LG 65UF950V

Philips 65PUS7601

8,9

albert 14-03-2016 Product maand in bezit

De echte thuis televisie

We hebben de LG een maand thuis gehad en waren echt onder de indruk .Een fantastisch beeld met schitterende kleuren.Bij natuur films kwamen de beesten echt binnen en voetbal wedstrijden zijn bijna net zo echt als in het stadion.Over de rest van de mogelijkheden kan ik kort zijn. Meer kan je eigenlijk niet wensen.Beslist een aanrader dus

maantje 1950 07-03-2016 Product paar weken in bezit

een mooie televisie, dit is een verrijking voor je huiskamer.beeld kwaliteit is uitstekend alsmede de gebruiks mogelijkheden en de bediening.wat mij betreft een aanrader,ik wil niet anders meer

Sasdijk 29-02-2016 Product paar weken in bezit

Deze prachtige televisie staat inmiddels een paar weken in mijn woonkamer. Hiervoor hadden we een 50"televisie staan, dus qua grote zijn we er enorm op vooruit gegaan. Hoewel de grote in het begin even wennen is, en je niet te dicht bij de televisie moet gaan zitten is het beeld echt te gek. Het beeld is helder en erg scherp. Met een duidelijk contrst tussen de kleuren. Ook de 3d functie vind ik echt heel gaaf, alsof je in een bioscoop zit. Wat me erg verrast heeft was de installatie van de televisie. Dit ging er makkelijk en snel, via een simpel menu. Binnen een kwartiertje zaten we al televisie te kijken. Een klein minpuntje heb ik echter ook, de beugel waarop de televisie staat vind ik niet heel erg stevig ogen, en dat vond ik de eerste dagen toch wel erg spannend met zo'n grote televisie

Siebe-Geert 26-02-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtige TV, met een heerlijk beeld. We kijken nu een paar weken en eigenlijk is alles top, beeld, internet, apps. Eigenlijk was het een kwestie van aansluiten en alles werkte direct. De vormgeving mag wel iets strakker, de randen vooral. Ik heb Ziggo en een versterker voor het geluid dus gebruik ook best veel opties niet, zoals opnemen en surround geluid etc.

Riez 27-01-2016 Product paar dagen in bezit

Nu een tijdje aan het genieten van de LG 65UF950 van LG en wil er toch even een review over schrijven. Na jarenlang een 32 inch tv van Philips te hebben gehad, toch de overstap gemaakt naar LG.
Van horen zeggen het broertje van Philips. 65 inch is een behoorlijke grootte.
Het is tenslotte 4 keer mijn oude tv. Maar ben hier vrij snel aan gewend. 4k is wel een stuk scherper. En zeker voor de grootte van de tv een must. Is voor kleinere modellen toch iets minder van toepassing. Maar dat is mijn persoonlijke mening. Op het moment wordt er nog bijna niks op 4k uitgezonden.

De tv is makkelijk in te stellen, en gemakkelijk te bedienen door de kleine handige afstandsbediening met aanwijs cursor voor op het scherm. De afstandsbediening is verder erg duidelijk en niet ingewikkeld. De kleuren van de tv zijn erg mooi en natuurgetrouw en er is de mogelijkheid om deze naar eigen voorkeur in te stellen.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat de tv erg spiegelt. Dit komt omdat de tv bij ons op een dressoir onder onze lichtkoepel staat, want s ’avonds is het geen probleem en komen de kleuren er erg mooi uit. Voor ons geen probleem, maar wel iets om rekening mee te houden.
Bij voetbalwedstrijden viel het mij op dat er een aantal vlekken verdeeld over het scherm zichtbaar worden. Dit heeft denk ik te maken doordat het een groot vlak met 1 kleur is. Hier kan in de toekomst nog wel beter naar gekeken worden.
Apps die al voorgeprogrammeerd op de tv zitten zijn te gebruiken door ze te installeren en te plaatsen op het startscherm. Alleen kun je de apps onder de home knop op de afstandsbediening waarvoor je een abonnement moet afsluiten niet verwijderd worden. Dit vind ik niet echt handig want ik ga deze niet gebruiken.
3d is een optie die ik niet vaak gebruik. Het zijn meer mijn kinderen die deze optie gebruiken voor
Games. Verder is de grootte van de tv positief ontvangen door hun. Zeker als ze met zijn tweeën 1 game aan het spelen zijn.

Mijn conclusie is dat het een goede tv met mooie kleuren is. Makkelijk in te stellen door de afstandsbediening. De grootte kan een rol spelen bij de keuze. Maar ik ben hier vrij snel aan gewend.
4k is mooi voor deze tv. Maar denk dat het bij een kleinere versie niet echt nodig is.

E.M.deGroot 20-01-2016 Product paar dagen in bezit

Sinds enkele dagen hebben we deze schitterende tv in ons bezit, het grote geheel is geweldig. Uiteraard moeten we de meeste opties nog uitgebreid onderzoeken maar de Ultra HD is bijna onwerkelijk werkelijk.

Het zwart, waar LG bekend om staat, is echt zwart niet overdreven. het was wel even zoeken naar de instelling de het best bij ons past maar nu we die gevonden hebben willen we niet anders meer.

Het aanmelden in het netwerk, dit wilde we onbedraad doen, was ook een eitje. Uiteindelijk dan, het was wel even zoeken naar het juiste menu maar daarna ging het vanzelf.

Al met al een top tv!

Matteo Concutelli 07-01-2016 Product paar weken in bezit

9,6
Wauw, wat een mooie tv! In eerste instantie leek de tv te groot voor ons huis, maar door de goede beeldkwaliteit was dit uiteindelijk geen probleem. Super makkelijk aan te sluiten en makkelijk in gebruik!

sjakk 01-01-2016 Product paar weken in bezit

onwijs mooie en goede tv die ik iedereen kan aanraden!

het beeld is haarscherp, mooie kleuren en goede contrasten, wanneer je naar een mindere zendere kijkt dan schaalt hij het beeld automatisch omhoog zonder dat het beeld onscherp wordt of dergelijke. door de curved vorm van de tv kijkt deze ook lekker.

het geluid is ook perfect te noemen! heb de soundbar van de oude tv niet eens eer aangesloten. dit omdat het geluid goed voldoet!

in het begin is het wat wennen met de afstandbediening maar dat went snel. dan kan je snel door alle app's van de tv heen en lekker netflix of youtube kijken!

Channie 22-12-2015 Product paar dagen in bezit

In eerste instantie lijkt de tv immens groot, maar door het mooie beeld en de vorm ga je daar heel snel aan wennen. Erg simpel om in elkaar te zetten. 3d functie is mooi te kijken op zo'n groot scherm.. Ik heb gewoon mijn eigen pathé thuis.

albert 25-11-2015 Product paar dagen in bezit

Het is een schitterend toestel.Nooit gedacht dat tv kijken zo mooi kan zijn .De vormgeving van het toestel
is ook mooi.Slank en een schitterend beeld.
De cursor in beeld is even wennen maar verder vol lof

Ferry 24-11-2015 Product paar dagen in bezit

De vorm van de televisie is machtig mooi strak! Wat wel vervelend is de cursor van de afstandsbediening, maar daar wen je wel snel aan.
Het beeld is retestrak en de mogelijkheden zijn immens. Al met al een fantastische aanrader voor iedereen die van tv kijken houdt.

Kees Barnhoorn 26-10-2015 Product paar weken in bezit

De tv was makkelijk in elkaar te zetten. Vanwege het grote beeldscherm is het verstandig om dit met z'n tweeën te doen.

De vormgeving vind ik geweldig. Het scherm is dun en het design is strak. Het beeld is zowel van dichtbij als veraf haarscherp. Dit ligt natuurlijk wel aan de kwaliteit van het beeldmateriaal zelf. Oude videoclips zijn logischerwijs minder scherp.

De kwaliteit van het geluid is zeer goed. Een aparte geluidsset heb je eigenlijk niet meer nodig. Het geluid kun je naar eigen smaak instellen. Voor het gemak zijn er ook standaard geluidsprogramma's voor nieuws, films, muziek, etc.

Het is even ontdekken hoe e.e.a. werkt op de tv. Neemt daar wel even de tijd voor. Als je het eenmaal door hebt, is het een fluitje van een cent.

De mogelijkheden zijn zeer divers. Van foto's tot filmpjes, veel is mogelijk. Een radiofunctie heb ik nog niet kunnen ontdekken.

ponky1974 25-10-2015 Product paar dagen in bezit

De TV is echt een geweldige toevoeging met name als je met beeld en geluid werkt. Wij doen dit met name prive, gek op fotograferen en filmpjes maken, just for fun. Maar ook bedrijfsmatig maken we soms beeldmateriaal, het is te gek om het zo groot terug te zien! Prachtige kleuren, en echt haar en haarscherp beeld!! Zelfs foto's van lagere kwaliteit komen goed in beeld, het beeld van de tv maakt het scherper en helderder, bijna bizar. Dat was echt een verrassing!

Het installeren van de t.v. is eenvoudig, het gaat via een duidelijk stappenplan en duurt niet lang.
Daarna wel even zoeken met de geavanceerde instellingen, zoals gekoppelde apparaten; computer of telefoon via wifi/netwerk, maar zodra alles is gekoppeld (van wat je zou willen koppelen) dan is het waanzinnig wat de mogelijkheden zijn. Voorheen gebruikte wij bijvoorbeeld apple t.v., om bestanden, films (Netflix, youtube e.d.), muziek, foto's e.d. mee af te spelen, deze is nu overbodig geworden. Ook omdat vele apps al te vinden zijn in de tv, anders kan het nu eenvoudig via de gekoppelde computer.
Leuk is de 3d mogelijkheid, al hebben we deze functie nog niet kunnen uitproberen, er zijn teveel andere leuke tools dat we tijd te kort hebben.
De t.v. is uiteraard echt groot, maar het geeft echt een leuke dimensie aan film kijken. een eigen bioscoop in huis! Zelfs het geluid is top, bose systeem hebben we niet gekoppeld tot nu, omdat we de tv willen ervaren en we missen het niet in onze beleving.
Wij zijn super enthousiast!
En wat echt leuk is, is dat alles via 1 afstandbediening bediend kan worden. Alle apparaten die je koppelt waarvoor en afstandsbediening nog is, wordt overgenomen door de smart bediening.

Wij zijn dus erg enthousiast! geen maximale scores gegeven, puur omdat er vast wel wat nog beter of geavanceerder kan in de toekomst. Voor nu wat ons betreft "de Beste"

p.beijsens 18-10-2015 Product paar weken in bezit

De tv staat nu ruim een week op zijn plek. Ik was even bang voor het formaat aangezien we eerst naar een 40 inch scherm keken en nu toch 60 cm meer te bekijken hadden, maar dat valt gelukkig erg mee. Hij past perfect! En dankzij het slanke uiterlijk en design, kan hij bijna plat tegen de muur.

Na het uitpakken en installeren, hadden we de tv met een half uurtje afgesteld zoals wij dat prettig vinden. Wat een beeld en wat een geluid zeg! Het mag duidelijk zijn dat het ingebouwde Harman en Kardon geluidssysteem zijn werk perfect doet. Onze eigen surroundset is nog niet aangesloten en ik twijfel of dit ook wel nodig gaat zijn.

Qua gebruikersgemak is alles lekker duidelijk en simpel te vinden. Het is even wennen aan de afstandsbediening met aanwijzer op het scherm (zoals bij een Nintendo WII systeem), maar als je eenmaal doorhebt wel knopje wat doet, is ook dat reuzehandig. Instellen van het Wifi signaal was ook simpel. Youtube, uitzending gemist, internet, enz, is handig te vinden in kleurgescheiden tabs onder in beeld.

Kortom een aankoop waar je niet snel spijt van gaat krijgen en die je bovendien ook niet snel gaat vervelen!

alexxx_the_one 22-09-2015 Product paar dagen in bezit

7,4
Laat ik beginnen met het feit dat de TV groot is; een scherm van 65" ziet er in een grote winkel een stuk minder imponerend uit dan wanneer hij thuis op de juiste plek staat.

Het beeld is erg mooi en kan naar keuze via ingestelde of zelf in te stellen opties aangepast worden aan je eigen smaak.

Het geluid valt me eigenlijk wat tegen; hiervoor een Samsung gehad en daar was het geluid wat voller en kon ook luider afgespeeld worden als daar behoefte aan was.

Misschien dat veel mensen hier externe luidsprekers eraan zouden koppelen, maar dat vind ik niet mooi staan in mijn inrichting, dus ik kan daar geen mening over geven.

V.w.b. de duurzaamheid; daar kan ik uiteraard nog niks over zeggen. Ik heb in het begin wat problemen gehad met geluid dat wegbleef na het zappen, maar dat is na de 1e dag niet meer terug gekomen.

john9870 21-09-2015 Product paar weken in bezit

Ik kijk nu ongeveer 2 weken naar de Lg en moest in het begin erg wennen aan het grote beeldscherm maar dat was na 1 dag al gelukt,wat een mooi beeld wat een mooi geluid,ik ben niet erg handig in tv en internet in 1 maar met deze Lg had ik dat zo onder de knie.Ik zag er eerst tegenop om te kijken naar zo een groot beeldscherm maar daar ben ik gauw van terug gekomen,ik vind de Lg echt een aanrader,ik zeg niet snel dat ik een product fantastisch vind maar hier kan ik niet omheen om toch aan andere mensen die op zoek zijn naar een nieuwe tv deze Lg toch in overweging te nemen.

john9870 12-09-2015 Product paar dagen in bezit

Heb de LG 65UF950 een paar dagen en wat een verschil met de tv waar ik eerst naar keek een philps flat tv,de philips past wel 4 x in het scherm van de LG,het beeld is waanzinnig zuiver toen ik de LG had aangesloten ben ik eerst op zoek gegaan naar natuurfilmpjes op YouTube wat je ook via de tv kan gebruiken en heb eigelijk met open mond gekeken hoe zuiver en hoe mooi de details te zien waren,het is natuurlijk een smart tv en dat is voor het eerst dat ik daar gebruik van maak en dat bevalt heel goed,spotefy,Facebook alles wat je ook op je pc hebt die je daar ook mee kan verbinden,ook kan je 3D film er mee kijken is ook een hele leuke ervaring,de LG is ultra slim het design is fantastisch,deze LG is echt een verijking om tv mee te kijken en er tussendoor op internet mee te gaan.

Mikevanleeuwen 25-08-2015 Product paar weken in bezit

Ik heb deze tv nu enkele weken in huis en hij bevalt prima. Het was wel een gedoe om hem op drie hoog te krijgen (zonder lift) maar dan heb je ook wat.

Het installeren van de tv wijst zich vanzelf en is binnen een half uurtje gedaan.

De menu's zijn overzichtelijk en de apps makkelijk te vinden. Het is echt ideaal dat bijvoorbeeld Netflix met een druk op de knop is geïnstalleerd. Browsen via de tv heb ik echter amper gebruikt omdat dit simpel weg makkelijker via de telefoon/tablet/laptop te doen is.

Beeldkwaliteit is dik in orde. Met name hd / blueray films en bijvoorbeeld de spellen van de Wii U knallen van het scherm af en ik heb dan ook niet eerder zo'n scherp beeld gezien. Tv via de kabel viel tegen maar dat had meer met de kabel dan de tv te maken.

Het geluid is prima en precies wat je van een tv van dit kaliber mag verwachten. Wil je echt hoge kwaliteit geluid en het bioscoop gevoel dan is een dolby surround set echter wel aan te raden.

Het enige (kleine)minpunt is de aanwijzer vanuit de afstandsbediening die soms traag reageert waardoor je flink moet zwaaien om op de juiste plek te komen.

Al met al een prima tv die zeker is aan te raden!!

Bolkedebeer63 19-08-2015 Product paar dagen in bezit

Prachtige TV, wel groot maar dat past prima bij ons.
Hij staat in een kast tegen de muur, daardoor valt de strakke witte achterkant niet meer op.
Installatie was simpel en spreekt bijna voor zichzelf.
Handige afstandsbediening die als aanwijs(muis) erg prettig is.
Maar een TV is om naar te kijken en dat is met dit model een geweldige ervaring. Wij kijken bij voorkeur in HD en Blue-ray, daarbij komt het ook zeer goed tot zijn recht. Haarscherp en rustig beeld, of ze dichtbij of veraf kijkt maakt eigenlijk niet uit. We zijn liefhebbers van films en het is echt een feest om daar nu naar te kijken.
Het geluid van deze zeer platte TV is verrassend goed te noemen, ik was tot nu toe bij platte TV's daar erg ontevreden over. Bij deze is het aanzienlijk beter dan ik tot nu toe ervaren heb. Door de matige ervaring in het verleden maak ik echter gebruik van een mooie surround installatie, maar dat is mijn eigen keuze natuurlijk.
De Web browser werkt goed en snel in combinatie met de al eerder genoemde afstand bediening, internetten en tv gaat het echter bij mij nooit worden.
Al met al een prachtig product waar ik veel plezier aan ga beleven.

Sabine1990 14-08-2015 Product paar dagen in bezit

Sinds een week de tv in huis staan, in mijn kleine woonkamer is het net of ik een thuis bioscoop heb, heerlijk om films of series op te kijken! Dat is dan ook waar ik hem het meest voor gebruik. Het eerste wat ik deed toen ik de tv in huis had was het installeren van Netflix, dat ging heel makkelijk omdat het al voorgeprogrammeerd was in de tv en ik het alleen nog maar hoefde te installeren. Hij zoekt dan automatisch de meest recente versie van de applicatie.
Het formaat had van mij wat kleiner gemogen, maar mijn vriend vind het prachtig :) Voor het spelen van spelletjes is hij namelijk ook ideaal.
Het geluid uit de tv is prima, hoewel ik denk dat deze bioscoop ervaring nóg beter uit de verf zou komen als je een surround systeem aansluit.
De bediening van de tv is zeer gemakkelijk, evenals het installeren. De tv doet het meeste werk en begeleid je er doorheen!
Al met al ben ik zeer tevreden over de televisie.