Sony KD-65X9305C - Reviews

9,00 cm dikte
65 inch

8,9

Wil 30-01-2016 Product maand in bezit

Deze prachtige 65 inch tv van Sony is een ervaring op zich, de beeldkwaliteit is fantastisch en het geluid top, niet te vergelijken met de tv's waarvan je de boxen niet ziet. ik was eerst sceptisch omdat ik altijd plasma's heb gehad en geen ander type wou, totdat ik dit beeld zag..in een woord fantastisch! De vormgeving ziet er strak uit en echt mooi. Dit is een echte aanrader!

Gertjan 30-01-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtig toestel met subliem beeld en geluid en met nog een uiterst simpele bediening. Dit alles is omgoten in een prachtig design

Wessel 25-01-2016 Product maand in bezit

Mooie tv, maar wel een aantal opmerkingen.

Positief:

Over de vormgeving en het geluid, niets anders dan lof.
Ook is de TV simpel te bedienen met namen met de touchpad.

Negatief:

De bediening met de afstandsbediening werkt niet altijd even vlekkeloos (ook niet naar de laatste soft-ware update 1/2016).
Dit varieert van, geen reactie op een commando met een van de afstandsbedieningen tot vastlopen tussen het schakelen tussen de verschillende opties (smart-tv).

Daarnaast heeft de TV naar mijn inziens teveel last van bleeding en in een wit scherm niet volledig uitgelicht.
Bij een volledig wit scherm zitten er op verschillende plekken op het scherm schaduw plekken.
Ook bij een deels zwart scherm is het zwart rond de randen minder zwart dan elders op het scherm.
Heel druk aan het instellen geweest in de instellingen, maar het is niet mogelijk om dit weg te stellen (of ik heb nog niet de juiste instelling gevonden).

Samen vatting:

Mooie TV, maar voor een TV in deze prijsklasse blijft de beeldkwaliteit toch een beetje achter bij de concurrentie.

bracht 25-01-2016 Product paar weken in bezit

het beeld weergave is zeer natuurlijk, en neemt je mee in de wereld van..., muziek weergave is top, stereo installatie zal vaker gepasseerd worden.aansluitingen zijn na ophanging toch nog lastig bereikbaar, maar niet onmogelijk. prijstechnisch zeker een beter product dan directe concurrent.

Sony UHD 4K TV 22-01-2016 Product paar dagen in bezit

een zeer goede aankoop perfect beeld
een mooi design goed geluid
het zwart komt mooi uit
hangt schitterend aan de muur

Duke 13-01-2016 Product paar weken in bezit

Altijd al tevreden over het gebruiksgemak en kwaliteit van sony.
In begin wel wennen aan de grote en de luidsprekers maar nu geheel tevreden.
Fijn de werking met systeem Android

Pol 12-01-2016 Product maand in bezit

Nogal wat TV-merken vallen in de winkel op door hun felle, schreeuwerige en daardoor onnatuurlijke kleuren. Dat is leuk wellicht om de aandacht te trekken, maar niet om lang naar te kijken.
Vanwege de natuurgetrouwe kleuren en het scherpe beeld heb ik voor deze TV gekozen. De superieure geluidskwaliteit maakt bovendien een extra soundbar overbodig. Met de draadloze subwoofer SWF BR100 erbij haal je helemaal de bioscoop in huis. Youtube of digitale TV, het maakt niet uit.
‘Ben geen merkfetisjist, maar ons vorige model was toevallig van hetzelfde merk en hij doet het na 14 jaar nog probleemloos. Die ervaring stemt me wat duurzaamheid van dit merk/product betreft gerust.

Nick Hillenius 03-01-2016 Product paar dagen in bezit

Na het ophangen aan de muur heb ik nog nooit zo'n mooi schilderij gezien.
Levendige beeldkwaliteit, oneindeloze mogelijkheden en het geluid is duidelijk beter dan mijn vorige smart tv.
Na een tip ben ik mij gaan verdiepen in deze televisie, dit formaat en top prestaties.
Ben super blij met deze aankoop. Voor mij "de" aankoop van 2016!

familie Blommaert 27-12-2015 Product paar weken in bezit

Schitterende televisie met een echt bioscoopgevoel! Een super beleving die we iedereen kunnen aanraden.

harry 23-12-2015 Product maand in bezit

Wat een dijk van een t.v had hiervoor een Samsung maar dit is van een hele andere orde .Geluid is uitstekend,door de naast het beeld geplaatste speakers .Mooie en beschaafde kleurenweergave en het beeld is superscherp.Kan niet anders zeggen een prima t.v

hans 23-12-2015 Product kwartaal in bezit

geweldige tv, geluidskwaliteit en beeld van hoge kwaliteit, zeer blij met de aanschaf, sony echt een topmerk!! Ik had B&O, maar prijs/kwaliteit van deze sony is onovertroffen.

Kees 22-12-2015 Product paar weken in bezit

Sinds enige weken in het bezit van de Sony 65x9305c.
Werkelijk schitterende tv, mooi design. Prachtig beeld en goed geluid.
Heb nog geen negatieve dingen kunnen ontdekken.
Om kort te gaan een aanrader.

Sony KD65X9305C 10-12-2015 Product paar dagen in bezit

-Een geweldig toestel de 65" op gebied van afwerking.

-Beeldkwaliteit is na lang zoeken in de vele mogelijkheden in het menu mooi maar natuurlijk sterk afhankelijk van de uitzending die je bekijkt.

Ik kom nog van een crt philips tv met platte beeldbuis van 80kg, maar eerlijk gezegd kan deze Sony daar niet tegen op i.v.m kijkhoek, diepte,scherpte en geluid, die had een ingebouwde sub, wel vergeleken met dezelfde beeldresoluties.

Het word pas een ander verhaal wanneer men naar echte HD beelden kan kijken, al is dat nog niet altijd mogelijk op iedere zender echte mooie uitzendingen in HD laat staan Ultra HD.

Wat mij het meeste is tegen gevallen is de kijkhoek, wanneer ik recht voor het toestel zit zijn de kleuren van de gezichten normaal (zoals ingesteld), ga ik 1 meter opzij zitten verbleken deze al. In de winkel valt dit niet of weinig op wanneer men voorop genomen hoge resolutie beelden in ultra HD beelden laat zien. Voor een hi-end toestel vind ik dit eigenlijk niet kunnen.

-Van het geluid had ik meer bas verwacht, zeker van dit toestel, de hoge en midden tonen zijn daarentegen heel zuiver. De equalizer heb ik reeds op zijn maximum gezet bij de lage tonen en de hoge tonen een stukje lager. De lage tonen zijn blijkbaar bewust achterwegen gehouden om toch ook maar de bijbehorende subwoofer te moeten aanschaffen. Die heb ik nu sinds enkele dagen in gebruik.

-De sub SONY SWF-BR100 doet het goed, maar ik moest wel even zoeken hoe deze het best te gebruiken en in te stellen. Niveau staat op max en omschakelfrequentie op 100 en fase is normaal.
Omdat ik met de telenet digicorder tv kijk en men tv toestel op 70% volume had ingesteld zodat ik met de afstandsbediening van de digicorder het volume kon regelen werkte de sub bijna zo goed als niet mee.
Nu heb ik de tv op maar 35% volume gezet en krijgt de sub meer signaaluitvoer van de digicorder en werkt hij veel meer en harder mee. Prachtig bij muziek en films maar bij spraakprogramma’s niet echt nuttig, een extra toets op de afstandsbediening om deze dan even uit te schakelen had handig geweest.

-Het gebruiksgemak is redelijk te noemen, de afstandsbediening en de touchpad bediening is maar kwalitatief simpel en niet zo ergonomisch te bedienen.

-Over het algemeen ben ik zeer tevreden, mooie prachtige beelden in 4K en HD als ze er zijn, zoals een you-tube filmpje in 4K, spijtig van de iets minder goede kijkhoek t.o.v. een Oled tv, en het geluid zonder de extra subwoofer voor de in totaal hoge prijs. Maar dan heb je toch een toptoestel t.o.v van vele andere.

Lucien 24-11-2015 Product paar dagen in bezit

Eerste indruk is zeer bevredigend, en enorm beeldkwaliteit, daar ik zelf aan fotografie doe zijn mijn eisen misschien hoog maar ik zie nu mijn beelden zoals ik ze nog nooit gezien heb

wendy 26-10-2015 Product paar dagen in bezit

geweldige look, mooi afgewerkt met glazen plaat ervoor. beeldkwaliteit perfect. enige nadeel is het menu dat telkens weggaat na een instelling.

BertWeeren 03-08-2015 Product paar dagen in bezit

Deze Tv van Sony heb ik na veel vooronderzoek afgelopen week besteld.
De levering via Expert verliep probleemloos.
Het uitpakken en plaatsen, in mijn geval aan de muur, was met de bijgeleverde beugel (apart gekocht) even puzzelen maar goed te doen.
De TV zelf is geweldig, zelfs als deze uitstaat een mooi gezicht.
De beeld- en geluidskwaliteit is super. Zelfs oude analoge opnames zien er goed uit. In 4K is het beeld haarscherp en overweldigend.
Het instellen voor internet en in combinatie met de soundbar is eenvoudig en goed te doen, ook voor amateurs zoals ik.
Naast de gebruiksaanwijzing is er ondersteuning van Sony op internet en wordt er bijna direct gereageerd op (mail) vragen.

Dennis 1976 26-07-2015 Product paar dagen in bezit

Fantastische TV met een geweldige looks, beeld- & geluidskwaliteit. De TV gebruik ik met een draadloze subwoofer voor een geweldige bioscoop ervaring thuis. Echt een aanrader!