Salora 1500 series 32LED1500 2015

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Salora 1500 series 32LED1500 2015 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Roel 10-09-2020

Salora led 32 1500

Voor dit geld is geen andere nieuwe tv te vinden.
Geluid kan ik geen oordeel over geven aangezien ik hem op de surround set heb aangesloten.
Beeld is gewoon goed, zelfs beter dan het beeld dat mijn vorige Sony tv van 10 jaar oud had.

kees 10-09-2017

goede tv voor een klein butchet

voor weinig geld een leuke tv met veel mogelijkheden zeker voor mensen met een klein e portemonnee ziet er mooi uit goede beeld en geluids kwaliteit, mooie vormgeving

wvdwesten 23-04-2016

Prima televisie

Gekocht voor de camping, thuis uitgetest met Ziggo, perfect beeld, op de camping wat minder maar dat ligt niet aan het toestel. De afstandbediening bleek defect, is zonder moeilijk doen door Albers Trading een nieuwe toegestuurd, perfecte service!
Enige minpuntje is dat hij de gevonden zenders op een willekeurige plaats vastlegt, dit moet je dan handmatig aanpassen.

rigos 04-01-2016

Goedkope 32 inch LED tv.
Het beeld is erg mooi en scherp, en de tv heeft een mooie vormgeving, een mooie zwarte rand.
En de tv is niet erg dik en heel licht.
Het geluid kan ook heel hard, geluidskwaliteit is redelijk, ietsje blikkerig maar heel goed verstaanbaar.