Samsung UE22H5600AW - Reviews

22 inch

7,6

Maurice 10-08-2016 Product paar weken in bezit

Zeer mooie en goede TV

Zeer mooie televisie met veel mogelijkheden voor zo'n kleine TV (usb, smart tv). Qua prijsniveau valt het erg mee. Voet is zeer stabiel en makkelijk te bevestigen

Pluspunten

• beeldkwaliteit
  • stabiel
  • prijs
  • mogelijkheden

Nieteke 19-07-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie kleine smart TV

We hebben deze tv voor onze dochter op haar slaapkamer gekocht. We zijn aangenaam verrast. Het geluid en het beeld is niks mis mee. Het is natuurlijk niet de kwaliteit van een grote tv maar het is een zeker een aanrader als je een smart tv wilt maar niet zoveel ruimte hebt. Wij zijn er in ieder geval blij mee!

cillo 22-02-2016 Product paar dagen in bezit

Las de voorgaande review en moest daarop reageren
Het geluid van deze tv is matig...kan m.i. ook niet anders gezien het kleine schermpje. Ik gebruik externe luidsprekers dus ik heb van het matige geluid geen last.

Ik gebruik deze tv hoofdzakelijk als monitor voor mijn computer en voor mijn mediaplayer en zit er dus meestal recht voor. Perfect beeld. Dit is een klein schermpje ....daar ga je dus uitsluitend recht voor zitten.
22-inch is eenvoudig geen diagonaal om schuins voor te gaan zitten.

Tv kijk ik er nauwelijks op.......maar de HD uitzendingen zien er gelikt uit. De app's gebruik ik niet dus daarover kan ik geen oordeel geven. Ik vind een computer gewoon makkelijker en eenvoudiger. Ben denk ik geen android-man.

Michiel116 06-02-2016 Product maand in bezit

5,4
Dit is een van de weinige kleine (22") smart tv's op de markt en dan zou je van een A-merk als Samsung wel wat verwachten. Maar nee. De kijkhoek is beperkt (niet meer van deze tijd), het geluid is vrij blikkerig en de bediening van de zg. Smarthub is onhandig. De afstandsbediening is een knoppenbrij wat de bediening in het donker van de slaapkamer soms moeilijk maakt.

Wel fijn is dat er veel apps op zitten (NPO/uitzending gemist, NOS, Netflix, Kijk.....). Internet via WiFi werkt goed.