Panasonic TX-40CS630E

40 inch
Panasonic VIERA TX-40DS400E

Sven 18-04-2016 Product paar dagen in bezit

Super TV voor dit geld!

De tv is makkelijk te installeren, de klus was in een half uurtje geklaard. De tv is zeer fijn in gebruik, handig met een app store om bijvoorbeeld afleveringen terug te kijken.

Kaatje 25-03-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een mooi beeld!!

Ben ontzettend tevreden over deze tv. Super beeld, ontzettend makkelijk in gebruik. Had geen enkele problemen met het installeren, ook al was dit voor mij de eerste keer. De grijze kleur van de buitenrand is gelukkig donker, waardoor het niet zo aanwezig is ( ben zelf een grote liefhebber van zwart maar toch deze tv gekocht)
Zeker een aanrader.

san 16-03-2016 Product half jaar in bezit

super tv met realistische kleuren!

Ik heb veel tv's vergeleken. Ik ben een groot fan van panasonic want de beeldkwaliteit is altijd super. Realistische kleuren en zeer scherpe beeldkwaliteit, maar zeker niet nep (zoals bij veel andere merken).
Dus een uitstekende betaalbare tv met mooie realistische kleuren, geen rare afwijkingen om het plaatje mooier willen maken dan het is zonder dat het nodig is. Een echte aanrader!

paulsmeets 15-03-2016 Product paar dagen in bezit

Beeldkwaliteit

Zeer scherpe beeldkwaliteit, mooie intense kleuren!
Formaat is prima, niet te groot en niet te klein.
Afstandsbediening met vele praktische mogelijkheden

Dennis78 12-03-2016 Product paar dagen in bezit

Super mooi beeld

Super blij met de beeldkwaliteit en het geluid van onze nieuwe tv!nu al veel kijk plezier Let bij het instellen wel op welke modus hij staat 1 of 2 we hadden even geen geluid

yvonne 27-01-2016 Product maand in bezit

geweldige tv,prima beeld kwaliteit en geluid,makkelijk te bedienen.mooie vormgeving.De kleurweergave van Panasonic is zeer mooi,en het beeld superscherp, zwart is ook echt zwart. De Panasonic tv's zijn een aanrader voor iedereen, de volgende tv wordt weer een Panasonic.

ben 17-01-2016 Product half jaar in bezit

had voorheen een sony bravia ook een goeie tv maar als ik kijk naar deze panasonic vind ik het beeld kwaliteit beter dan me ouwe tv de kids vinden de apps geweldig makkelijk te bedienen dus heeft u kids dan raad ik deze tv aan

Elvira 03-01-2016 Product paar dagen in bezit

Televisie heeft schitterend scherp beeld met prachtige kleuren en mooie vormgeving. De televisie is een aanrader.

G 17-11-2015 Product paar dagen in bezit

Tv reeds aangeschaft.Schitterend mooi design met geweldig beeld. Deze tv heeft een Mooi design. Zeker een aanrader!

koop zonder verkoper 10-09-2015 Product paar dagen in bezit

Ik had een Philips ultra hd 3D 4k smart TV PUK 6809
Gekocht voor €499,00 mooi beeld maar ik mis Android en nettv is niet echt toegankelijk. dus heb ik hem verkocht en deze Panasonic tv gekocht wat een verschil in toegankelijkheid . ik raad iedereen aan een Firefox os tv te kopen. want dat is compitabel met windows zoals met android etc

Dremon 22-06-2015 Product paar dagen in bezit

Deze TV een paar dagen geleden aangeschaft en ik ben er zeer over te spreken.
Installatie was binnen 20min gedaan terwijl ik hier normaal gesproken toch geen kei in ben.
Het beeld is in 1 woord fantastisch,overtreft mijn verwachtingen.
Ik heb het geluid aangesloten op een home cinema set,maar het standaard geluid va de TV is gewoon hartstikke goed.
Vormgeving is mooi en strak.
Was eerst aan het kijken naar een 4k tv maar toch een full hd tv gekozen omdat je het verschil niet echt merkt bij een 40 inch scherm
Al met al kan ik iedereen die op zoek is naar een nieuwe TV deze ten zeerste aanbevelen.