Sony KD-55S8505C - Reviews

9,90 cm dikte
55 inch

Paul 15-05-2016 Product half jaar in bezit

Sony KD-55S8505C

Gebruiksvriendelijke tv met een uitstekend beeld en een mooie vormgeving. Veel mogelijkheden wat betreft instellingen en voldoende aansluitmogelijkheden voor andere apparatuur.

jan 24-03-2016 Product kwartaal in bezit

Buggy en Bleeding maar verder TOP!

Jammer dat ik het nergens lees. Deze tv heeft behoorlijk wat last van Backlight Bleeding vooral vanuit de hoeken, dat lees je nergens terug. Ik heb Sony al gecontact hiervoor, maar die geven gewoon geen antwoord.

Verder is de software tot nu toe best Buggy met vastlopers, hiervan geloof ik wel dat het opgelost word door de updates die nog komen, daar heb ik alle vertrouwen in.

Buiten deze twee punten is het echt een TOP tv, met erg veel mogelijkheden en bijna perfect beeld

Marjolein 21-03-2016 Product kwartaal in bezit

Fijne Televisie

Beeld is prachtig. Mooi vormgegeven apparaat. Veel mogelijkheden. Geluid vind ik van slechte kwaliteit maar ik heb de tv aangesloten op een geluidsinstallatie van Johan Ketelaar uit het Harde. Geniet nu van top geluid en prachtig beeld. Enige nadeel: ik heb enkele keren de stekker uit de tv moeten halen omdat hij niks wilde doen. Na een nieuwe opstart werkte deze weer prima. Ik ben erg blij met deze tv en kan m (tot op dit moment) zeker aanraden!

Henk 19-02-2016 Product kwartaal in bezit

De Televisie is prettig om naar te kijken
En erg mooi beeld rustig voor je ogen
De natuur flims vinden we erg mooi

Sony Curve 19-02-2016 Product maand in bezit

Prachtige curve tv met een ultra super strak beeld. Samen met de soudbar wat ik hierbij heb aangeschaft is dit gewoon een juweeltje in je woonkamer met hoog kwaliteit niveau.

Luna 14-02-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne tv, super beeld, android systeem werkt perfect. Vormgeving is modern curve is ideaal om in een hoek te plaatsen. Een echte aanrader.

Sara 11-02-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne TV met uitstekende beeldkwaliteit. Felle en heldere kleuren en veel mogelijkheden. De TV kan voor werkelijk alles gebruikt worden van surfen op het web tot koppelen aan tablets/mobiele telefoons.

Jos 09-02-2016 Product paar weken in bezit

Onze oude tv was een 10 jaar oude plate lcd tv. Na veel marktonderzoek hebben we gekozen voor de Sony Bravia curved, om zijn vormgeving en practige beeldresultaat. Het bedieningsgemak bij het aansluiten was zeer gebruiksvriendelijk. De kleuren zijn formidabel echt en niet schreewend, een perfecte keys die wij iedereen aan kunnen bevelen.

Gielen Neven Robert en Gerda 09-02-2016 Product paar dagen in bezit

De kwaliteit van het beeld is gewoon perfect. Je denkt dat alles in je kamer aan het gebeuren is. Prachtig geluid waar je wel even moet aan wennen. De mogelijkheden vb zoals spreken tegen je TV is ook handig als je snel iets wil opzoeken.

Pjork 08-02-2016 Product maand in bezit

Een geweldige televisie, de kwaliteit van het beeld is ongekend, zwart is diep zwart. De kleuren zijn helder en kijk je via YouTube een 4K filmpje val je even stil, wat mooi. Voor een plat scherm heeft de TV een goed geluid, zodanig dat we het gelijktijdige home cinema slechts zelden gebruiken. De TV draait onder Android en voor zover ik nu kan beoordelen gaat dat prima, Netflix, you tube perfect. Ik heb best wel een poosje gezocht naar de beste TV en ik weet nu na 1,5 maand, de beste TV (voor dit bedrag) staat bij mij in de huiskamer. Geen spijt en geniet iedere dag!

SH 08-02-2016 Product paar dagen in bezit

De TV Heel mooi vormgegeven en heeft echt een geweldig beeld.
De TV heeft veel mogelijkheden ook omdat hij werk met een Android systeem. Je kunt gewoon apps downloaden in tegenstelling tot veel andere merken ben je niet beperkt door de apps die voor geïnstalleerd staan. In combinatie met mijn Sony seround systeem is het net of je in de bioscoop zit. Het gebogen curved scherm kijkt naar mijn mening toch net iets rustiger dan een vlak scherm.

Kees 04-02-2016 Product maand in bezit

Wij hadden deze TV in het Sony Center in Berlijn gezien en waren diep onder de indruk van de beeldkwaliteit. Thuis gekomen hebben we deze TV direct gekocht en genieten er enorm van.

edmond88888 04-02-2016 Product maand in bezit

De android tv is echt een meerwaarde. Daarnaast is de 2e afstandsbediening erg prettig in gebruik. Streamen vanaf je mobiel is ook echt heel makkelijk. Het beeldkwaliteit is echt super. Het geluid is helaas wat minder, maar als je hem aansluit aan een surroundset dan is dat opgelost.
Ik ben tot nu toe erg tevreden met deze tv.

P Meijer 01-02-2016 Product paar dagen in bezit

Een top TV en de mogelijkheden zijn oneindig.
Goed beeld- en geluidkwaliteit. Bedieningsgemak van afstandsbedieningsmuis is ideaal. En met je stem op youtube iets opvragen is super.

Piet 30-01-2016 Product paar dagen in bezit

De Sony bevalt geweldig en biedt geweldig kijkplezier. Door zijn mooie gebogen vormgeving vormt het geen storende factor in het interieur.

Fred 30-01-2016 Product paar dagen in bezit

Geluid heb ik ondersteund met bose soundtouch 130, hierdoor ervaar ik een perfect geluid. Beeld is erg realistisch, dit in tegenstelling tot andere merken waarbij ik het snel een overkill vind.

Starfighter 30-01-2016 Product maand in bezit

Zeer gebruiksvriendelijk. Een geweldig helder en scherp beeld. Ook bij snel bewegende objecten. Uitermate tevreden met deze aanwinst.

keur 30-01-2016 Product paar dagen in bezit

Een hele mooie curved tv. De installatie verliep soepel.
Het geluid heeft weinig diepte, maar ik heb de tv aangesloten op een soundsystem,dus niet echt een groot probleem.
Al met al ben ik zeer tevreden.

Ali 30-01-2016 Product paar weken in bezit

Ik vind het heel mooi TV, prachtig beeld kwaliteit. Heel scherp, je geniet echte van het beeld en geluid. Dit is mijn tweede Sony Bravia.

Grassi 30-01-2016 Product paar weken in bezit

Over het algemeen tot hiertoe zeer tevreden met de aankoop van deze CURVED UHDTV.
Grandioos zuiver beeld.
Het geluid is eigenlijk een beetje te zwak,maar met een goed surround systeem is dit niet belangrijk.
De duurzaamheid zal zich in de toekomst moeten bewijzen.