LG 65UF850V - Reviews

Kleur(en)
zwart

comsubin 16-06-2016 Product paar dagen in bezit

Mijn beoordeling

Ik was toe aan een grotere tv als diegene die ik nu bezit namelijk 48 inch,op zich niets mis mee maar ik wou gaan voor groot.de LG erg voordelig aangeschaft ik wou gaan voor een samsung maar dmv van vergelijking kwam de LG stukken beter uit de bus kwa specs.
Je word tijdens instaleren door een menu geloods,en je moet de provider selecteren en de daarbij horende media box in mijn geval upc ziggo horizon...keuze uit talloze providers en mediaboxen alleen diegene die ik zoek zit er raar maar waar niet tussen..en dat terwijl mijn tv ziggo Kpn ed gecertificeerd is..ik zag tussendoor wel gewoon een tv zender dus ik krijg gewoon beeld binnen maar op dit moment vooralsnog geen tv zenders..heb GTA 5 zitten spelen en het beeld is loepzuiver erg helder..en groot..heb mijn tv meubel moeten aanpassen omdat de tv er niet op paste..het beeld is vooral erg helder,ik kon de kamer verlichting uit doen..maar je kan in de instellingen het nodige veranderen aan het beeld en geluid..de standaard instellingen zijn ook goed te noemen,heb weinig hoeven te veranderen..en vroeger (of mischien nu nog) zeggen ze dat je minimaal een paar meter van de tv vandaan moet zitten om een goed beeld te zien..hoe groter het beeld hoe verder je van de tv gaat zitten.in mijn geval zit ik pak hem beet 1.5 meter er vandaan en het beeld is gewoon perfect geen vertekeningen ed.als ik me neus erop zet is het nog goed te noemen...tis gewoon een mooi zuiver beeld voor een groot beeldscherm..
Ik denk dat nadat de review geplaatst is dat ik de tv zenders inmiddels zijn geinstaleerd..voor de prijs die ik betaald heb vind ik dat ik een goeie tv heb gekocht voor weinig geld..een 65 inch beeldscherm die je meestal in de dure prijsklasses ziet ..je zou denken nou dan zal deze LG kwa prijs niet veel byzonders zou zijn..zo groot voor zo weinig? Zal wel troep zijn..ieder geval tot nu toe erg tevreden over het beeld kwaliteit..ben zelf erg kritisch anders had ik hem niet gekocht..als je een grote tv zoekt voor weinig geld dan is deze LG een goede keuze..absoluut een aanrader.

Niels b 02-02-2016 Product paar dagen in bezit

Een gigantisch mooi beeld, hier zal je wel uhd beelden voor moeten bekijken, de beelden op de reguliere HD kanalen zijn "normaal" te noemen.
Maar als je de kwaliteit bekijkt die bij een uhd tv hoort kijk ik mijn ogen uit.

Gamen op de tv gaat prima en met de spel modus een zeer mooi scherp beeld.

Op tweakers las ik dat de zwart waarde en black light er voor zorgde dat de tv lager scoorde. De zwart waardes zouden idd beter kunnen maar de black light is amper te zien.

65 inch en ultra HD voor de prijs van 1800 is het een super aankoop, ik heb mijn thuis bios met deze tv binnen gehaald!

alfred1983 09-07-2015 Product paar weken in bezit

Super TV met lekker groot beeld :-)

Wanneer ik TV kijk via HD zenders is het beeld zeer scherp. Ik heb eigenlijk nog nagenoeg niks aan de instellingen gewijzigd. Netflix, Spotify en andere apps werken ook goed en makkelijk via WebOS 2.0. Harman kardon geluid is prima, maar ik gebruik toch liever mijn versterker voor het beste geluid.

Enig minpuntje is de blacklight bleeding. Is niet heel storend, maar valt misschien wel extra op doordat je ik er extra op let.

Markdenbrok 09-07-2015 Product paar weken in bezit

Heel tevreden met deze aanwinst...enig minpunt is dat als je er niet recht voor zit hij nogal kan spiegelen ....maar zit er altijd recht voor dus voor mij niet echt een probleem

richeldanste 05-07-2015 Product maand in bezit

Prachtig beeld en speelt via eigen media player nagenoeg alles af
snel en makkelijk geïnstalleerd en veel aansluit mogelijkheden
geluids-kwaliteit nog niet zo een goede kwaliteit gehoord op een zo een platte televisie.....Harman Kardon
webos2 werkt zeer makkelijk en snel een fijne bediening voor tv's
duurzaamheid moet natuurlijk nog blijken
kost een bak met geld maar ben zeer tevreden met de tv tot nu toe

LG Kerim 04-06-2015 Product paar weken in bezit

Ik ben trots op deze Tv, had liever de 9 serie
maar dat kost wat voor dat klein beetje extra

Was een Panasonic fan,, maar nu LG :-)

Otttiman 02-06-2015 Product paar weken in bezit

Mooi beeld en goed geluid, degelijke TV.
Prima prijs kwaliteit verhouding.
Daarbij is de huidige actie mooi meegenomen.

pdelannoy 01-06-2015 Product paar dagen in bezit

Zeer tevreden met de LG65UF850V.
Beeld is haarscherp en geluid ben ik ook zeer tevreden over.
Heb de tv aangesloten met een Ci module, kreeg het niet voor elkaar om de cisco decoder van ziggo erop aan te sluiten waarschijnlijk had dit te maken met de HDMI kabel.

JeffreyJeremia 01-06-2015 Product paar dagen in bezit

Goed uitziende TV beeld en geluid is super ondanks dat het zo'n dunne tv is toch super geluid.
het enige minpuntje is dat de TV last heeft van Backlightbleeding. verticale strepen in het beeld vooral bij zwart en wit.

enzo.... 14-05-2015 Product paar dagen in bezit

heel mooie tv .gemakkelijk te bedienen . prijs /kwaliteit is heel goed .de 4k upscaler doet echt wel zijn werk .
ik persoonlijk heb hem nu al 2weken en ben echt tevreden over deze tv ik raad hem iedereen aan .....

hermanos01 08-05-2015 Product paar dagen in bezit

Perfect apparaat, instellen is simpel en beeldkwaliteit is echt geweldig. Het geluid valt me heel erg mee, maar ik heb met de actie van LG toch ook maar de soundbar genomen. Hier kan ik nog geen oordeel over vellen.