Panasonic TX-50CX670E

Panasonic TX-50DX730E
8,3 (16)

Eddieman 18-05-2016 Product paar dagen in bezit

Super toestel

Wat een prachtig beeld, geluid en lekkere dunne randen. Genoeg aansluitingen. De 4K komt helemaal tot zijn recht!

Robster76 24-04-2016 Product kwartaal in bezit

Geweldig toestel maar problemen met compatibiliteit

Het is een geweldig toestel, met fantastisch beeld. Echt een parel in de woonkamer. We hebben het toestel nu enige tijd in gebruik en het 4K beeld laat ook bij de mindere kwaliteit dvd's toch ook een goed beeld zien.

Het enige waar we achter zijn gekomen is dat het toestel nogal wat compatibiliteit problemen heeft. In het begin kregen we geen geluid vanuit onze digitale decoder voor interactieve TV en dit bleek volgens de provider aan Panasonic te liggen. Iets later bleek dat ook de Blueray speler problemen gaf bij de weergave. Onze eerste gedachte was de speler, maar een nieuwe van een ander merk kreeg al snel hetzelfde probleem. Ook de Netflix app geeft met regelmaat problemen dat het niet goed afspeelt, Jammer, want verder is het zoals gezegd een geweldig toestel.

Rick 20-02-2016 Product paar weken in bezit

Wij hebben 10 jaar met veel plezier naar de Panasonic TH-42PV60e plasma tv gekeken.
Deze deed het nog perfect maar de aanbieding voor deze Tv zonder Btw. konden we niet laten lopen.
Nu 3 weken in bezit en zeer tevreden over de tv.
Het geluid hebben we even iets anders ingesteld en nu helemaal prima.Beeld staat op nermaal en is prachtig.De tv is gemakkelijk te bedienen en de apps die we geprobeerd hebben doen het goed.
Al met al zeer tevreden over Panasonic.

Beth 14-02-2016 Product paar weken in bezit

Leuke tv voor een leuke prijs!! Met de kerst was ons tv kapot gegaan en hebben snel een tv gekocht , naar alle reviews gelezen kwam deze tv goed uit de test, nou we hebben zeker geen spijt van..

FA 25-01-2016 Product paar weken in bezit

Het is een goede tv met veel mogelijkheden. Vooral het zwart ie echt zwart. Hij ziet er mooi en straks uit.
Je kan hem makkelijk ophangen. Het Smart deel met apps is ook erg fijn. De grootte van het scherm is prima om op 3 meter afstand alles super duidelijk te zien

Luffu 03-01-2016 Product maand in bezit

Ik ben heel erg verslaafd aan deze tv geworden. Het geeft een prachtig beeld en heel mooi geluid. De reden waarom ik het geen 10 geef, is omdat ik nog niet naar alle mogelijkheden heb gezocht. Maar de mogelijkheden die voor mij belangrijk zijn die zijn er.

Daan 02-01-2016 Product paar dagen in bezit

Top tv. Haarscherp en het zwart is ook echt zwart. Geluid weet ik niet, dat loopt via m'n reciever.

Daan 02-01-2016 Product paar dagen in bezit

Super scherp beeld. Geluid weet ik niet, want ik speel dat ergens anders mee af. Wel jammer dat m'n Logitech harmonie touch niet goed werkt.

Robster76 29-12-2015 Product paar dagen in bezit

Na een middag uitgebreid de TV te hebben geïnstalleerd, uitgetest, ingesteld en op de proef gesteld op alle mogelijk manieren, tot de conclusie gekomen dat we een goede keus gemaakt hebben. Bij de Mediamarkt laten leiden naar deze uitvoering van de serie en we zijn uitermate tevreden. Hij is echt zo snel als beweerd wordt, eenvoudig in het gemak al zijn de opties talrijk. Het beeld is subliem en past zich keurig aan de omgeving aan door de ingebouwde sensor. Het geluid hebben we inmiddels wel uitgezet om via ons surround set te laten lopen en de AB hebben we vervangen door de Logitech Smart Hub. Dit is een ideale combinatie want zelfs Netflix kan direct worden gestart, zonder eerst door allerhande apps te moeten zoeken. Zeker geen verkeerde keuze geweest, zeker voor die prijs.

SvanE 22-12-2015 Product paar dagen in bezit

Super fijn en makkelijk in gebruik! hebben hem gister avond gekocht en zat snel en makkelijk in elkaar. Super mooi beeld. En natuurlijk fijn die netflix knop:)

Roger 06-12-2015 Product paar dagen in bezit

Geweldige TV voor dat geld, super beeld en geluid.
Makkelijk te bedienen, een kind kan de was doen :)
Gekocht vooe mijn kinderen WII X-box en TV Ontvanger aangesloten echt super! Apps werken perfect en snel.

corne 03-12-2015 Product paar dagen in bezit

Zeer scherp beeld en een goede kwaliteit van het geluid.
Al eerder een panasonic (plasma) tv gekocht, daarna nog samsung en lg, maar toch weer terug naar panasonic omdat die tv's toch beter zijn naar ons idee.
De oude panasonic is nog in de familie en staat al 8 jaar met plezier en zonder problemen elke dag aan.
Dit hopen we ook weer met deze tv te bereiken.

Billy 30-11-2015 Product paar weken in bezit

Ik vind de geluids kwaliteit super goed.
Hij heeft echt geen soulbar nodig.
De instelling is niet erg eenvoudig maar goed te doen.
Heeft een mooi beeld.
Het enige wat ik mis is een uitgebruide gebruiks aanwijzing,deze is wel te printen van internet maar het kost meer dan 150 vellen .
Dit is mijn tweede PANASONIC (de vorige een plasma) ben tevreden.

c 27-11-2015 Product paar dagen in bezit

ik vind een heel fijne tv beste beeld kwaliteit maar ik vind jammer dat hij geen DVB-s2 heeft voor deze prijs zou ik graag ook deze functie hebben

MargueriteK 09-11-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi vormgegeven televisie. Onze eerste indrukken van de beeld- en de geluidskwaliteit zijn goed. Zoals de meeste televisies tegenwoordig heeft deze nogal wat mogelijkheden en voor iemand die maar soms met tv's bezig is zal het even tijd kosten om alles uit te vinden.