Sony KDL-60W605B

32 inch
Philips 32PFS6401
8,0 (1)

RvanElswijk 23-01-2016 Product paar dagen in bezit

heeft een nagenoeg perfect beeld 200 hz apps mogelijkheden vele instellingen gemakkelijk te bewerkstellingen duurzaamheid niet voorspelbaar vormgeving mooi van struktuur gemakkelijk instelbaar via home scherm mogelijkhedenusb en dvd gemakkelijk instelbaar beeldscherm bijzonder scherp 200 hz geluidkwaliteit kon beter word opgelost door via hdmi versterker geheel een uitstekende tv prijs in verhouding met kwaliteit alleen jammer dat in you tube
geluid via de tv spiekers loopt verder top apparaat wel overwogen aankoop een aanrader dus

p de Wijs 17-01-2016 Product paar dagen in bezit

Ik vind het een tv met uitstekende beeld en geluids kwaliteit mooie natuurlijke kleuren, een aanrader in het grote bestand van tv's die er zijn

Xzenor 02-06-2015 Product paar dagen in bezit

Qua beeld is dit een prima TV en ook qua mogelijkheden is hij super, zeker als je kijkt naar de prijs. Een betere 60" TV zal je niet vinden in deze prijsklasse en dat is ook wat je bij alle recensies tegen komt. het smart deel werkt acceptabel qua snelheid. Echt vlot is het niet maar het is ook niet irritant langzaam. YouTube en NetFlix werken prima en het beeld is goed.

Met een BluRay of 1080p game komt het beeld pas echt tot zijn recht. Bij wat minder mooie bronnen valt de mindere kwaliteit van de bron juist extra op omdat de tv alle details juist perfect weergeeft.

De afwerking wordt vaak als een negatief iets beschreven en dat vind ik zelf wel meevallen. Ja het is een plastic pianolak randje maar het is maar een dun randje, het stoort niet en ik vind het er zelf eigenlijk best goed uit zien maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak. Ook het zilverkleurige randje er onder vind ik persoonlijk best een leuk detail.

Het geluid daarentegen is ronduit slecht. Je kan er wel iets aan instellen maar heel veel nut heeft dat niet. Het klinkt dan wel anders maar niet beter. Alles klinkt vlak, plat en leeg.

Een ander klein nadeeltje zijn wat aansluitingen op de achterkant van de TV. de 3 HDMI poorten zitten prima (de 4e zit aan de zijkant, ook prima). Ze wijzen naar beneden net als de kabelaansluiting (die ik niet gebruik).

De toslink, ethernet, RGB en SCART aansluitingen daarentegen steken recht naar achteren. Wil je de TV plat tegen de muur hangen dan past dat dus niet lekker meer en heb je kans dat je de connectors kapot drukt. Vooral toslink kan daar erg slecht tegen. Daar moet je gewoon een 90 graden bochtje voor kopen anders druk je hem kapot. RGB kan meer hebben maar ideaal is het niet. Over SCART zal ik niet eens beginnen. Als ze deze net zo gepositioneerd hadden als de HDMI en coax aansluitingen dan was dit veel beter uitgekomen.
Als je de TV op zijn (best wel nette strakke) voet neer zet dan maakt het allemaal niets uit.

Al met al een zeer goede TV voor de prijs met wat onhandigheidjes die wel te overkomen zijn. Als je alleen 60" met behoorlijk geluid zoekt dan moet je zeker verder kijken.