Sony KD-55X9005C - Reviews

Diepte
3,90 cm dikte
55,0 inch

DRA03 29-12-2015 Product paar weken in bezit

Onze voornaamste reden om voor een UHD TV te gaan is dat nu onze foto's ook volledig tot hun recht komen. We hebben UHD toestellen van Samsung, Panasonic, Loewe en LG vergeleken en de Sony standaard instellingen gaven het beste resultaat voor foto's.
Heel handig: KODI en VLC Media Player zijn apps die je kan installeren vermits dit een Android toestel is. Ik hoop dat Sony de cataloog met apps verder zal uitbreiden.

Upscaling naar UHD van HD Telenet zenders is erg goed. Beeld heeft "diepte".

Twee minpunten: - Het eerste toestel vertoonde links en rechts onderaan ergerlijke "light bleed" vlekken.Sony heeft zonder problemen dit toestel omgeruild ("Death On Arrival" clausule).
- Het zwart is voor verbetering vatbaar. Maar dit heeft te maken met de LED Edge verlichting vrees ik. Onze vorig TV-toestel was een LED Backlight en daar was het zwart beter. Een heel erg slank toestel dat wel

phil 30-01-2016 Product paar dagen in bezit

9,4
Super TV, heel goede beeldkwaliteit met veel details. Mooie, intense kleuren. Heel tevreden met deze aankoop !

Sony UHD 4K TV 18-03-2016 Product paar dagen in bezit

sony promotie

absoluut fijn om naar groot scherm te kijken -kids love it- en snel en goed beeldkwaliteit te hebben -

QH 05-03-2016 Product kwartaal in bezit

Een goede / mooie tv met veel mogelijkheden. Uitstekende beeldkwaliteit en makkelijk in gebruik. Biedt veel opties. Tot nu toe zeer tevreden over deze aankoop.

MPD 25-02-2016 Product maand in bezit

Voor een LED TV diepe zwartwaarden en een goed contrast. Natuurgetrouwe kleuren, beeld is goed te calibreren. Upscaling naar 4K is prima. Voldoende apps en eenvoudige bediening. Heb weinig last van bugs. Mooi design!

Arnhemsgewijs 22-02-2016 Product maand in bezit

Erg tevreden met deze aankoop, gebruikersvriendelijke mooie tv.
Als kerstcadeau aangeschaft. Makkelijk in bediening. Beeldkwaliteit voldoet aan de wensen.

Ben 22-02-2016 Product paar dagen in bezit

Zijn voornamelijk voor de vormgeving gegaan in goede combinatie met beeld kwaliteit en geluid.Hebben veel tijd gestopt om deze tv te vergelijken met zn collega's. Super TV beeldkwaliteit beste in zijn klasse, makkelijke bediening van alle subprogramma's. geluid is goed.

Fred Nederpel 21-02-2016 Product kwartaal in bezit

De beeldkwaliteit is ongelooflijk scherp, ook als je dichterbij zit. Vooral bij een 4K uitzending (Youtube) is ieder detail te onderscheiden. De kwaliteit overtreft onze vorige Sony (55HX950), iets wat we niet voor mogelijk hielden. We werden gewaarschuwd voor de internetsnelheid, maar die is perfect (Videoland), geen klachten. Gelijkertijd hebben we een Bose soundbar aangeschaft (Cinemate 1 SR), waardoor we bij films ons in een bioscoop wanen. Qua vormgeving is de tv door het ultra dunne scherm een sieraad in ons strakke en moderne interieur. Echt hele kleine minpuntjes zijn dat we de indruk hebben dat het zwart bij opstarten iets minder zwart is rondom de HUMAX-letters (bij de verdere uitzending is dat niet merkbaar en is zwart ook diep zwart) en de afstandbediening wat traag lijkt te reageren. Een subliem toestel, een aanrader!

Bert 19-02-2016 Product paar weken in bezit

Zeer, zeer instabiele s/w, TV hangt zeer regelmatig. Problemen met CI+ en oude Ziggo gebied. Vooral na laatste firmware update (17-2-16). Bezint eer ge begint. Meestal moet de stekker er uit voordat je verder kan. Reparateur langs geweest: niet te fixen!

Meijer van Putten 19-02-2016 Product paar dagen in bezit

Geluid is prima. Heb er echter voor gekozen om een apart geluidssysteem te gebruiken. In combinatie met het perfecte beeld een geweldige ervaring!
Het beeld is geweldig. Scherp contrast, mooie kleuren zeker als gekozen wordt voor 4k uitzendingen.

Lindy Beernaert 17-02-2016 Product paar dagen in bezit

Een heel goede tv met veel opties en uitstekend beeldkwaliteit, gemakkelijk in gebruik , YouTube is ideaal om filmpjes te bekijken met de kindjes.

Jurgen 14-02-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer mooie vormgeving, ideaal als muurbevestiging - ultraplat en makkelijke zijdelingse aansluiting. Beeld en geluidskwaliteit zeer goed

Wudy 13-02-2016 Product maand in bezit

Super toestel met een prachtige beekdkwaliteit buiten de backlight bleed die wanneer je er op let voir de cinefiel wel storend kan zijn. Daarbuiten zijn de mogelijkheden eindeloos daar je eigenlijk een android computer koopt. Het geluid is ook prima, de bediening zeer instinctief. Het bijgeleverde touchpad is ook handig maar ik verkies een draadloos keyboard met volwaardig touchpad.

PBON 12-02-2016 Product maand in bezit

Prachtig scherpe HD beelden, en al helemaal 4K die via de verschillende online diensten op de smart tv bekeken kunnen worden. Ook strak en plat design, zeer passend in een modern interieur.

Luyckx 09-02-2016 Product paar dagen in bezit

Heel mooie toestel , prachtig beeld en goed geluid.
installatie verliep vlekkeloos, smart tv is ook verrassend leuk

Dirk 09-02-2016 Product maand in bezit

De tv heeft een mooi plat design en geeft een heel goede beeldkwaliteit.
De installatie is bovendien zeer eenvoudig uit te voeren.

Een extra troef is de smart functionaliteit, welke werkt met Android TV.
Android TV bijna alles dat je gewend bent van het Android-platform naar je televisie toe. Je kunt bijvoorbeeld populaire games en apps kunt gebruiken in de huiskamer, rechtstreeks op het grote scherm.

Bart 08-02-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie televisie. Strakke vormgeving, super beeld. Tot dusver een
aanwinst. Het besturings systeem vraagt wel regelmatig om een update van Android.

Spiessens Karen 31-01-2016 Product maand in bezit

Fantastisch toestel met een super mooi design!!! Wij zijn altijd al Sony Bravia liefhebbers geweest... Dit voor de goede beeldkwaliteit en het geluid. De beeldkwaliteit van dit toestel met de 4K is geweldig, ook over het geluid valt er bij ons weinig op aan te merken. Als PS4 fanaat kan ik dit zeker aanraden, zo kan je het uiterste uit je PS4 halen omdat deze namelijk 4K ondersteunt. Ook het gebruiksgemak is geweldig, zeker met de Netflix toets. De duurzaamheid van dit toestel zal hopelijk hetzelfde zijn als alle andere Sony Bravia toestellen, alleen dit toestel is namelijk zeer slim en daarom ook wel zeer poreus. Voorzichtig zijn is dus de boodschap... Je kan dit toestel wel perfect tegen de muur hangen en met de bijgeleverde beugel is dit haast kinderspel. Eens het toestel hangt kan je nog zeer makkelijk aan de kabels om deze aan en af te sluiten. Dit door het geweldig systeem van de wandbeugel. Je moet enkel zelf nog de bouten voorzien van 8mm diameter,want deze zijn niet bijgeleverd. Kan dit toestel aan iedereen aanbevelen!

Burak Oztekin 31-01-2016 Product paar dagen in bezit

Prijs-kwaliteit verhouding is goed
Afmeting is ook prettig, mooi design
Ik heb geen spijt van mijn aankoop!

Jerry en Manon 30-01-2016 Product paar dagen in bezit

Wij hebben besloten voor sony omdat het beeld realistis beter is dan een samsung. Geluid zou beter kunnen maar met een houdbaar valt dat in het niets. De vormgeving van de UDH 4K tv is supper. Netflix knop en gemak van de afstandbediening is ook goed. Omdat wij deze TV pas een maand hebben ben ik al zeer tevreden over dit toestel en wat de duurzaamheid betreft kan ik nog niet beoordelen ,maar als het het zelfde is als de normale sony producten dan ben ik tevreden