Salora 55UHC9102MS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Salora 55UHC9102MS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,6

Nico 27-01-2016
Geschreven voor: Salora 55UHC9102MS

Mooie TV met veel mogelijkheden.Beeldkwaliteit is perfect alsmede het bedienings gemak.Wel 1 min puntje gevonden de CI module in combinatie met Canal Digitaal werkt niet.Contact gehad met de importeur zieden direct dat ze deze vraag naar de fabriek zullen doorgeven en er spoedig op terug zullen komen.
Al met al gewoon veel waar voor weinig geld.Kunnen de andere duurdere merken een voorbeeld aannemen

Carlazeegers 09-07-2015
Geschreven voor: Salora 55UHC9102MS

Ben heel blij met de nwe curved Salora.
Supermooi toestel , prachtig beeld en sinds we een kaart in het toestel hebben geïnstalleerd, slechts met 1 afstanbediener te gebruiken, terwijl bij onze vorige tv ik altijd eerst het toestel moest aanzetten met de ene afst bed, om vervolgens met de upc afst bed. verder te gaan.
Echt een aanrader!, en momenteel met Wimbledon geniet ik extra van de mooie beelden!

Carlazeegers 09-07-2015
Geschreven voor: Salora 55UHC9102MS

Ben heel blij met de nwe Salora, schitterend toestel, mooi beeld en heel makkelijk te bedienen met slechts 1 afstandsbediener, terwijl bij onze vorige tv , ik altijd 2 afst bedieners nodig had, hebben nu een kaart in het toestel en de upc box niet meer nodig.
Ben een leek op het gebied van electronica, maar dit is zelfs voor mij een makkie.
Echt een aanrader en momenteel met Wimbledon geniet ik extra van de mooie beelden.

rudi van nauw 19-07-2015

beste
wat bedoel je juist
met de kaart
mvg rudi

Nico 27-01-2016

Rudi,

Ze bedoeld hiermee dat ze een CI module met kaart gebruikt en niet meer de UPC box

rudi van nauw 19-07-2015

beste
wat bedoel je met de kaart
mvg rudi

Hami344 06-07-2015
Geschreven voor: Salora 55UHC9102MS

Sinds kort voor deze curved tv gekozen en nog geen spijt, sterker nog ben redelijk onder de indruk van deze tv. Allereerst een fraai design met een nog fraaiere voet (bijna het enige waar een tv vandaag de dag nog mee kan onderscheiden). Aansluiten en installeren ging redelijk eenvoudig, alleen de grootte van het scherm maakt het even wat lastiger, dus mijn advies doe het met z'n 2-en, dat geldt voor alle 55" televisies.

TV geïnstalleerd en ook werkend met Ziggo/Cam module, beeld is werkelijk prachtig. Ook het geluid is erg goed. Van alle aansluitingen heb ik nu alleen de HDMI (en antenne) gebruikt, maar zal binnenkort ook mijn audioset aansluiten. Verder maak ik nu al veel gebruik van Netflix en Youtube, de overige smart functies nog niet veel gebruikt, maar het ziet er allemaal prima uit.

De meegeleverde 3D brillen doen het prima, zal er zelf niet veel gebruik van maken denk ik, maar de kinderen zullen het wel leuk vinden.

De bediening met de afstandsbediening gaat soepel, er is ook een Salora afstandsbediening app verkrijgbaar voor telefoon en tablet, die heb ik getest en die zal ik ook wel veel gebruiken vermoed ik.

Kortom tot nu toe erg tevreden, mocht er nog wat leuks of minder leuks naar voren komen dan zal ik dat uiteraard melden.

Dave3011 04-07-2015
Geschreven voor: Salora 55UHC9102MS

Wat een waaaaanzinnig toestel !
Ik heb deze curved uhd tv nu een paar dagen in mijn bezit en super tevreden. Het misschien niet zo bekende Salora zet hier een prachtig designmodel neer met een perfecte beeldkwaliteit. Waarom een paar honderd euro meer uitgeven voor een bekender merk? De beeldkwaliteit is gewoon " eng" goed! UHD beelden (4K) zien er zo echt uit bizar gewoon. De smart functies heb ik even uitgeprobeerd en er zijn volop mogelijkhden, ik weet overigens niet of daar veel gebruik van maken met een laptop, smartphone en tablet in huis.... grijp je toch even wat sneller naar!
Veel positieve reacties van vrienden die even kwamen kijken :-)
Het beeldscherm van bijna anderhalve meter past perfect in mijn niet eens zo grote woonkamer, komt waarschijnlijk door het soort van " zwevende design" en de superdunne randen. De diepte is ook helemaal goed, wat een " dunne TV" . Ik ben overtuigd van de beeldkwaliteit, design en mogelijkheden, o ja......3D kijken is iets voor overdag want midden in de nacht een horror film kijken betekent dat je niet meer van je stoel af durft te konen.
Dus conclusie " what's in a name" als het ook kan voor veel minder geld en (meer als) hetzelfde plezier, kan ik toch nog met vakantie voor het verschil !

Jitse 13-02-2016

Nog steeds tevreden? Ik kan er online maar weinig over vinden kwa reviews! :)