Sony KDL-50W809C

50 inch
Sony KD-50SD8005

Maudy 30-05-2016 Product paar dagen in bezit

Sony LED TV

Wij gingen af op het uiterlijk en de prijs van deze Sony LED TV. Inmiddels hangt deze aan de muur en bevalt deze zeer goed. Het beeld is subliem: mooi scherp beeld en heldere kleuren. Het geluid is ook goed, prettig in het gehoor. Zeer gebruikersvriendelijk. De installatie verliep vlekkeloos en we konden gelijk aan de slag. Conclusie: een goede aankoop waar wij zeer blij mee zijn!

Lee 19-02-2016 Product paar weken in bezit

Ben met alles tevreden, alleen met de webbrowser spelen is vermoeiend als je muis op pc gewend ben.
Voor de rest had de verkoper van platte tv gezegd dat het Ziggo gecertificeerd is. Nu gebruik ik een Ziggo Ci module, maar regelmatig blokkerig beeld. Toen van de bruren digitenne van kpn geprobeerd en niks geen blokkerig beeld meer ook met kaart dus. Probleem ligt waarschijnlijk dat de tv niet ziggo gecentiviceerd is voor ziggo maar wel voor kpn. Iemand hier ook ervaring mee?

Peter W 18-02-2016 Product paar dagen in bezit

7,4
Ik had deze tv bijna twee weken, diverse instellingen geprobeerd echter de volgende problemen bleven.
- backlight bleed, voornamelijk aan onderzijde links recht en in het midden lichte vlekken
- micro-judder bij pan beweging camera zowel horizontaal als verticaal zowel bij full HD via zigo als wel full HD demo filmpjes via youtube glasvezel signaal. 24p weergave van schijfjes kan ook beter
-communicatie fout op de hdmi/arc aansluiting, als ik de tv aan zette was het geluid over de tv speakers uitgeschakeld, moest de homcinema op starten , hierna kon ik pas wisselen naar tv speakers. oplossing was andere hdmi aansluiting (zonder arc) en geluid over optische kabel maar zo hoort het niet!
2e exemplaar van de w809C het zelfde liedje, tv terug gebracht en geld terug gekregen.

Piet 11-01-2016 Product paar dagen in bezit

2 weken in bezit en geen spijt van mijn aankoop.
Mooi beeld en geluid valt mij mee. Ik heb hem ingesteld op muziek en daar kijk ik ook films en series mee, lekker diep geluid.
Geen last van vlekken e.d zoals vorige schreven maar dat ging ook over de 50w807c en die van mij is een 50w809c.
Dat is een heel verschil 20w speakers en 1000hrtz

Twan 08-01-2016 Product paar weken in bezit

7,4
Deze Sony KDL-50W807C TV twee weken geleden aangeschaft bij mediamarkt Eindhoven .
Het eerste wat mij opviel bij het aanzetten is dat er vier duidelijke witte vlekken punten in het midden van het beeld zaten en in de hoeken(backlight bleeding/clouding).die vlekken zijn zo erg dat je helemaal afgeleid bent van het mooie perfecte beeld wat deze tv eigenlijk wel heeft zonder dit probleem want normaal is zwart zwart bij Sony .terug gegaan naar mediamarkt en een splinternieuwe gekregen hetzelfde model.
Thuisgekomen en de tv opnieuw aangesloten, precies hetzelfde probleem weer die vier punten in het midden en in de hoeken . alleen nu nog een tikkeltje erger .
Weer terug gebracht naar Eindhoven waar ze zelf ook zeiden dat het echt niet normaal was en dat ik mijn geld terug zou krijgen . wat ik heel jammer vond want qua specificaties is dit 1 van de beste tv’s op het mommend in de full hd segment.
Dus vroeg of ze er niet 1 konden testen in een donkere ruimte bij de mediamarkt en dat ik hem mee zou nemen als hij goed was .dat vonden ze schijnbaar teveel werk en dachten ja maar dadelijk heeft de volgende het ook waarschijnlijk dus scheepte ze mij af met dat ze het zouden overleggen met de vertegenwoordiger van Sony en dat die misschien iets voor mij zou kunnen betekenen en zouden mij dan terug bellen. Ik werd niet terug gebeld natuurlijk , dus zelf gebeld . De verkoper zij dat die man van Sony zij dat er bij elk model fouten voor kunnen komen en ik domme pech had en niets voor mij konden doen . Dus zijn liever een klant kwijt dan dat ze proberen te zoeken naar een oplossing.
Toen ben ik verder gaan zoeken naar een andere TV maar die kon ik niet vinden die ook zo aan mijn eïssen voldoet qua specificaties als de kld-w80c series .
Hoe stom ook heb ik besloten om naar een andere winkel te gaan om daar vervolgens het betere model de KDL-50W809C 1000HZ te kopen (hoe stom kan je zijn .)
En u raad het al , deze tv heeft precies hetzelfde .De welbekende vier punten in het midden onderaan en in de hoeken . (backlight bleeding/clouding).
Het is gewoon een productie fout .
Daarom zou ik persoonlijk ook niemand deze tv aanraden als u een beetje een kritische kijker bent en wil genieten van u zuur verdiende centjes .
En ik ben me ook wel bewust dat elke tv wel in meer of mindere maten last heeft van backlight bleeding /clouding , maar dit is gewoon belachelijk .en vooral omdat Sony er zo om bekend staat om zijn zwartwaarden.
En voor diegene die het toch willen weten.
-Android vind ik prima en heel veel mogelijkheden, blijft soms alleen half minuutje hangen .
-beeldkwaliteit is super zolang er maar geen zwart in voor komt en helaas is dat nogal vaak .
-3d werkt bij mij ook prima , en gebruik gewoon goedkope actieve 3d brillen van Samsung (maar ook daar ben je afgeleid als er donkere scenes in voor komen door de vlekken ).

Bas 07-01-2016 Product paar dagen in bezit

Een super tv, alles zit erop MAAR... Last van backlight bleeding. Ik ben terug gegaan om de tv om te ruilen en de tweede die ik mee kreeg had precies hetzelfde. Ook op dezelfde plekken als de vorige. 4 punten onder in het midden van de tv en in de hoeken. Voor de rest heeft de tv super scherp beeld, mooie kleuren en zwart is ook echt zwart. Android werkt ook goed. Toch ben ik aan het twijfelen de tv weer terug te brengen vanwege de backlight bleeding. Met donkere scenes in een film stoor ik me er gruwelijk aan. Raar dat Sony dit probleem zelf niet ziet. Dit is gewoon een productie fout wat ze allemaal lijken te hebben. Mijn vader heeft er ook een sony, ook met dezelfde vlekken. Die stoort er zich alleen niet aan.

Dadaball 05-08-2015 Product paar dagen in bezit

Na 1 dag in gebruik, kan ik voorlopig dit nieuwe Sony model aanraden. Android compatibel en een topper in het fullHD segment.
Eerst het perfecte beeld, dat in mijn ogem beter en dynamischer is dan van concurrerende merken.
Geluid is minder maar daar koop je deze TV niet voor. een versterker met cinemaset zal volledig compenseren.

Ook complimenten aan plattetv.nl, waar ik deze voor een scherpe prijs kon aanschaffen.