Samsung UE32J5500AW

Samsung UE32K5500AWXXN

7,9

Edding 29-05-2016 Product paar dagen in bezit

Langzaam zappen en opstarten

Heb thuis nog oudere modellen in gebruik uit de F serie en die schakelen sneller dan deze nieuwe toestellen met snellere processors, erg frustrerend.
als hij in de woonkamer had gestaan was ik er goed ziek van geweest.

messa 28-05-2016 Product paar dagen in bezit

Prima tv voor de kinderen

Tja saar sta je dan met 3 kinderen. Allemaal hebben ze wensen en zo ook die van ons. In de eerste instantie zijn we gaan kijken voor de 32PFK5300 maar deze beviel niet echt. Zeker kwa beeld en geluid kwam deze niet in de buurt van de Samsung. Als je dan toch voor een leuke tv gaat kijken voor op de kinder kamers komt de Samsung zeker boven verwachting uit de lijst van tv's die wij zijn gaan bekijken en vergelijken. Uiteindelijk zijn we naar de Mediamarkt gestapt waar wij zeer goed geholpen zijn en dan ook een leuk prijsje hebben betaald voor 3 van deze top tv'tjes De kids zijn er happy mee en wij kunnen nu eindelijk rustig genieten van onze eigen tv.

AQuist 17-04-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie televisie

Bijna alles is erg mooi aan de televisie, op 1 ding na. Als je het menu in gaat is hij verschrikkelijk langzaam. Met een beetje geduld kom je er wel, maar het is toch irritant. Maar goed zo vaak hoef ik niet in het menu te zijn. Het smart gedeelte is dan wel weer redelijk snel. Beeldkwaliteit en vormgeving is prima. Ik heb hem in de woonkamer omdat de zit/lig afstand tot de tv niet zo ver is. Dus heb ik aan dit formaat voldoende. Het geluid heb ik over externe boxen. Ik heb bose boxen en die staan er niet voor niets. Kan simpel op de hoofdtelefoon aansluiten en dan heb ik een geweldig geluid. Ze waren voor de computer maar kan heel erg goed op de tv aangesloten worden. Erg blij mee en zeker aan te raden!