Samsung UE40JU6445W - Reviews

Diepte
6,26 cm dikte
40 inch

Ruud 08-08-2016 Product paar dagen in bezit

bewust voor deze tv gekozen

de ontwikkelingen in tv-land gaan razendsnel. Wij hebben dit toestel onlangs aangeschaft. Het is anderhalf jaar geleden op de markt gekomen en inmiddels is er al een betere (maar ook duurdere) opvolger. Toch hebben wij voor dit toestel gekozen omdat het een prachtig rustig beeld heeft. Weliswaar is het beeld van de nieuwe versie volgens de technici scherper maar dat knalt ook je huiskamer in. Voor ons is deze tv daarom een goede keuze. Volgens de consumentenbond scoort dit toestel ook in vergelijking met veel nieuwere toestellen nog steeds als beste koop. Het bedieningsgemak is bovendien groot: uitpakken, even instellen met het menu en kijken. Een aanrader!

Conny 31-07-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie tv 4k ultra hd

Prima en mooie tv makkelijk te installeren en koppelen aan de andere apparaten. Ziggo verbinding prima.

Rob 25-05-2016 Product paar dagen in bezit

Samsung 40" UE40JU6445W

Simpelweg een goede en betaalbare 4K UHD TV. TV is met HDMI aangesloten op een Ziggo Horizon Mediabox (Samsung SMT-G7401). De standaard instellingen van deze TV zijn zonder meer goed. Eventueel alleen nog even beeldinstelling aanpassen van standaard naar natuurlijk. Geluid is heel acceptabel voor normaal TV kijken. Gekocht bij BCC (zeer geode service). Over duurzaamheid kan ik na een paar dagen natuurlijk nog niets zeggen. Ik ben voorlopig dik tevreden.

Martien 02-12-2015 Product maand in bezit

Prachtig beeld met natuurlijke huidstinten na wat aanpassingen in de filmmode stand. Kijkhoek is wat klein vandaar een 9 voor de beeldkwaliteit.
Geluid is prima geen soundbar nodig.
Het intypen van een zoekterm tbv internet is wat lastig maar daar is een aparte afstandbediening voor te koop. Gekocht Sep 2015 bij BCC voor een tijdelijke aanbiedingsprijs van 719,- voor deze prijs een topper!

daylight76 14-08-2015 Product maand in bezit

ruim een maand in bezit. zeer tevreden. super beeld scherp en vloeiend. veel mogelijkheden met de apps die er in staan. gebruik dat zelf niet. wel jammer dat rtlXL er niet meer bij staat. alleen een betaalde versie. 4K resolutie heb ik nog niet getest. Mediaplayer er wel op aangesloten werkt perfect. dus een echt aanrader.