Philips 32PFK5500 - Reviews

5,6

D review 14-04-2016 Product kwartaal in bezit

Koop geen 5500 serie

2,8
Sinds aankoop problemen met deze televisie. Wil je een smart tv? Koop deze televisie dan niet! Bij het op standby-stand zetten met de afstandsbediening en vervolgens weer aanzetten van de televisie maakt de televisie geen internet verbinding meer. Daarnaast start de televisie soms automatisch opnieuw op, heel irritant. Kort na aankoop contact gehad met Philips. Het opnieuw opstarten ''bleek'' een instelling te zijn die aanstond en niet geschikt is voor deze televisie. Dit heeft het probleem echter niet opgelost. Het vergeten van de internetverbinding bleek een software probleem te zijn. Ik moest wachten tot dit verholpen was. Ondertussen de televisie aan en uit gezet met de knop op de televisie, dan blijft de internetverbinding behouden. Inmiddels twee en een halve maand na aankoop maar weer eens contact opgenomen met Philips over de status van de software update. Wat blijkt, het ligt niet aan de software, maar aan de wifi-adapter die is ingebouwd. Dit zorgt ook voor het probleem van het automatisch opstarten. Bedankt dat jullie dit hebben medegedeeld Philips, want ik zou op de hoogte worden gehouden, niet dus... Het blijkt dat dit probleem bekend is bij 5500 series van Philips. Maar zoals aan de telefoon werd gezegd ''als je zoals veel mensen via de kabel kijkt heb je weinig problemen''.

Mijn advies, koop geen 5500 serie.

Mijn televisie wordt gerepareerd en ik zal 10 dagen zonder televisie zitten. Ik hoop dat ik dan van de problemen af ben.

Bespaar jezelf een hoop moeite en koop geen 5500 serie. Mijn vertrouwen in Philips is flink gedaald en over de klantgerichtheid ben ik niet te spreken.

Ocin 22-12-2015 Product paar dagen in bezit

Deze TV gekozen vanwege het mooie design en vele smart opties tegen een lage prijs. Het beeld is super scherp en het toestel heeft uitgebreide smart-mogelijkheden met veel apps.