Philips 48PFK4100 - Reviews

Diepte
7,80 cm dikte
48 inch

Frederik 27-05-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi beeldscherm voor een goeie prijs

De tv is niet heel erg duur en voor je geld krijg je ook wat je verwacht. Een goeie 48 inch LED televisie met helder en scherp beeld. De geluidskwaliteit is niet je van het maar dat is bij geen enkele tv meer tegenwoordig mits er veel werk in gestoken is. Nu gebruik ik aparte boxen dus was het voor mij ook geen must. Minpunt kan zijn dat er weinig aansluitmogelijkheden zijn aan de achterzijde van de televisie. Verder zeer tevreden met deze aankoop!

Jeroen 23-05-2016 Product paar dagen in bezit

Leuke TV beetje traag

Het aanzetten van deze tv duurt lang ong 10 seconde. Verder is de beeldkwaliteit goed en prettig kijken, en zoals elke platte tv tegenwoordig is het geluid niet om aan te horen

ON3FZT 16-09-2015 Product kwartaal in bezit

-De geluidskwaliteit is één van de best ooit gehoord onder de Philips-tv's (gebruik niet de fabrieksinstellingen maar "kleur" zelf het geluid in het geluidsmenu)
-De beeldkwaliteit is gewoon superieur,mooi contrast,heel scherp en enorm goede contouren (fabrieksinstellingen zijn al zeer goed maar persoonlijk wat bijregelen in tint en helderheid)
-Weinig toeters of bellen (is dan ook geen smarttv)maar voor hoofdzakelijk "tv kijken" is alles er wat er moet zijn,met misschien een HDMI poort erbij kreeg deze tv een 9 score van mij)
-Gebruiksgemak is poepsimpel en verdere uitleg hoeft hier dus zeker niet
-Vormgeving,daar is over nagedacht:stijlvol en toch strak en passend in elk interieur,de tv-voet is zodanig gebouwd en gemonteerd dat je totaal niks ziet van aansluitkabels
-Duurzaamheid is tot nu toe probleemloos (amper 4 maand in mijn bezit)maar Philips tv's kennende (is mijn 5de toestel ) zal ook deze meerdere jaren plezier én kijkgenot verschaffen
-Conclusie: een meer dan fantastische tv op ALLE gebied en daarom een 100% score voor prijs/kwaliteit !!!