Sony KD-49X8308C - Reviews

6,00 cm dikte
49 inch

Harmen 20-08-2016 Product paar maanden in bezit

Echt een top TV!

Sinds 3 maanden deze tv in ons bezit. Super goede beeld kwaliteit, samen met glasvezel HD van KPN. Erg gebruiksvriendelijk en een top design (RVS rand). Dit is zeker een aanrader.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Gebruiksgemak

Minpunten

Pim 03-06-2016 Product half jaar in bezit

blij met deze tv maar jammer van enkel beperkingen

super tv, goed beeld geluid boven verwachting.
minpunt is dat je zaken als een npo app niet kunt downloaden omdat (zo leert navraag bij sony) er geen contract is met de publieke omroep, je hebt dus geen vrijheid in wat je download omdat sony bepaalt.
ook iptv werkt niet lekker terwijl een kennis met een samsung via dezelfde app perfect beeld heeft.
al met al goede tv maar als ik bepaalde zaken van te voren had geweten had ik wellicht een andere keuze gemaakt

WAAL 02-06-2016 Product paar dagen in bezit

geweldige TV

Vanaf de aanschaf alleen maar genoten van deze TV ,haarscherp beeld en legio mogelijkheden.
Hiervoor een gewone HDTV gehad maar het verschil met deze ultra HDTV is enorm , daarnaast zijn design en natuurlijk het gebruikers gemak ook zeer goed te noemen. Kortom een aanrader.

Verbeeck Marina 23-02-2016 Product maand in bezit

van in je zetel op het internet surfen, films bekijken informatie op halen, gewoon fantastisch.
geweldige beeldkwaliteit. kortom, alles wat ik er van verwachte!

Tom 22-02-2016 Product paar weken in bezit

De geluidskwaliteit is matig, voldoende om TV te kijken maar een spannende film verwacht toch wat meer, maar dit is een probleem bij alle huidige TV's. De Sony gaat mee met z'n concutenten maar blinkt niet uit. Over de beeldkwaliteit kan ik kort zijn, voor mij de beste uit de reeks met warme, zachte natuurlijke kleuren. Met Android zijn de mogelijkheden quasi onbeperkt maar hoeveel apps ga ik hier eigenlijk van gebruiken? Verruit Youtube en Netflix. Een pointerfunctie zou voor android wel makkelijk zijn. Wat design betreft een top afwerking die je nergens anders vindt in dezelfde prijsklasse, zeker geen plastieken rommel, maar mooi afgewerkt metaal. Ik hoop net als mn vorige Sony hier heel veel plezier aan te beleven.

Miranda 22-02-2016 Product paar dagen in bezit

Sinds twee maanden in volle tevredenheid in ons bezit.
We kijken met veel plezier dagelijks naar onze nieuwe tv. Mooie vormgeving. Zeer goede beeldkwaliteit en erg gemakkelijk in gebruik.

Herman van der laan 11-02-2016 Product paar dagen in bezit

Voor het gebruiksgemak ontbreekt er een (VERWIJZING) naar een gebruikershandleding van de TV en handbediening.
Bij overgang van analoog naar digitaal, zoals bij mij, Ontbreekt de waarschuwing dat te laag signaalniveau op de aansluiting leidt tot storingen en heel veel vierkante blokjes ipv beeld. Na verhelpen hiervan (2weken) werkt het SONY TV-toestel perfect.
Duurzaamheid is afwachten

noud 08-02-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer tevreden over beeldkwaliteit en mogelijkheden.
Goede vormgeving en makkelijk te bedienen en in te stellen. Zou deze TV zeker aanbevelen bij iedereen die op zoek is naar een televisie in deze prijsklasse.

Hiddink 01-02-2016 Product maand in bezit

Een super mooie televisie met ontzettend veel mogelijkheden. Beeldkwaliteit is super goed, mooie heldere kleuren.

mario leeuwarden 31-01-2016 Product paar dagen in bezit

9,4
prima toestel heeft prima beeld kwaliteit mooie kleuren
toestel heeft vele mogelijkheden
heeft netflix op afstandbediening staan
kortom goede aankoop

Bmweetje 30-01-2016 Product maand in bezit

Ultra dun met minimalistisch ontworpen voetbeugel.
Mogelijkheid tot toegang tot internet, eenvoudig gebruiksgemak, logisch en simpel. esthetisch design; het dunne randje als omlijsting is mooi en de zijkant van mat rvs zorgt voor een rustig beeld.
Schitterende beeldkwaliteit voor een zeer aantrekkelijke prijs. Installatie was eitje, ook hier logisch en gebruiksvriendelijk.
Dit formaat, een persoonlijke keus natuurlijk, past uitermate goed bij de kijkafstand. Beeld is van hoge kwaliteit, geen vermoeid hoofd, een verademing.

tv 30-01-2016 Product paar dagen in bezit

mooie beeldkwaliteit, niet te duur, mooi design, veel mogelijkheden (inputs), deftige geluidskwaliteit

Luk schoten 30-01-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi beeld, fraaie vormgeving, meer dan voldoende aansluitmogelijkheden. Toestel gekocht ter vervanging Nokia Bravia (HD ready 6 jaar oud). Klein minpuntje, gebrek aan handleiding, doch handige schermmenus vangen dit voor een groot deel op. Wat mij betreft een aanrader, waar voor uw geld.

Edwin 30-01-2016 Product paar dagen in bezit

Tv heeft een prachtig beeld, is eenvoudig te bedienen en in te stellen. Het geluid is prima wat je mag verwachten van een platte tv.

pascali70 28-01-2016 Product paar weken in bezit

Super TV, helder en scherp beeld en een stuk gebruiksvriendelijker dan mijn vorig Sony. Geluid kan ik niet echt beoordelen want ik gebruik een externe audiobron.

Campo Marc 27-01-2016 Product maand in bezit

Mooi toestel, eenvoudige installatie, gebruiksvriendelijk maar vooral een fantastisch beeld; ook bij weergave van oudere films. Subliem!

Ronnie 27-01-2016 Product maand in bezit

Overall: een hele goede koop voor deze kwaliteit prijs verhouding. Functioneel helemaal compleet (mist nog een kleine feature die in februari uitgerold zou worden: PiP). 3D was voor mij zeker geen must en mis het daarom niet.
Het geluid viel me wat tegen, voor af en toe gebruik goed. Voor films is het aan te raden er toch een extra versterker / homecinema of soundbar bij te zetten.

wil 25-01-2016 Product paar dagen in bezit

gemakkelijke bediening en veel verschillende functies, werkt prima met aansluiting op B&O boxen. Uitstekende beeldkwamiteit

Mie 25-01-2016 Product paar dagen in bezit

Wij zijn zeer tevreden over deze TV. Deze TV heeft zeer duidelijk, klaar beeld. Is heel gemakkelijk in de bediening. Wij zijn zeer tevreden over deze aankoop.

Bernardus 24-01-2016 Product maand in bezit

onze eerdere ervaringen met Sony Tv's heeft ons doen besluiten om weer voor een Sony te kiezen i.v.m. het heldere beeld en styling. Ook deze smart TV heeft een gemakkelijke bediening en gebruik makend met een BoseSoundToch systeem voor het geluid een geweldige kijk en luister ervaring.