Samsung UE40J6370SU

40,0 inch
Samsung UE40K6379

IronSouL 07-08-2016 Product paar weken in bezit

samsung ue40j6370 mooi scherp beeld

Wij hebben de tv al bijna 3 weken. Hij geeft prachtig beeld en door de boog van het scherm wordt de diepte nog beter weer gegeven. Voelt ook fijner voor de ogen en het design mooi afgewerkt. Ook al zit je niet recht voor geeft nog steeds goed beeld en je heb ook geen last van.
In de bioscoop zit er ook een boog op het scherm. Voor films is het prachtig net of je er inzit.
Alleen het Smart gedeelte had ik meer van verwacht. Voor het beeld en kleuren heb je echt heel veel instellingen voor handmatig hoe jij het fijnst vindt. Het geluid is mooi Dolby surround 2.0 en kan nog instellen voor een virtuele omgeving dat het geluid meer 3d gaat klinken erg mooi voor films. Maar wil je echt goed geluid dan zal je toch een mooi audio systeem moeten kopen

José 29-05-2016 Product paar dagen in bezit

Tv een paar dagen in bezit

Prachtige tv vanuit alle hoeken van de kamer een schitterend beeld en geluid. Zeer makkelijk te instaleren. Ik ben er tot op heden zeer tevreden mee
Een echte aanrader