Samsung UE55JS8500L

Samsung UE55KS7500 Best Reviewed nov 2016
9,0 (54)

jacky 19-04-2016 Product paar dagen in bezit

top tv van samsung

Heb enkele weken geleden aangekocht zeer mooi van vorm beeld haarscherp gewoonweg een plaatje in de woonkamer mijn vorige was een led 48 van Samsung daar was ik al tevreden over maar de 8500 is gewoon super zijn geld waard !!

tevreden 14-01-2016 Product paar dagen in bezit

Ik heb deze tv net, maar vind het beeld maar ook het geluid geweldig! verder zal ik waarschijnlijk nog heel veel gaan ontdekken over alle mogelijkheden van deze tv

Martin 09-01-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een geweldige aankoop! Heerlijk om te installeren! Gaat zo snel dat je jouw ogen niet geloofd en in een keer perfect tot en met beeld en geluid

Fred 07-01-2016 Product paar dagen in bezit

9,6
Geweldig toestel mooie vormgeving perfecte kleuren en zeer gebruiksvriendelijk ik heb zeker geen spijt van deze aankoop kost wat maar dan heb je ook een toestel waar je jaren mee vooruit kan

GriensM 06-01-2016 Product paar dagen in bezit

Mijn twee jaar oude Samsung 48" full HD LED vervangen door de prachtige UE55JS8500 S-UHD LED. Curved had niet mijn voorkeur, maar de platte versie (UE55JS8000) had een rand van licht aluminium en ik wil een mooi zwart scherm aan de muur hebben als hij uitstaat. Absoluut geen spijt van mijn keuze. Een curved scherm past prima aan de muur. Het verschil met een plat scherm is lang niet zo groot als je vooraf wellicht zou verwachten.
Over het beeld niets dan lof. De oude was al fantastisch, maar deze doet er nog een flinke schep bovenop. S-UHD zorgt voor prachtige beelden, ook van normale HD-bronnen, maar 4K beelden zijn natuurlijk pas echt subliem.
Via Anynet+ heel eenvoudig een koppeling tot stand gebracht met mijn Humax decoder, zodat ik eigenlijk alleen de Samsung Smart remote nodig heb om van de talloze mogelijkheden gebruik te maken.
Qua apps gebruik ik met name Netflix en NPO gemist. Netflix biedt ook al wat films en series in 4K (UHD).
Het geluid is prima bij normaal gebruik. Alleen voor een echte bioscoopervaring zou ik een soundbar aanraden.
Het duurt hopelijk nog een hele tijd, maar mijn volgende wordt zeker weer een Samsung.

Hilbillys 04-01-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi toestel met goed beeld vooral in 4k (verbluffend ). Geluid is goed maar toch een soundbar bij gekocht, voor nog beter geluid. Mogelijkheden te over met dit toestel

Dimitri 03-01-2016 Product paar dagen in bezit

Deze tv heeft geen revieuw nodig! Vraag in de winkel of ze een goede demonstratie willen geven en je bent verkocht! Zorg er bij de opstelling thuis wel voor dat je goed recht in het beeldscherm kunt kijken en genieten maar.
Groet Dimitri

Peter 02-01-2016 Product paar dagen in bezit

haarscherp beeld van uitzonderlijke kwaliteit. spijt dat ik het niet eerder heb gedaan.
een bijzonder mooie TV met heel veel smart functies: top!

Jan en Elize 02-01-2016 Product paar dagen in bezit

Het is onze eerste Samsung maar wat een geweldige mooie tv met zijn ronde vormgeving en we hebben er ook een soundbar bij en daarom ook een 10 voor het geluid.
Het beeld is ook schitterend van kleur zo helder en scherp, het kost wel wat maar dan heb je ook wat.
We zijn dan ook allebei erg tevreden.

Barry 01-01-2016 Product paar dagen in bezit

Top toestel met een goede bediening. Uitstraling ook perfect.
Bedieningsgemak d.m.v. extra meegeleverde afstandsbediening lekker makkelijk. Ook goed te koppelen met reeds in bezit hebbende Digitale ontvanger.

Ad 24-12-2015 Product paar dagen in bezit

Ik ben overgestapt van plasma naar led, en dit beeld kan zich meten met de plasma. mooi beeld en een juweeltje in de kamer

Henk Verhage 30-11-2015 Product paar dagen in bezit

Een maand geleden gekocht bij Klein XL in Barendrecht. Dagprijs aangevraagd en kon het bod van hen niet weigeren.

Dit is het pareltje in de woonkamer. Iedereen vind hem prachtig, zelfs wanneer hij uit staat. Er zit een one connect box bij. Dat is een apart kastje waarin de aansluitingen die normaal achterop de tv zitten zich bevinden. Dus geen kabels meer achter de televisie. Verwacht niet teveel van het geluid. Het is absoluut niet slecht, maar een Soundbar of de WAM speakers zijn echt een aanrader.
Voetbal kijken was nog nooit zo realistich. Het lijkt net alsof je zelf in het voetbal stadion zit. Smartfuncties werken ook goed en snel.

H.L 17-11-2015 Product paar dagen in bezit

6,8
ik heb spijt dat ik deze tv heb aangeschaft, ik lees iedereen zeggen wat beeld prachtig, maar mij valt het ontzettend tegen. ik vraag me af of de rest wat gemerkt heeft aan de kijkhoek van de tv. Echt slechte beeldkwaliteit.
sorry ik heb meer verwacht van een tv die ruim 2500euro kost. het lijkt of ik naar een tv van 250 euro zit te kijken.

Evy 09-11-2015 Product kwartaal in bezit

9,6
Mooi beeld & super geluid mede dankzij de soundbar! Handig in het gebruik en heeft veel mogelijkheden! Zeker een aanrader.

XPO 07-11-2015 Product kwartaal in bezit

Naast een schitterend design ook nog een haarscherp beeld.
S-UHD en daarmee 4k waar je helaas nog niet overal mee uit de voeten kan. Absoluut futureproof. Netflix heeft bijvoorbeeld bepaalde series en een beperkt aantal films beschikbaar. In combinatie met de curved soundbar wordt het plaatje compleet. Je merkt dat de 20 watt boxen niet in verhouding staan tot de rest.
Alles is eenvoudig te koppelen via de smart hub en het heldere menu. Koppelen van Apple aan Samsung kan prima via BT maar de rest wordt niet gemakkelijk gemaakt.
Ondanks de niet misselijke prijs voor de combi vind ik het meer dan waard.
Kleine 9 gemiddeld!

Peter 05-11-2015 Product paar dagen in bezit

Deze televisie is in alle opzichten een verbetering van mijn vorige Full HD LCD TV (42 inch). Het beeld is super, alle content word opgewaardeerd en 4K content is haar scherp. Het design, de dunne rand en voet passen uitstekend is een modern interieur. Het plaatsen moet echt met 2 man worden gedaan en daarbij is er nagedacht dat voor het plaatsen van de voet de TV moet liggen (bescherm front op de TV waar de op kan rusten bij het monteren van de voet). Verder is de Smart Hub een uitkomst voor alle snoeren achter de TV.

Richard 27-10-2015 Product paar dagen in bezit

Geweldige beeld kwaliteit, makkelijk te installeren.
Andere apparaten lastig aansturen maar kwestie van goed opzetten.

Sumego 25-10-2015 Product paar weken in bezit

Hiervoor had ik een oude 7000 serie (full hd) van Samsung en was erg tevreden. En nu wilde ik overstappen naar 4k.

Na lang oriënteren vond ik het beeld van 8000 9000 series erg mooi omdat ze 4k SUHD zijn. Je ziet duidelijk dat beeld erg scherp is en kleuren springen eruit.
Heb hem 3 weken en ben erg tevreden.

Wat ik wel jammer vind is dat meeste mediaspelers of andere externe apparaten ondersteunen geen 4k. Je hebt ook geen tv zenders die 4k ondersteunen. Er is gewoon nog niet veel randapparatuur die volledig 4k ondersteunt. Playstation 4 ondersteunt het wel en sommige series van Netflix en youtube, daar kan je duidelijk zien hoe scherp het is.

Dus ik maak zelden gebruik van de maximale beeld kwaliteit. Voor de rest erg tevreden.

Gertjan 11-10-2015 Product paar dagen in bezit

Super strakke tv. Fantastisch beeld en geluidskwaliteit.
Aanwinst voor elke liefhebben van strak design in combinatie met goede kwaliteit.

Willem A H 03-10-2015 Product paar dagen in bezit

Eenvoudig te installeren. Mooi beeld, goed geluid, een goede aankoop. Niet goedkoop, maar toch de uitgave waard.