Samsung UE40J6200AW

Samsung UE40JU6410
8,7 (1)

EKO Vega 27-10-2016 Product paar maanden in bezit

Prachtige tv

We hadden nog een dikke maar uitstekende Matchline PixelPlus2 in gebruik, maar na overstappen naar interactieve tv toch ook maar eens overgestapt op een moderne LED tv. Volgens de Consumentenbond was deze Samsung in beeldgrootte 40" 102 cm de Beste Koop dus daar maar vanuit gegaan en deze besteld. Het viel trouwens op dat in alle beeldgroottes diverse modellen van Samsung als beste scoorden. De bestelling werd vlot en correct geleverd en we konden zelfs op internet volgen waar de bezorger was. Een uur tevoren krijg je ook nog een sms hoe laat ze ongeveer bij je zijn. De TV bevalt uitstekend, het beeld is haarscherp en het is een mooi strak apparaat om te zien. De geluidskwaliteit valt ons alleszins mee en is voor een platte tv goed, hoewel je wel het mooie warme en gedetailleerde geluid van de Philips luidsprekers uit onze oude tv mist. Maar je kunt hem natuurlijk ook op je geluidsinstallatie aansluiten dan heb je helemaal een mooi geluid. De bediening is simpel en handig. Kortom, een uitstekende keuze en we hopen dat we er lang van zullen genieten.

Pluspunten

• Haarscherp beeld
  • Eenvoudige bediening
  • Voor platte tv goed geluid
  • Mooie strakke vormgeving

Minpunten

• Eigenlijk geen minpunten

RobertJan 24-06-2016 Product paar dagen in bezit

Samsung UE40J6200 goede prijs/kwaliteit

Op basis van onze eerdere aankoop van een Samsung smart tv hebben wij nu ook weer gekozen voor dit merk. Uitstekend beeld en gewoon een goede prijs/kwaliteit verhouding. Geluid is ook goed te doen, voor de echte liefhebbers moet je aan een soundbar of cinema system, maar het basis geluid (en de bastonen) zijn prima. Menustructuur is ook duidelijk, set-up is binnen 5 minuten klaar en de smart hub doet het ook in 1x goed.

Marien 15-05-2016 Product paar dagen in bezit

Schitterende tv

Heb deze als vervanger gekocht voor mijn sony bravia van 10 jaar oud, maar wat een verschil! Prachtig beeld en geluid voor een mooie prijs

RS 18-12-2015 Product paar weken in bezit

Prachtige 'instap' tv met mooi beeld. Geen rare toeters en bellen.
Na paar dagen wel problemen met Netflix. Op de meest onverwachte momenten kun je geen films of series kijken, terwijl dat op een tablet dan wel kan. Schijnt aan het besturingssysteem Tizen te liggen.
Als dit dit probleem wordt opgelost krijgen ze van mij een hoger cijfer.