Philips 40PFK4100 - Reviews

7,70 cm dikte
40 inch

lo boer 04-01-2016 Product paar dagen in bezit

7,4
Het beeld is mooi strak, de kleuren zijn prima. Zenders binnen notime geïnstalleerd dankzij gebruiksvriendelijk menu. Het geluid valt erg tegen, het is te vergelijken met dat van een mobiele telefoon. Soundbar of homecinemasysteem is dus geen overbodige luxe. Ik heb een harddisk aangesloten, dan kun je programma's opnemen. werkt goed, maar de tv speelt mijn zelfgemaakte filmpjes (avi) niet af, evenals sommige mpeg bestanden.
Verder zijn de hoeveelheid aansluitingmogelijkheden wat karig: slechts 1 x scart 2 x hdmi

Hans van Dongen 25-12-2015 Product paar dagen in bezit

Nadat we een TV van een ander fabricaat wegens slecht presteren hadden geretourneerd kwamen we dit model van Philips tegen.
Prestaties van dit toestel verrasten ons ten zeerste.
Ondanks dat het een “slechts” 100Hz beeld is, valt dit alleen maar op in de winkel met bijvoorbeeld een 800Hz TV ernaast.
Ci+ kaart werkt perfect, ook de radiozenders zijn eenvoudig terug te vinden.
Aan de TXT kun je zien dat de TV een Nederlands fabricaat is (al worden ze niet meer in NL gemaakt), want alle sub pagina’s worden meteen opgeslagen in een geheugen.
Apparaat heeft ook de mogelijkheid om programma’s op te nemen. Dit hebben we nog niet geprobeerd, omdat er hiervoor een losse harde schijf nodig is, die door de TV wordt geformatteerd.
Wellicht heeft een lezer van dit review hier ervaring mee?
Kan elke losse harde schijf met USB toegepast worden?
Kan het er één zijn die zijn voeding uit de USB poort haalt?