Salora 22LED9112CSW 2015

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Salora 22LED9112CSW 2015 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

J Tak 12-12-2015
Geschreven voor: Salora 22LED9112CSW 2015

We hebben 2 van dit toestel voor onze kinderen gekocht. Helaas werkt de ci+module van Ziggo niet. We hadden huren Ziggo aan de telefoon om de probleem met de module op te lossen. Aan het eind gaf ze door dat de reden voor het foutje was dat de tv niet voor Ziggo gecertificeerde is. De tv geeft aan een foutmelding (17) dat de authenticatie van ci module mislukt is. :(

Slaan1974 13-02-2016

Waarom werkt de horizon app niet. Het Is toch en Android toestel?

Officiele reactie van Salora 14-12-2015

Beste J Tak,

Dank voor uw bericht.

Het euvel kan worden veroorzaakt doordat Ziggo deze CAM niet op het genoemde model ondersteund. U kunt proberen een ander type module te gebruiken, zoals de Smit interactieve CI+ 1.3 module.

Wanneer wederom ondersteuning aan uw type module zal worden geboden is ons helaas onbekend. Uw model is overigens wel degelijk Ziggo gecertificeerd, maar staat om ons onduidelijke redenen niet gelist op de Ziggo site.

Salora.

NoClaim 31-01-2016

Ik heb exact dezelfde uitdaging.
Volgens Ziggo zijn zowel de TV als de Quantis CI+ 1.3 module geschikt om met elkaar te werken.
Wie heeft de oplossing, want ik heb nu een kat in de zak gekocht.