog steeds talloze mankementen.
Steeds weer nieuwe verrassingen en af en toe ook wel eens een verbetering. Maar na een jaar en 5 updates geef ik de moed op, dat dit ooit nog goed komt!

Ik zou hierover overigens wel een grappig viral facebookfilmpje kunnen maken en misschien dat ik dat ook ga doen.

Ik zal enkele problemen noemen:
als gewone tv is toestel erg onbetrouwbaar. Inschakelen is niet eenduidig; soms met aan/uit, soms met kanaalnummer en soms met kanaal+ toets. Soms ook volledig niet, dan na eerst stekker er uit.
Soms komt toestel in met androidmode overlay
- zeer slecht geluid, vooral de bas is ver onder de maat en klinkt blikkerig
- apps werken niet, niet goed of lopen vast. Return werkt niet of met onvoorspelbaar resultaat.
- android instabiel, traag en vaak ook bijzonder traag (>30 sec.).
- aanwijzer (via afstandsbediening) werkt soms niet meer. Commando's via afstandbediening worden wel ontvangen, maar niet uitgevoerd.
- tv wil soms niet aan, stekker moet er dan even (20 sek.) uit
- sinds de laatste update duurt het 12 seconden voordat de tv aangaat, daarvoor waren het wisselende tijden (soms 1 seconde, soms 10 seconden)
- geluid viel in het begin soms weg (opgelost met updates?)
na gebruik android volgt zwart beeld, het geluid en kanaalindicatie werken wel. Uitsluitend via de stekker er uit werkt toestel weer met beeld en geluid.

De enige pluspunten zijn de beeldkwaliteit en de heerlijke afstandsbediening.

Ik wil graag stappen nemen om de koop te ontbinden, want ik wel er vanaf. Kunt u mij aangeven welke stappen ik daarvoor moet nemen?
Al een jaar ergernis, dus voor mij nooit geen Philips meer, terwijl ik altijd bij Philips zweerde!Gebruik minimaal 100 tekens voor je motivatie

vonkentrekker51 07-12-2015 Product paar dagen in bezit

Ik weet niet hoe het komt dat de voorgaande 78 review's zo goed uit de bus komen en tevreden zijn want vanaf de eerste dag begon het al met afstorten en vastlopen tijdens opstarten en het toestel uit de stand-bij stand halen. Meteen naar het elektro-wereldje m'n verhaal doen wat nogal ongeloofwaardig over kwam. Op die vrijdag 28 november is me al meteen 'n ander toestel beloofd waar nu nog steeds op wacht( 7-12 ).Er werd me aangeraden de update te doen wat inmiddels al gedaan is, lollipop 5.1.
Toestel heeft perfect beeld maar geluid is 3 keer niks, erg blikkerig, afgekapt en hol geluid in het middentonen gebied. Met 'n optical kabeltje naar de audio intallatie is dit wel grotendeels opgelost.Toestel hangt aan de muur maar met de voet heb je meer vrijheid met naar voren schuiven waardoor Ambilight nog mooier is!! Ondanks de ellende met spanningsloos en opnieuw opstarten blijf ik bij deze keuze en de hoop dat het toestel snel word omgeruild. L. uit Echt

Huub 10-11-2015 Product maand in bezit

Prachtige TV, gebruik deze enkele weken.
Het is een lust om naar te kijken, met het mooie scherpe beeld.
Ambilight geeft prachtige sfeer in de woonkamer.

Peter K 05-11-2015 Product paar dagen in bezit

Prachtige Ambilight Televisie met veel mogelijkheden. Je hebt het idee dat je in de bioscoop zit zo mooi beeld geeft hij. Het geluid is wat minder maar met home cinema set wel prima geluid. Al met al een aanradertje!

Hoek 02-11-2015 Product paar dagen in bezit

Super mooie LED tv, met heel veel mogelijkheden.
Prachtig mooi en helder beeld.
Wij hebben de Philips 49PUK7150/12.
Een echte aanrader, je kan hem zowel op de muur of op zijn mooie poot plaatsen.

Hessel Kuipers 01-11-2015 Product paar dagen in bezit

Hoewel wij eerst even moesten wennen aan het ambilight, heeft deze TV onze verwachtingen ver overtroffen! De 4K beeldkwaliteit en het ambilight kunnen we nu al niet meer missen!

Ria 31-10-2015 Product paar weken in bezit

Deze Philips 49 inch TV nu een maand in bezit.
TV is strak van vorm met ultra dunne rand. Prachtig beeld met heldere kleuren, Uiteraard heel blij met Ambilight (aan 3 kanten). Speaker aan onderkant van TV zorgt voor geluid aan voorzijde, vrij uniek voor platte TV's. Al met al zeer tevreden tot nu toe.

Wil P 30-10-2015 Product paar dagen in bezit

Deze tv vervangt een 6 jaar oude philips ambilight toestel.
Perfect beeld! Driezijdig ambilight geeft een nog mooier effect.
Het geluid is even wennen, stemmen klinken wat ijl, muziek klinkt goed.
Mooi design.

maud 30-10-2015 Product paar dagen in bezit

Heb 3 tv';s van philips ambilight erg mooi wil geen andere meer, het kijkt rustig! Verder een mooie uitstraling

yv 29-10-2015 Product paar dagen in bezit

Het beeld van deze televisie is veel mooier dan mijn vorige lcd televisie van slechts 5 jaar oud
Ik heb gelijk maar een maatje meer genomen en kan nu de ondertiteling goed lezen

Cees 29-10-2015 Product paar dagen in bezit

Goedendag,

Onze televisie ( Philips HD Ready ) bleek kapot te zijn.
Wij moesten dus een nieuwe televisie kopen.
Om het moment hadden zij deze actie, en meteen wilden wij deze televisie.
Onze aandacht werd getrokken door de uitstraling van de televisie, met onder de beeldbuis een aparte box voor het geluid.
Daarbij natuurlijk het ambilight, dat geeft een rustig gevoel bij televisie kijken.
Wij kijken graag zaterdag naar Duitsland, daar hebben ze mooie shows met zingen en geweldige achtergrond, dit kijkt zo geweldig.
Bedankt.
Met vriendelijke groet P. Honingh

Ambilight 28-10-2015 Product paar dagen in bezit

We vinden dit een hele mooie,heldere tv. Vooral het ambilight rondom is heel gaaf. Het is super helder, heel veel mogelijkheden maar ik weet nog niet wat allemaal.

Jos 27-10-2015 Product paar dagen in bezit

Nadat de tv is geïnstalleerd, wat snel en gemakkelijk ging, is het genieten van super scherp beeld en mooi ambilight.
Qua mogelijkheden kan ik nog niet zoveel schrijven omdat ik nog geen tijd heb gehad om alles te ontdekken, maar als ik mijn kinderen moet geloven zit het wel goed. Vooral het internet wordt veel gebruikt.

C 27-10-2015 Product paar dagen in bezit

Dit is onze tweede Philips ambilight, oude 10 jaar, hij bevalt ons uitstekend. Simpel in gebruik en perfect beeld.

49PUK7150 27-10-2015 Product paar dagen in bezit

Heb speciaal voor dit toestel gekozen mede omdat het de enige TV is waarbij als men de koptelefoon aansluit het geluid ook via de luidsprekers te horen is. Jammer dat er niet een iets uitgebreidere start gebruiksaanwijzing bij zit

diane 27-10-2015 Product paar dagen in bezit

De vormgeving is mooi strak, Wij hebben de TV aan de muur bevestigd nu is het net een schilderij.

Het geluid is door de extra speaker acceptabel, al het ik het iets beter verwacht.

Driezijdig Ambilight is prachtig, hiervoor hadden wij een tweezijdig maar nu gaan de kleuren met de TV beelden mee wat nog meer kijkplezier geeft.

De TV is gebruiksvriendelijk.

Geen spijt, dat we weer voor Philips zijn gegaan.

diane 27-10-2015 Product paar dagen in bezit

De TV is gebruiksvriendelijk, dit is onze eerste smart TV. Het is nog even uitzoeken wat de wat alle mogenlijkheden zijn, maar gaat vast lukken.

De vormgeving is mooi en strak, We hebben de TV aan de muur bevestigd nu is het net een schilderij.

Het geluid is door de extra speaker ook acceptabel,
al het ik het iets beter verwacht.

3 zijdig Ambilight is prachtig.

Hiervoor hadden wij ook een Philips Ambilight 2 zijdig maar nu gaan de kleuren met het TV beeld
mee,dus noog mooier.

Geen spijt, om weer voor een Philips TV te gaan.

H Carras 27-10-2015 Product paar dagen in bezit

Hiervoor de gewone ambilight gehad. Deze tv heeft een heel scherm beeld ! Vooral bij bewegende beelden vind ik hem kwalitatief beter. Een mooi strak design Ik heb hem aan de muur hangen en het is net een schilderij

CVDW 26-10-2015 Product maand in bezit

Mooi Beeld, en gelukkig na de laatste update werkt Netflix 4K ook goed, daar had ik hem voor gekocht. Geluid had ik met de extra speaker beter verwacht, zeker bij iets harder niet echt mooi, maar beter dan andere platte tv. Android TV werkt so far goed, en is ook redelijk snel. Wifi werkt af en toe, wat niet handig is. Wil hem eigenlijk toch via Wifi want anders werkt de combi met HUE niet. Nu aangesloten via ethernet aan te bevelen ivm 4K netflix, maar dan dus geen HUe en volgens mij ook geen chromecast, daarom een 7 voor de mogelijkheden, hoop dat wifi beter gaat werken in volgende firmware udate. So far tevreden..