Samsung UE55HU7100S

Philips 55PUS6561
8,7 (24)

Elroy1972 08-08-2015 Product maand in bezit

9,4
Hiervoor een Philips LED 40" gehad. Nooit echt tevreden geweest over de beeldkwaliteit. Daar komt met deze Samsung wel duidelijk verbetering in. Het was even schrikken die 55" qua grootte, maar na een paar dagen waren we er al aan gewend. Ik zou niets anders meer willen. Het formaat gecombineerd met de curved levert een ware bioscoopervaring op. Ik ben benieuwd wanneer televisie-uitzendingen/films in 4k worden uitgezonden - aan deze optie heb je momenteel nog niets.
Het gebruiksgemak is enorm. Een handige afstandsbediening waarmee je gauw komt waar je moet zijn. Responstijd Wi-Fi (bijvoorbeeld bij Netflix) is enorm snel. Bij de vorige tv moesten we 30 sec wachten.
De (opvallende) vormgeving met de pootjes past erg goed bij de soundbar die we al hadden. Tevreden gebruiker !

Michel126 06-01-2015 Product maand in bezit

Super televisie. Valt niets op aan te merken Door de vormgeving een aanwinst in je huis. Met het aansluiten op glasvezel een genot om naar te kijken.

sveny 16-12-2014 Product paar weken in bezit

Omdat ik toch wel veel tv kijk en mijn tv al 5 jaar "oud" was.
Vond ik het nodig om toch maar eens over te stappen naar een wat grotere betere tv.

Ik heb weer voor Samsung gekozen omdat het echt voor mij heel goede toestellen zijn, mijn vorige was een 40" samsung en daar was ik heel tevreden van, dus nu weer een Samsung.

Dit is echt een super toestel en de prijs was ongeveer het zelfde als wat ik aan mijn vorige had uitgegeven.

Het beeld is echt wel een grote verandering ,zo mooi en echt een bioscoopervaring in huis.

Het curved scherm creëert namelijk een panoramisch effect en is echt wel leuk om naar te kijken.

Ik heb ook een aantal tablets en mijn vriendin en dochter ook, het afspelen er op gaat super en vlot.

Ik heb een Asus tablet en dan kies ik gewoon play to en zo heb ik screen mirror zonder probleem en heb eigenlijk een 55" tablet waar ik van alles mee kan doen.

Echt super.

Ook de ervaring met curved en PS3 GTA V is echt een totaal andere beleving en wil niets anders meer, het is echt super leuk om dan te gamen.

Wel heb ik een goede HDMI kabel gekocht , je merkt toch het verschil tegen een goedkope HDMI

Nu geeft mijn Yamaha versterker ook elke keer 5.1 sound uit, terwijl het met de vorige tv niet kon, ik moest elke keer van ingang wisselen en de digitale tv rechtstreeks op de Yamaha aansluiten. Nu gaat alles via 1 ingang (van tv naar Yamaha) en klaar altijd perfect geluid en DTS 5.1 is de max lekker hard bij een goede film (al geluk heb ik geen buren)

Bluetooth keyboard en muis moest ik verschillende keren opnieuw laten zoeken, maar kan ook aan het keyboard gelegen hebben. Eens het gevonden is werkt het heel leuk en kan je alles wat je wil.

De Facebook app vind ik niet zo mooi en gebruik liever pc of tablet voor Facebook (soms via screen mirror als ik te lui ben om aan mijn pc te gaan zitten). Youtube is super gezien ik echt een Youtube fan ben en daarop veel reviews kijk en DIY (Do-It-Yourself) filmkes opzoek.

Nu nog wachten op een Apple tv die 4k aan kan en dan kan ik de tv ook als extra scherm op 4k gebruiken.

Mijn Macbook Pro kan via HDMI wel de volledige resolutie van 3840 x 2160 aan, wat voor fotobewerking of videobewerking wel heel leuk is.

Maar zelfs text lees ik met gemak op een afstand van 2 a 3 meter

Jodima 09-12-2014 Product paar dagen in bezit

9,4
Samsung Curved UHD TV gekocht. Twijfelde wel. Traditioneel of Curved. Samsung was voor mijn geen discussie. Kwalitatief behoort Samsung tot de toppers. De promotieactie van Samsung heeft mij over de streep getrokken. Mooie actie. Scherpe prijs en ook nog de Smartwatch als cadeau van Samsung. Ik heb hem nu een aantal dagen en het is echt zo fantastisch. Super scherp beeld en waar je ook zit het is genieten. Klinkt misschien gek maar juist ook van opzij is het ook beter kijken dan op een traditioneel plat scherm. Smart functies heb ik nog niet helemaal in beeld maar het ziet er indrukwekkend compleet uit. Ik heb gekozen voor het basismodel de 55hu7100. Waanzinnig compleet don’t worry.

Bart-Karen 07-11-2014 Product paar dagen in bezit

Na een paar dagen zijn we al erg tevreden over deze aankoop. Het heel grote beeld went heel snel. We hadden hiervoor een beeldbuistelevisie

Ernst1969 03-11-2014 Product paar dagen in bezit

Wat een supermooie tv. Het beeld is veel scherper dan onze eerdere full HD led smart tv die ook van Samsung is.

F.D.86 03-11-2014 Product paar dagen in bezit

Prachtige tv! Meer mogelijkheden kan ik niet bedenken.
Bediening is heel makkelijk. Hoge beeldkwaliteit.
Staat ook nog eens fantastisch in de woonkamer!

BMPC2014 02-11-2014 Product paar dagen in bezit

Wauw! De TV hangt pas net, maar wat een prachtig beeld en fantastische vormgeving. Het maakt onze kamer helemaal compleet en kan het iedereen aanraden.

Fam. Stam 01-11-2014 Product paar dagen in bezit

Zeer mooie vormgeving, lekker groot, en een tal van mogelijkheden. Ik ben erg tevreden. Ondersteunt veel apps. Heb je meer van samsung bv. tablet dan kun je makkelijk onderling sharen.

RubyDeBruijn 01-11-2014 Product paar dagen in bezit

Wij zijn enorme fans van de samsung curved TV. Het is een pracht om te zien en de beeld/geluid kwaliteit vallen helemaal niet tegen!

Zelfs als de TV uit staat is hij prachtig om te zien. Dankzij de curved soundbar is het totaal plaatje helemaal af...

Kortom; super tevreden! :)

Josjeman 01-11-2014 Product paar dagen in bezit

Kleuren zijn niet helemaal. Soms te rood, soms te blauw. Heldere beelden oké, maar bij donkere beelden is donder zwart ipv donker

Jos Gaarthuis 01-11-2014 Product paar dagen in bezit

9,4
Met een extra soundbar van Samsung geeft het een prima geluid.
Fantastisch beeld.
Meer mogelijkheden kan ik niet bedenken.
Bediening gaat heel gemakkelijk, als vanzelf, zonder enig probleem.
Met dit curved model wordt je als het ware in het toestel gezogen.
Duurzaamheid kan ik niet beoordelen.

janwal46 31-10-2014 Product paar dagen in bezit

Prima beeld. Heel blij met dit toestel. Mooi beeld, goed geluid, veel aansluitmogelijkheden. Leuke mogelijkheden om te internetten.

Quinten10 31-10-2014 Product paar dagen in bezit

Zeer mooi egaal beeld. Zwart = echt zwart en de kleuren zijn levensecht. Je gaat wel de poriën zien op de gezichten van mensen, maar ja, dat wend snel.

Ph.B. 30-10-2014 Product paar dagen in bezit

Dit is de mooiste/beste tv die ik ooit heb gehad. De beeldkwaliteit is ongeëvenaard, geluid is prima. Ik kan alles met dit apparaat wat ik wilde, is makkelijk te bedienen en ziet er mooi uit. Meer kan ik niet wensen.

Cramer1960 30-10-2014 Product paar dagen in bezit

9,4
Wat een waanzinnige televisie met een geweldig beeld. Je hoeft de deur niet meer uit om naar de bioscoop te gaan.
Aansluiten is een fluitje van een cent. Binnen 10 minuten werkte het spul. Alleen oppassen met de schroefjes van de pootjes. Vlakbij zit een gaatje in de behuizing en u raadt het al, daar verdween een schroefje in.

xena2004 29-10-2014 Product paar dagen in bezit

we staan versteld over de superieure beeldkwaliteit. echt super. het geluid is voor een tv echt niet verkeerd. heb er het draadloze samsung soundbar op aan gesloten maar vergeet deze soms aan te zetten...dus klinkt het toch goed.
we zijn van 104 cm naar 138 cm gegaan en ik moet zeggen dit kijkt echt heerlijk. de concerten beleef je alsof je er zelf tussen staat.

Sunil Bansie 27-10-2014 Product paar dagen in bezit

Mooie TV, heel goed, goede kwaliteit, gebruiksgemak en vormgeving. Heb hem nu al een paar dagen in bezit en ben er heel blij mee.

C.R.J. Meulman 24-10-2014 Product paar dagen in bezit

Vergeleken met ons vorige toestel, ook een Samsung, is deze kwaliteit nog weer beter, qua beeld, beleving en mogelijkheden. Makkelijk te installeren en we hebben nu de mogelijkheid om via de Smart b.v. Netflix te gebruiken. Een aanrader!!

arjand 24-10-2014 Product paar dagen in bezit

Geluid voor zover ik hem alleen van de tv heb gehoord is meer dan prima, maar gebruik hem zelf in combinatie met een reciever, en de dts knalt er lekker uit.
Het beeld is haarscherp heb een paar 4k afleveringen gekeken met netflix en het is net alsof je 3d met het blote oog ziet.
De mogelijk heden die ik benut voldoen meer dan verwacht, zoals youtube en netflix, alleen de spotify app zowel met connect mogen werken.
Zelf zit ik redelijk recht voor de tv en vannuit die kijk hoek is het beeld gewoonweg perfect