Sony KD-65S9005B

Philips 65PUS7601

6,70 cm dikte
Philips 65PUS7601

Harry 08-02-2016 Product paar dagen in bezit

Het is een mooie tv die ook handig in gebruik is,top.Ik zou ook mensen aanraden om deze tv eventueel te kopen,hij is mooi van vorm en heeft een moderne uitstraling ,het mooiste is dat hij aan de muur hangt net even iets hoger als normaal waardoor je een mooi kijkzicht hebt vanaf je bank,eerst moest het even wennen vanwege de grootte,omdat we altijd een kleiner beeld gewend waren,maar zou niet meer terug willen ,een aanrader

Erik 24-11-2015 Product paar dagen in bezit

Als ik dit eerder had geweten, had ik hem eerder gekocht. Super mooi design en beeld en goed geluid voor een platte tv. Zeker een aanrader

Rianne_vanT 21-07-2015 Product paar dagen in bezit

9,6
Na weken uitgezocht welke tv te kopen LG of Samsung (Geen Curved) :-) in de Winkel door de verkoper gewezen op de Curved Sony Bravia KD65S9005B.

We waren meteen om ! De curve is niet storend tijdens het kijken, daar waren we bang voor. We zitten er wel een 4 meter vanaf maar ook niet precies voor de TV.

Het beeld is prachtig, geluid uit de zij speakers is ruim voldoende, zeker met de Subwoofer SWFBR100B erbij. Het geluid is nu voller van klank.

De netwerkmogelijkheden zijn ook eenvoudig, filmpjes van YouTube, Surfen op internet en via app van Sony "TV Sideview" eenvoudig bediening van TV en andere netwerkmogelijkheden.

Via onze Nas in het netwerk ook opgeslagen Foto's en Films te bekijken en muziek te beluisteren.

De Tv staat op een lage kast en is een lust voor het oog, niet storend.

we zijn hartstikke tevreden!

Rianne_vanT 15-07-2015 Product paar weken in bezit

De Tv staat op een lage kast en is een lust voor het oog, niet storend.
we zijn hartstikke tevreden!

sjors 12-07-2015 Product maand in bezit

Deze TV ruim een maand geleden gekocht. Deze TV heeft een perfect beeld. En ook de geluidskwaliteit is zo goed dat wij de luidsprekers van onze surroundset niet meer gebruiken. Als aanvulling hebben wij wel de optionele subwoofer erbij gekocht. Ook hebben wij hem met de orginele ophangbeugel van Sony aan de muur bevestigd. Kortom "Perfect" en zeer tevreden met deze set.

Dairy Beat 19-06-2015 Product maand in bezit

9,4
Toen ik dit mooi uitziende Sony model in de winkel zag met 4K-beeld was ik gelijk verkocht, mede ook daar de geluidskwaliteit voor een platte tv prima is. De enige die dat nog beter doet is Sony zijn eigen type de: KD-65X9005B, maar die is voor mijn huiskamer te breed!

De standaard afstelling van het geluid vond ik wel wat aan de vlakke kant, dus heb ik deze wat aangepast vanaf 500Hz en hoger. De 500Hz heb ik op 2+ gezet en alle hogere frequenties op 4+. Spraak is nu goed en duidelijk waarneembaar en met dvd zelfs dynamisch.
De sub. output (hoofdtelefoon aansluiting, van mini stereo plug naar 2x RCA, dan het linker kanaal gebruiken) van de tv heb ik gekoppeld aan mijn REL-V en dat werkt prima.
Natuurlijk wordt het geluid via een goede audio/home-cinema installatie nog stukken beter!

Ik zit op zo'n 4 meter van de tv en alle beelden, incl. HDTV, zijn zeer goed te noemen.
De zachte kromming van het scherm geeft de tv een 'cinema' aangezicht welke toch wel aangenaam is. Dát en samen met deze heel mooi uitziende en afgewerkte tv, vind ik het een aanwinst en plaatje in mijn huiskamer!
Ik gebruik wederom de standaard afstelling voor het beeld, maar ik heb wel de kleur instelling van 60 naar 50 teruggebracht, daar ik het rood te onecht overheersend vond!

In sommige testen worden soms wat kritische opmerkingen gemaakt over sommige beeldweergaves etc., maar ik lig daar niet wakker van, want er is altijd wel iets te zeuren...!
Ik ben 100% tevreden met deze aankoop en ik hoop er nog lang van te kunnen genieten!

JoopAt 27-03-2015 Product paar weken in bezit

Nu een paar weken in bezit maar noet happy mee. Beeld is prima,geluid valt tegen en ik word er niet wijs uit hoe hem het beste te gebruiken. Had beter een andere tv kunnen kopen.

P1062 12-02-2015 Product kwartaal in bezit

Beeld en geluidskwaliteit zijn bijzonder scherp. Kleuren zijn niet schreeuwerig, maar gewoon goed. Met de 2de kleine afstandbediening is het makkelijk om te zappen, apps op te starten etc. zeer gebruiksvriendelijk. Inmiddels een aantal films/series in 4K bekeken. Perfect! Hoop dat er snel meer van dit soort komen... het is de toekomst dus zijn wij al voorbereid.

Florent C 06-02-2015 Product maand in bezit

Dit toestel heeft een ongelofelijke beeldkwaliteit, fantastische contrast, echt zwart, en een bijzondere diepte.
Hij is ook voorzien van zo veel features, inclusief Netflix waar je ook 4k programma's kunt streamen; eindelijk een nieuwe dimensie in TV kijken!

Partoens Noel 05-02-2015 Product kwartaal in bezit

We hebben getwijfeld tussen Samsung en Sony, maar vonden de beeldkwaliteit beter bij Sony. Hebben de curved Tv gekoppeld aan een Bose Lifestyle systeem dat een perfecte geluidsweergave geeft, je waant je in een bioscoop. Hij komt perfect tot zijn recht in ons nieuwe appartement.

Stefan19 02-02-2015 Product paar weken in bezit

Ongelofelijk zuiver beeld met een fantastische kleurweergave. Het minimaal curved design is zalig om naar te kijken. Prachtige sound. Eenvoudige bediening en onbegrenste mogelijkheden.

M.C.67 02-02-2015 Product maand in bezit

9,6
Ik heb de Sony KD-65S9005B nu 1 maand in mijn bezit en wat een geweldige tv. Ik twijfelde op het begin nog, wel of niet de Curved, maar nu zijn al mijn twijfels weg. Ik heb tevens een Sony 4K Blu Ray 3d player gekocht, om nog meer te genieten en de kwaliteiten te benutten van de tv.

Niet alleen de beeldkwaliteit, maar ook de geluidskwaliteit is geweldig. Zowel het geluid als beeld geven je gewoon een nieuwe beleving om tv en films te kijken, zowel wanneer je tv als dvd als blu-ray als blu ray 3d kijkt. Zeer realistisch, intens. Zeer scherp beeld en HD, het lijkt alsof het gewoon live in je woonkamer plaatsvindt.

Tevens kan je verbinden met het internet om bijvoorbeeld door middel van apps te Youtuben. Zeer makkelijk, simpel en eenvoudig en met dezelfde geluidskwaliteit als tv kijken je favoriete nummer opzetten.

De tv is makkelijk te gebruiken met beide afstandsbedieningen, een voor de tv zelf, de ander voor de apps. Je moet het gewoon even doorhebben, maar daarna gebruik je het zeer makkelijk, geen problemen mee gehad!

De Curved is een gebogen beeldscherm, maar dat maakt het er zeer zeker niet minder op. Waar je ook zit in de woonkamer, je ziet en hoort het overal zeker goed! Tevens geeft het een nieuwe beleving mee aan het tv kijken, aangezien ik hiervoor altijd rechte tv's heb gehad.

Kortom, twijfel je over dit Sony model? Niet twijfelen, maar gewoon doen. Je staat perplex hoe het beeld, geluid en de vorm van het beeldscherm je een nieuwe beleving en genot geven aan het tv kijken. Ik ben er in ieder geval zeer tevreden mee!

Ron1516 01-02-2015 Product maand in bezit

Na een maand is de duurzaamheid lastig te beoordelen.
Verder een schitterende tv met fraai geluid en mooi beeld. Het curved design geeft de tv een bijzonder uiterlijk en het is prettig om naar te kijken.
Ik hoop dat er meer apps beschikbaar komen (mis bijvoorbeeld uitzending gemist!)zodat je meer gebruik zou kunnen maken van de internet mogelijkheden.

RaySod 30-01-2015 Product maand in bezit

Heel erg mooi beeld en een strak, modern uiterlijk. Speakerroosters zijn erg fragiel, deze waren bij aflevering ingedeukt, waardoor de tv vervangen moest worden.
Het werken met bestanden van je eigen netwerk is erg moeizaam, veel bestanden worden niet herkend of zijn onoverzichtelijk weergegeven.

koos 64 30-01-2015 Product paar dagen in bezit

9,4
Super kwaliteit beeld en vooral ook geluid. eindelijk een TV waar geluid geen ondergeschoven kindje is.
Is een waar genot om naar te kijken en te luisteren.
Nog niet alle mogelijkheden uitgeprobeerd, maar daar ga ik het weekend uitgebreid mee aan de slag

Jochen87 30-01-2015 Product maand in bezit

Super toestel, heel aangenaam beeld. Design is top.
Wanneer je foto's van je camera afspeelt word je weggeblazen van scherpte en kleur. Dit is een blijver!
Mogelijkheden iets minder dan de Samsungs, compatibiliteit met verschillende video-bestanden is nog even zoeken.
Sony is top, Mediamarkt is minder top. Installateurs induceerden deuk in de grill (achteraf gemerkt dat Sony in de handleiding erop wijst de tv niet vast te nemen aan de grill, wat ze wel deden). Mediamarkt laat me volledig in de koud staan, spijtig als je zo een mooi toestel met een deuk moet aanschouwen.

Nifterik 30-01-2015 Product paar dagen in bezit

Kom van een 32" televisie en dan is dit wel even wennen.
Moet zeggen dat het snel went.
Geweldig beeld en geluid. Beter in vergelijking met de Samsung waarmee ik twijfelde in de aankoop.
Duurzaamheid kan ik niets van zeggen want heb hem pas.
Echte aanrader en is de kleine meerprijs tov de Samsung meer dan waard.

Senots 29-01-2015 Product maand in bezit

Bewuste keuze nr1 voor het geluid. Beeldkwaliteit is voortreffelijk en maakt niets uit of je dichterbij zit of verder af. Het net iets minder curving dan andere merken is perfect.

priem mario 29-01-2015 Product maand in bezit

super toestel prachtig geluid super beeld beste toestel op de markt aan de muur als een schilderij gemakkelijke bediening

Hugo_overakker 29-01-2015 Product maand in bezit

Geweldige televisie! Mag ook wel voor dat geld. Alleen de 3D-functie vind ik wat matig. Als je echter echte 3D beelden wilt kan je sowieso beter naar de bioscoop!