Philips 24PHK4000 - Reviews

HD-ready
Diepte
3,50 cm dikte
24,0 inch

Beoordeling op basis van 8 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

7,9

Ocin 29-12-2015 Product paar dagen in bezit

Perfecte TV voor in de keuken. Het beeld is haarscherp en het design ziet er erg strak uit. Genoeg aansluitingen en zelfs het geluid is prima. Geweldig TVtje voor een kleine prijs!

Horsterhoek 23-10-2016

Goed beeld maar verder een matig toestel

Deze TV gekocht voor in de caravan en dat hij over een CD slot beschikt voor CanalDigitaal. Het grootste probleem is de verschrikkelijk lange tijd die hij nodig heeft om op te starten! Ook het wijzigen van kanalen duurt erg lang. Tevens is het geluid van zeer slechte kwaliteit en heb maar een externe Bluetooth speaker aangeschaft, zodat het geluid een beetje aan te horen is. Zou deze TV niet aanbevelen.

sandernl 19-08-2016 Product paar dagen in bezit

Beeld prima maar kijkhoek bijzonder beperkt

Op basis van positieve reviews deze TV gekocht als vervanging van een 12 jaar oude LCD TV in de keuken. Omdat we vanuit de gehele keuken naar deze TV kijk valt nu op dat de beeldhoek van deze TV erg slecht is, vooral bij lichte onderwerpen. Zodra je ook maar een beetje van recht voor de TV zit afwijkt verbleekt het beeld behoorlijk tot niet om aan te zien. Dit was niet het geval bij de vorige (12 jaar oude) TV. Afstandbediening is ook niet echt handig...de meest gebruikte knoppen zitten onder het midden waardoor het niet lekker in je hand ligt. Omdat de onderkant bol is kan je ook niet op de knoppen drukken terwijl de afstandbediening op tafel ligt...het ding glijdt alle kanten op.

Pluspunten

• Eenvoudige installatie

Minpunten

• Kijkhoek zeer beperkt
  • AFB niet lekker in hand
  • Erg glimmende zijranden

Scatman 14-06-2016

24PHK4000

Heb TV-tje gekocht voor in de caravan. Heb thuis alles een beetje doorgenomen en vindt het wel oké. Het nadeel is wat ik ondervond is: Dat er niet een midden-voet is, maar pootjes links en rechts. Moet nog zien of ik daar een oplossing voor kan vinden.

Anoniem 23-05-2016

Prima tv voor in de caravan

Zowel voor een kabel aansluiting of voor direct aan een schotel zonder een extra schotel ontvanger te gebruiken.

compactbeamer 19-02-2016 Product paar dagen in bezit

wij hadden de smart versie al eerder aangeschaft, maar hadden nu een eenvoudige versie nodig voor in de vakantiewoning.
Vooral uitgekozen vanwege het best wel goede geluid en eenvoudige bediening van deze tv.

Giovanni2002 10-10-2015

Prachtige tv

Beste Philips

Jullie ontwerp van televisies zijn prachtig en ook van de afstandsbediening

Ik zou iedereen dit aanbevelen

lWal 07-05-2015

Bijna perfect

Zeer mooi scherm. Lekker dunne randen en leuke voetjes.
Er zijn voldoende aansluitingen. Ik gebruik hem voor mijn computer, maar ook als TV op vakantie. Hij is makkelijk mee te nemen, want hij is licht klein van formaat.
Daarnaast is er een fijne afstandsbediening bijgeleverd. Perfect formaat en duidelijk ingedeeld.
Enige minpuntje is dat er geen aan- en uit knop opzit. Dus de TV staat altijd op standby. Niet verwacht van Phillips dat duurzaam bezig is. Dan maar de stekker eruit trekken.