Philips 32PFK4100

Philips 4100 series 32PHS4131/12

HD-ready
7,92 cm dikte
Philips 4100 series 32PHS4131/12

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

7,3

telramicus 25-07-2015 Product paar dagen in bezit

7,3
Deze Philips 32PFK4100 20 Juli 2015 aangeschaft voor mijn moeder.
Het is een mooi tvtje. mooi beeld en prima geluid.
Let op! Door meerdere verkopers wordt aangegeven dat deze tv CI+ heeft(ziggo gecertificeerd).
Dit klopt niet. Het CI slot is aanwezig alleen bij installatie geeft de tv aan dat deze NIET volledig CI/CI+ ondersteund. Dus helaas kan je niet je CI+ module met ziggo kaartje gebruiken en ben je genoodzaakt een digitaal kasje te gebruiken. Deze tv verwerkt het signaal van zo'n kasje het beste via de scart-ansluitig. Via de HDMI is de tv het signaal na uitschakeling vaak kwijt.
(wij hebben het nieuwste model ziggo kasje in gebruik. Een Smit CI+ module (ziggo gecertificeerd) wordt niet ondersteund)

Voor de prijs is het verder een prima tvtje, met wat gebruiksaanwijzing.

PietenCo 07-08-2015

Het verhaal van de CI module is wat genuanceerder ik heb voor mijn schoonmoeder ook dit toestel aangekocht en deze was al in bezit ven een CI+ module echter alleen ned 1.2.3. waren zichtbaar na contact met Ziggo bleek dat de module van 4 jaar oud niet meer goed werkt op nieuwe TV's en we hebben een nieuwe CI+ module moeten aanschaffen met een oranje gele opdruk en de TV doet het naar behoren. Met de tv is dus niets mis maar wel met Ziggo deze probeerd deze modules te verhuren voor bijna €3,= per maand wat dus een onvoordelige aanschaf zou zijn, overigen ben ik van mening dat deze modules gratis moeten worden verstrek zij maken het tenslotte onmogelijk module van 4 jaar oud niet meer te kunnen gebruiken. CanalDigital doet overigen net zo iets en daar is alleen de witte CI module nog te gebruiken.

alacadabra 15-08-2015

Dat klopt niet, wat je schrijft. De tv is volledig CI+ ondersteund, een digitaal kastje is niet nodig Ikzelf gebruik een Smit CI+module met een ziggo smartcard en alles werkt uitstekend! Binnen een kwartier werkt alles prima en de tv doet het meeste werk voor je.

MrGardener 26-08-2016

Traag traag traag

Apparaat geeft prima beeld via een kaart van Canal Digitaal. Het is alleen geweldig storend dat het starten van de tv tergend langzaam gaat evenals het overschakelen. Misschien een softwareupdate?
Oorspronkelijk gepost op Philips

Ildis 16-09-2015

Prima TV, een onhandigheidje

Prima beeld, prima tuner en bijna prima software. De tv werkt, in tegenstelling tot veel 'smart' tv's erg soepel en snel. De tuner werkt prima en zenders zijn gemakkelijk te sorteren middels een favorietenlijst. Ook is de software over het algemeen overzichtelijk. En bevat het vele dezelfde fijne functies als een losse digitale ontvanger (EPG etc.) De mogelijkheid om een HDD aan te sluiten nog niet getest, maar er wordt hier dan ook een minimum van 250GB aan gesteld om programma's te kunnen opnemen. Er is echter één groot nadeel.

Dit gebrek vindt u, aldus andere klagende mensen op het internet, bij meer (al dan niet alle) Philips tv's met een hoofdtelefoonaansluiting (3.5mm jack). Er is geen optie om het hoofdtelefoonvolume te regelen met de volumeknoppen op de afstandsbediening. Dit kan alleen worden gedaan via het menu van de tv. Absurd dat het niet mogelijk is om dit aan te passen, aangezien veel mensen de hoofdtelefoonaansluiting ook als aansluiting voor speakers of een amplifier gebruiken.
Oorspronkelijk gepost op Philips