Philips 55PUK7100 - Reviews

Diepte
3,70 cm dikte
55 inch

rudi 21-03-2016 Product kwartaal in bezit

traag en loopt vaak vast

de tv loopt vaak vast en is erg traag. updates uitgevoerd maar geen verbetering. philips helpdesk in de arm gehad maar nog steeds traag. het is absoluut geen tv voor iemand die graag achter de spelcomputer zit. ook daar is de tv zeer traag mee, zeker met online shooter games. aangezien ik een verwoed gamer ben gaat de tv de deur uit en ga ik weer voor een LG. ook lijkt het dat de tv slechter beeld gaat vertonen na een paar maanden gebruik.

Paulo 03-11-2015 Product paar dagen in bezit

Na lang oriënteren bleven er 2 merken over namelijk Samsung en Philips maar voor in deze prijs klasse vond ik dit echt de mooiere wat betreft design en functies zoals 3D welke je niet op deze prijsklasse bij Samsung krijgt. Afgelopen zondag daadwerkelijk gekocht en wat en super apparaat uitgepakt en na 30 minuten alles geïnstalleerd en werkend echt heerlijk mooi beeld en zeer veel functies en aps die heerlijk zijn zoals Netflix.

JH 30-10-2015 Product paar weken in bezit

Product maakt de beloofde functionaliteit meer dan waar. Beeld helder en goed contrast. Design is simpel, maar mooi strak. Ambilight is heerlijk 's avonds, rustgevend. Kortom mooie mid-range TV.

Gunes 29-10-2015 Product paar dagen in bezit

Prachtige televisie om thuis te hebben. Het is een mooie eye catcher voor je home. Beeld en de vormgeving is helemaal top.

philips tv 13-10-2015 Product paar dagen in bezit

Perfect beeld en met veel opties zoals internet. Ook de vormgeving is prachtig en het ambi light versterkt het kijkgenot. kortom een prachtig toestel voor veel kijkplezier

Freddie65 09-10-2015 Product paar dagen in bezit

Een mooie TV met een design uitstraling, kleur van het beeld en het geluid zijn zeer goed.
Ook de mogelijkheden op deze tv zijn eindeloos, we genieten er erg van.

rdv59 07-10-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie televisie, perfect beeld. Jammer dat op de twee pootjes de televisie naar achteren helt. Software moet nog bijgewerkt worden om ook de Netflix-knop te laten werken.

Verbunt 06-10-2015 Product paar dagen in bezit

7,6
mooie TV, goed beeld. Enig heel vervelend minpunt is dat Netflix NIET werkt op deze nieuwe gloednieuwe TV's. Er zit zelfs een speciale Netflix-knop op de afstandsbediening. Werkt pas na een nieuwe update...alleen kan Philips niet zeggen wanneer deze komt. :(
Volgens Mediamarkt een bekend probleem... Hopelijk snel een oplossing, want dit is natuurlijk schandalig voor een tv van 1600 euro !

Heckmans 03-10-2015 Product paar dagen in bezit

Beste Mensen, bij aankoop van de tv had ik een tv in de doos die gebroken was? Met veel wachttijd uiteindelijk bij de mediamarkt een nieuwe gekregen.
Design is top en zeer mooi beeld.
Echter is hij wel al een keer vast gelopen wat ik niet als prettig ervaar ook niet na de software update. Het ergste is eigenlijk dat we de tv gekocht hadden voor onder andere netflix waar wij speciaal een abonnement op hebben genomen. Op de afstandsbediening op netflix geklikt en onze gegevens ingevoerd. Werkte meteen, ook de trailers. Maar toen we uiteindelijk wilden gaan kijken kwam er wederom een error en meteen er achteraan een software update!!! Nu werd het nog leuker netflix staat niet meer tussen de apps en kon niet meer geopend worden. Klik je op de afstandsbediening op de knop netflix krijg je de melding "op deze tv is netflix niet beschikbaar wellicht na een volgende update"? Nou Ja, koop je daarvoor deze tv met netflix een mooie knop op de afstandsbediening en werkt het dan niet meer?
Wanneer het word opgelost is een raadsel, ze verkopen iets en deinstalleren het dan meteen na de eerste de beste software update.
In deze dus erg teleurgesteld en zou hem het liefst nu terug brengen

Piet 30-09-2015 Product paar dagen in bezit

Televisie met alles erop en eraan.
Prachtig beeld en geluid .
Zeer veel mogelijkheden.
Een aanrader.

Clementine van Dam 27-09-2015 Product paar dagen in bezit

Prachtige tv, mooie kleuren, ambilight, wij zijn nu van een Philips 32 naar 43 inch, wat een luxe, en wat een schitterend beeld.