Samsung UE65JU7500L - Reviews

13,26 cm dikte
65 inch

8,9

Andre Hendriks 03-01-2016 Product paar dagen in bezit

TV heeft mooie vormgeving en is een stuk energie zuiniger als de plasma hiervoor, geluid is niet optimaal maar daar gebruik ik toch een aparte installatie voor

Frank 02-01-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi, makkelijk, helder beeld. Prima aankoop. Wel weten dat je een andere CI kaart moet hebben (niet verteld bij de aanschaf) en deze mag voor deze prijs wel bijgeleverd worden.

Patrick 02-01-2016 Product paar dagen in bezit

Heb de TV nu enkel dagen in bezit. Aansluiten was een eitje (met muurbeugel opgehangen) en de meeste instellingen spreken voor zich. Zal de komende weken nog wel bezig zijn met fijnafstelling van beeld maar da's persoonlijke voorkeur.

Eén belangrijke misser doet zich echter voor.
Ik heb een draadloze koptelefoon welke echter wel met een kabel op de basis aangesloten moet worden. Echter als deze kabel achter op de TV aangesloten is, geeft de TV geen geluid meer over de boxen van de TV. Om de kabel telkens in te steken/uit te trekken is -gezien de bevestiging tegen de muur- niet mogelijk. Is trouwens ook niet wenselijk. Heb daarover gebeld met Samsung en het is dus inderdaad niet mogelijk om -met ingestoken stekker- naar eigen keuze al dan niet gebruik te maken van de koptelefoon.

Heel jammer voor een TV van deze prijsklasse!

Jack 23-12-2015 Product paar dagen in bezit

De Samsung UE65JU7500 heb ik nu twee dagen in huis maar hij doet wat ze beloven. Geweldig beeld, eenvoudige bediening en snelle software. super beeld, zelfs de YouTube filmpjes en de NEtflix films

ADVD 21-12-2015 Product paar dagen in bezit

veel mogelijkheden ,prachtig beeld Maar als je schuin voor het beeld zit vervagen de kleuren wat,prijs nog wat aan de hoge kant

Frans 15-12-2015 Product paar dagen in bezit

Een hele mooie TV met heel veel mogelijkheden en een prachtige uitstraling mede door het curve design. Ook het geluid is prachtig mede door de ingebouwde baswoofer.

sambal 11-10-2015 Product paar dagen in bezit

groot scherm en curved werkt goed en mooi beeld en geluid . goeie demonstratie gehad , dus beste keuz ooit

Ton14 08-10-2015 Product half jaar in bezit

6,4
Terugkomend op mijn eerdere review moet ik zeggen dat de TV waanzinnig mooi is van beeldkwaliteit en vormgeving. Echter in combinatie met de door mij gekochte Samsung Home Cinema Set HT-J7750W is het v.w.b. geluidsweergave van de TV-zenders een groot drama. De ARC functie en Any Net+ werken niet. Samsung heeft 4x op afstand ingelogd, HDMI-poorten opnieuw geprogrammeerde en 2x een monteur langs gestuurd. Geen enkel resultaat. De leverancier (PlatteTV) heeft de Home Cinema Set 2x vervangen en de TV is door hen ook 1x vervangen (uitstekende service van PlatteTV dus). Echter dit heeft ook niets geholpen. Conclusie er zit een productiefout in. Laatste actie van Samsung is dat zij een nieuwe All In One Box mini (die volgens hen zou zijn aangepast) hebben opgestuurd. Helaas wederom geen resultaat. Let wel de HT-J7750W geeft fantastisch 3D beeld en ook DVD's/Blue Rays doen het super. Het probleem zit in ARC en Any Net+. V.w.b. score duurzaamheid kan ik na circa 6 maanden nog niet oordelen.

Richard2708 05-07-2015 Product paar dagen in bezit

Wat een geweldige tv is dit, lekker groot en uitmuntende beeldkwaliteit :) Dit is een tv waar ik nog jaren plezier aan ga beleven!

Rida73 04-07-2015 Product paar dagen in bezit

We hebben de tv pas een week. Er zijn een mogelijkheden die we naar het ontdekken zijn. Beeld is indrukwekkend.

Fsikkerm 02-07-2015 Product paar dagen in bezit

Twee week geleden een Philips UHD gehaald om mijn oude samsung plasma te vervangen. Kon er echter niet aan wennen en diverse issues met software en beeld..
Vandaag terug gegaan naar de winkel en de knoop doorgehakt.
Toch weer terug naar een Samsung.
Wat een verademing.. Beeld perfect, geluid perfect en de software werkt gewoon direct.. Zo hoort het gewoon

crkhitanea 28-06-2015 Product paar dagen in bezit

gelikt design , en het gebruiksgemak van internet is stukken verbetert .
Spraakbediening is beperkt en niet meer als een leuke gadget maar vervangt het gebruiksgemak van de afstandbediening helemaal niet omdat het werkt icm .

Franzig 27-06-2015 Product paar dagen in bezit

Een paar dagen in bezit. We zitten 5,5 meter van de TV vandaan dus enig formaat was nodig. Superieur beeld, veel mogelijkheden, makkelijk aan te sluiten. Het curved model geeft meer beleving als een platte TV.

SjoerdKam 24-06-2015 Product paar dagen in bezit

Ontzettende mooi tv met een mooie vormgeving, prima geluid en een zeer scherp beeld. De installatie was erg eenvoudig en de kleur bijzonder echt. een klasse product.

Mloes261 24-06-2015 Product paar dagen in bezit

Wat een geweldige tv! We hadden al een 55inch normale tv maar geen moment spijt dat we die hebben verkocht en deze hebben gekocht. Fantastisch beeld, mooi geluid en vele opties! Leuk speelgoed staat prachtig in ons nieuwe huis.

Nico uit Gestel 23-06-2015 Product paar dagen in bezit

Super gaaf Ding,erg veel mogelijkheden ,mooi beeld erg hel en fris.
Geluid iets minder,dus een soundbar is geen luxe.
Dit alles in een woord SUPER.
Nico

A.LEEMAN 20-06-2015 Product paar dagen in bezit

Super beeldscherm, geeft een meer diepte effect.
Gebruikersgemak is eenvoudig, alles spreekt als vanzelf sprekend.
Het curve beeldscherm is subliem.

Ad v O 14-06-2015 Product paar dagen in bezit

De soundbar is naar mijn idee een absolute "must" om de uitstraling af te maken. Ondanks dat het zeker geen slecht geluid is, is de beeldbeleving indrukwekkender dan het geproduceerde geluid. De mogelijkheden in deze smart-uitvoering zijn grandioos ruim te noemen. Aan de toetbediening van de afstand besturing zou wat meer eenvoud aangebracht kunnen worden en vervangen door keuzemogelijkheden op het scherm, met een grotere "Oke" knop.
De vormgeving is geweldig met zijn gebogen vorm wordt het beeld als het ware om je heen geplaatst.

svvlzn 14-06-2015 Product paar dagen in bezit

Prima tv met mooie vormgeving. Geluid is zoals alle televisies tegenwoordig niet bijzonder maar met de soundbar van de actie gaat dat zeker lukken.

Anna92 13-06-2015 Product paar dagen in bezit

ik ben een Samsung fan ik heb alles van Samsung paar dagen geleden heb ik een tv gekocht van 4000 euro een Amerikaans Samsung koelkast van 2000 euro en ga zo maar door voor mij is niks beter dan een Samsung dus geen APPLE