Philips 32PFK4100 - Reviews

Full HD
Diepte
7,70 cm dikte
32 inch

Beoordeling op basis van 1 review

7,3

telramicus 25-07-2015 Product paar dagen in bezit

7,3
Deze Philips 32PFK4100 20 Juli 2015 aangeschaft voor mijn moeder.
Het is een mooi tvtje. mooi beeld en prima geluid.
Let op! Door meerdere verkopers wordt aangegeven dat deze tv CI+ heeft(ziggo gecertificeerd).
Dit klopt niet. Het CI slot is aanwezig alleen bij installatie geeft de tv aan dat deze NIET volledig CI/CI+ ondersteund. Dus helaas kan je niet je CI+ module met ziggo kaartje gebruiken en ben je genoodzaakt een digitaal kasje te gebruiken. Deze tv verwerkt het signaal van zo'n kasje het beste via de scart-ansluitig. Via de HDMI is de tv het signaal na uitschakeling vaak kwijt.
(wij hebben het nieuwste model ziggo kasje in gebruik. Een Smit CI+ module (ziggo gecertificeerd) wordt niet ondersteund)

Voor de prijs is het verder een prima tvtje, met wat gebruiksaanwijzing.

PietenCo 07-08-2015

Het verhaal van de CI module is wat genuanceerder ik heb voor mijn schoonmoeder ook dit toestel aangekocht en deze was al in bezit ven een CI+ module echter alleen ned 1.2.3. waren zichtbaar na contact met Ziggo bleek dat de module van 4 jaar oud niet meer goed werkt op nieuwe TV's en we hebben een nieuwe CI+ module moeten aanschaffen met een oranje gele opdruk en de TV doet het naar behoren. Met de tv is dus niets mis maar wel met Ziggo deze probeerd deze modules te verhuren voor bijna €3,= per maand wat dus een onvoordelige aanschaf zou zijn, overigen ben ik van mening dat deze modules gratis moeten worden verstrek zij maken het tenslotte onmogelijk module van 4 jaar oud niet meer te kunnen gebruiken. CanalDigital doet overigen net zo iets en daar is alleen de witte CI module nog te gebruiken.

alacadabra 15-08-2015

Dat klopt niet, wat je schrijft. De tv is volledig CI+ ondersteund, een digitaal kastje is niet nodig Ikzelf gebruik een Smit CI+module met een ziggo smartcard en alles werkt uitstekend! Binnen een kwartier werkt alles prima en de tv doet het meeste werk voor je.