Samsung UE22H5610AW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE22H5610AW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

scooby030 21-08-2014
Geschreven voor: Samsung UE22H5610AW

Nog even een update op mijn eerdere review. Eergisteren heeft Samsung een update uitgebracht (volgens mij firmware 2115.3) en deze heeft Samsung MagicAngle sterk verbeterd. MagicAngle zou het beeld aanpassen als je schuin van onderen of schuin van boven kijkt ipv recht voor de televisie. Deze had ik eerder al ingesteld op het maximum 10, maar dat scheelde bijna niets. Na de firmware update was mijn beeld ineens heel licht. Ik dacht eerst dat de update mislukt was, maar toen merkte ik dat MagicAngle hier de oorzaak van was. Deze moet ik nu op 2 zetten en dan is het beeld redelijk ingesteld voor mijn kijkhoek. Maar blijft natuurlijk het nadeel dat vanuit een andere hoek kijken het beeld doet veranderen.

Slaan1974 13-02-2016

Kan je de horizon, app op deze tv gebruiken?

scooby030 12-08-2014
Geschreven voor: Samsung UE22H5610AW

Op papier zien de specificaties en mogelijkheden van deze TV er prima uit. En aangezien ik een andere Samsung TV had waar ik erg tevreden over was, heb ik voor deze 22" TV gekozen.

Positieve punten:
- veel mogelijkheden om in te stellen
- je kan video van Youtube maar ook van een andere PC in het thuisnetwerk, ook al is deze TV (nog) niet DLNA gecertificeerd
- uitgebreide smart TV functies
- interactieve TV (moet je wel nog een dure CAM module bij aanschaffen)

Negatieve punten:
- het belangrijkste minpunt is de uiterst belabberde kijkhoek van deze TV. Zowel horizontaal als verticaal. Als je meer dan 15% schuin van onderen/boven/links/rechts naar het beeld kijkt, wordt het contrast minder, worden zwarte delen licht, etc. Ik kocht deze TV als vervanging voor een 10 jaar oude LCD TV in de slaapkamer die hoog aan de muur hing. De oude TV had niet zo'n slechte kijkhoek als deze Samsung. Dat kan echt niet voor zo een moderne TV!
- Rechtsonder het scherm zit een best groot plastic doosje wat rood blijft branden als de TV uitstaat. Je kan dit in de instellingen nergens uitzetten.
- het beeld weerspiegelt in de witte plastic rand