Samsung UE48JS8500L - Reviews

48 inch

8,9

Roedi 26-09-2016 Product paar dagen in bezit

Snel, Scherp en uiterlijk

Nadat het demomodel was omgeruild voor een nieuwe bleek pas hoe mooi het beeld echt was! Bij het demomodel "bloedde" (lichtvlekken) het beeldscherm aan de zijkanten.....zegt dat iets misschien over de levensduur?? Geen idee, maar het beeld is in ieder geval perfect! En daar ging het mij om!

Het tweede punt wat mij opvalt is dat de apps enorm snel opstarten, net zoals de TV trouwens....dit werkt erg prettig.

Curved....toch net even anders. Mijn eerste gevoel is dat als je er recht voorzit het mooier is dan normaal, meer diepte.....maar van de zijkanten is het iets minder....maar dat komt ook doordat de tv behoorlijk spiegelt.

Pluspunten

• Snel opstarten, zowel tv als apps
  • Prachtig beeld
  • Mooi uiterlijk
  • Eenvoudige installatie

Minpunten

• Beeldbuis spiegelt
  • Geluid zou beter mogen

Theo Heumakers 03-09-2016 Product paar dagen in bezit

Onlangs de Samsung UE48JS8500 TV gekocht

Geweldig toestel, mooie styling, prachtig beeld en heel goed geluid. De bediening met de smart control werkt ideaal.

Pluspunten

• Beelkwaliteit
  • Geluidskwaliteit

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Tessa 13-07-2016 Product paar dagen in bezit

TV met indrukwekkende mogelijkheden

Ik heb de Samsung SUHD (4K) curve TV een week nu en de TV heeft echt heel veel mogelijkheden, van verschillende standen in beeldkwaliteit tot diverse games in de Samsung HUB mode. De TV is in gebruiksgemak echt heel fijn, je hebt echt een simpel menu. Bij de TV zit een afstandsbediening voor de HUB mode en je hebt een standaard afstandsbediening(ook wel een saaie afstandsbediening genoemd) De vormgeving van de TV is echt heel mooi, dat komt doordat de TV curve is. De kijkhoek van de TV is echt geweldig want je ziet van alle kanten echt een duidelijk en scherp beeld. Een pluspunt van de TV vind ik toch wel dat het beeldscherm mat is, doordat het beeld mat is zorgt ervoor dat je geen reflectie hebt van buiten of binnen en je hebt dus geen afleiding. De duurzaamheid is goed, want de TV heeft energielabel A+.

jebe81 12-07-2016 Product paar dagen in bezit

Samsung ue48JS8500

Kraak helder beeld.
Gemakkelijke bediening. Snel op het internet en een goede geluidskwaliteit. Foto's komen nu goed tot zijn recht.

kees 13-01-2016 Product paar dagen in bezit

pas een paar dagen dus nog even wennen , geluid goed beeld goed. wel veel beter als vorige televisie. service door winkel wel geweldig , geinstalleerd en uitleg hartstikke goed.

Harry 13-01-2016 Product paar dagen in bezit

schitterend toestel meet een super mooi beeld, erg blij met de vorm en de afmeting. ook de korting regeling kwam erg gelegen.

GERT 13-01-2016 Product paar dagen in bezit

De beeldkwaliteit en ook het geluid is prima. De bediening zit vrij logisch in elkaar. Daardoor kun je vrij vlot met de afstandbediening overweg

Everzwijn 12-01-2016 Product paar dagen in bezit

Ik had eerst een UHD van Samsung, maar dat bleek een duitse versie. Die is retour gegaan. Daarna een NL versie gekocht en gelijk een SUHD. Eerst een hele middag in een grote winkel rondgelopen om TV's te vergelijken. Deze had de mooiste kleuren van de LED-TV's. Het geluid is veel beter dan van andere platte TV's. Het beeld heeft iets naloop effect, maar dat komt door het upscalen naar UHD denk ik. De kleuren zijn mooier dan OLED, minder "zuurtjes" kleuren. De smart opties zijn echt geniaal. Voorheen snapte ik niet waarom mensen YouTube wilden zien op hun TV. Nu wel : 4K content !
De twee afstandsbedieningen vind ik niet echt handig.
Een met te weinig functies en de ander met teveel. Nu heb ik er twee tegelijk naast me liggen. En die van de surround en van de SAT-ontvanger. De vormgeving is mooi strak en modern.

Henri 12-01-2016 Product paar dagen in bezit

9,6
Samen met de soundbar een prachtig product. Net een dag in bezit dus over de duurzaamheid nog geen mening.
Vormgeving erg mooi, lekker strak.
Alleen jammer dat de soundbar niet aan de tv gemonteerd kan worden als je een muurbeugel gebruikt.

Mark 10-01-2016 Product paar dagen in bezit

SUPER TV, MOOI BEELD en geluid en ook de mogelijkheden zijn zeer divers. kortom zeer tevreden met onze nieuwe TV

Wim180 09-01-2016 Product paar dagen in bezit

Van Philips overstap gemaakt naar Samsung, met name om curved vormgeving en uitstekende beeldkwaliteit. Aansluiting op Bose 321 systeem en KPN glasvezel Experia Box is eenvoudig met de juiste kabels. Nu 1 week in huis en het gebruik is naar volle tevredenheid, een aanrader dus!

Marcel 08-01-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi vormgegeven toestel, erg makkelijk te instaleren en te gebruiken. Heel veel gebruiksmogelijkheden (ik heb ze nog lang niet allemaal uitgeprobeerd!) Goede service en verzending via de Samsung site. Erg tevreden met mijn aankoop.

Wolthuis 07-01-2016 Product paar dagen in bezit

Moet nog even wennen aan de bediening. Er zijn heel veel mogelijkheden. Het geluid via de sound bar is nog veel mooier

John 05-01-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi beeld!! Samsung als smarttv al bekend. Fijn dat alle informatie mee overgenomen wordt. Samsung en Netflix prima combinatie. Begrijp alleen de extra afstandbediening niet icm Ziggo.

mirjam 05-01-2016 Product paar dagen in bezit

beeld kwaliteit perfect geluid minder daarom de samsung soundbar aangeschaft. de vormgeving is redelijk kan mooier.

Johan 05-01-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer mooi beeldscherm, met gebruiksvriendelijk opzet van menu struktuur
Door gebruik te maken van een soundbar is het geluid perfect.
Veel mogelijk met dit toestel.

Samsung UE48JS8500L 04-01-2016 Product paar dagen in bezit

Alles prima!! Alleen het gebruiksgemak is toch wel even puzzelen. En zoals ik aangaf uitstekend mooi beeld en geluid. Zelfs zonder sound bar.

1952gerard 03-01-2016 Product half jaar in bezit

mooi apparaat dik tevreden , min punt het geluid is niet optimaal maar in combinatie met de gratis soundbar is het nu redelijk. gr. Gerard

Wim 02-01-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie TV met een fantastisch beeld, prachtig vormgegeven. Beleving is ook met oudere speelfilms ongekend. Het geluid kan beter maar dit is op te lossen met een soundbar.

Ben Ter Horst 29-12-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi toestel met een prachtig beeld en vele mogelijkheden. Makkelijk in te stellen, zelfs voor een senior zoals deze schrijver. Ben blij met 'm.