Panasonic TX-65CX800E

6,10 cm dikte
Panasonic TX-65DXW784
8,6 (3)

Rob Werkhoven 17-01-2016 Product paar dagen in bezit

De Panasonic TX-65CX800E heeft een bijzonder scherp en helder beeld. De vormgeving is mooie en de tv is gemakkelijk in de bediening.

Recensent 07-01-2016 Product paar weken in bezit

Aanvulling: na een dagje goed kijken blijkt de irritante streep ook bij andere programma's zichtbaar. Zelfs bij bepaalde blue ray films lijkt het probleem zich voor te doen. Uit tests van vakbladen lees ik nu dat het ene panel het probleem wel kan hebben maar het andere niet. Ik hoop dat er snel een oplossing komt want zonder de streep is het beeld fantastisch.

Recensent 05-01-2016 Product paar weken in bezit

Een prima tv met goede tot zeer goede beeldkwaliteit. Ik ondervind 2 minpuntjes m.b.t. het beeld. Het eerste, de kijkhoek (heeft voor mij minder prioriteit), maar je moet relatief recht voor het scherm zitten voor een optimale (scherpe) beeldkwaliteit. Het tweede minpuntje vind ik wat vervelender en dat is het voorkomen van striping of banding. Dit komt voornamelijk voor bij sport-(voetbal)wedstrijden. Als de camera is uitgezoomd en het gehele speelveld bestrijkt zie je bij het volgen van het spel door de camera van links naar echts een iets lichtere verticale band c.q. streep in het beeld. Ik heb hier reeds contact over gehad met mijn dealer en na overleg met Panasonic blijkt dat dit inherent is aan alle 4k-tv's. Via informatie op internet wordt dit bevestigd en het geldt dus ook voor andere merken, zelfs voor de nog veel duurdere oled-tv's. Een andere beeldinstelling kiezen biedt overigens weinig soelaas. Het is te hopen en verwachten dat er een software update komt om het probleem te verhelpen. Zeker gezien het feit dat we hier over een high end tv spreken met overeenkomstige aanschafprijs. Bij andere uitzendingen en zeker bij het kijken naar blue ray is het beeld nagenoeg zo niet perfect. Daarnaast is het geluid niet helemaal optimaal, maar dat los je op door de tv op een behoorlijke versterker aan te sluiten.

allec 18-12-2015 Product paar dagen in bezit

geweldige tv en veel sneller en kleurechter dan een ander merk
Zwartwaarde is werkelijk fenomenaal. Beeldsnelheid is ongeknd hoog.Altijd een plasma gehad, maar dit is een geweldige vervanger

jack 01-12-2015 Product paar dagen in bezit

super tv mooi design , geluid wat uit deze tv komt is beter dan verwacht, zeer gebruiksvriendelijk en je krijgt 2 afstandsbedieningen erbij. beeld is echt bijzonder ben zeer tevreden

kimble 20-11-2015 Product paar dagen in bezit

heb de Panasonic TX-65CX800E nu een week , kan niets vinden wat me niet bevalt , het is een top tv mooi scherp beeld en de kwaliteit van de tv is perfect beste koop van mij tot nu toe.